HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Az elég gyengus magyarokkal kiálltam a döbbenetesen erős románok ellen. Nézzük mire jutottam

Címkék: projekt

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr555493990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.09.03. 22:13:19

Ettől a reklámtól én tényleg beszartam. Te nem vagy normális! XD Most vettem észre, hogy a játékban Steleanák mennyi haja van, pedig ugyebár nem volt neki. Ha lehet, kommentátorként ne vonulj vissza, nagyon élvezetes hallgatni.
Végülis én reménykedek benne, hogy talán végre megtörjük ezt a több évtizedes átkot és akár meg is nyerhetjük a meccset.

bioLarzen 2013.09.03. 22:13:23

Az itthoni meccs eredményéből kiindulva, ezek szerint egy ikszre jók leszünk ;)

bio

Sakktanár 2013.09.03. 22:13:39

Hahahaha ezt a reklámot én is láttam nemrég, vicces így visszanézni, hogy mekkora bukta lett.

Nem tudom honnan szeded ezeket a vicces reklámokat, de nekem van egy DVD-m, amin nagyon jó, ilyen hülye reklám van, eddig mindegyik rajta volt, amit bemutattál, kivéve a dínó album.

www.rocky.hu/termek/3287/sas-reklamok-dvd.php

bioLarzen 2013.09.04. 06:48:29

@Sakktanár: Tippem szerint a YouTube-ról származnak a reklámok.

bio

P. dictus Magister 2013.09.04. 22:08:29

Nagyon bírom ezeket a közvetítéseket, sokkal jobb mint Hajdú B. vagy Faragó Ricsi :D Egyszer össze kéne hozni egy Játékpartizán Kupát a feliratkozók közt, a jobb meccseket meg leközvetíthetnéd :D

bioLarzen 2013.09.07. 13:38:55

Na, majdnem ezt is eltaláltad...

Úgy látom, a hazai csapat 3 lőtt góljának megjósolásában mester vagy ;)

bio
süti beállítások módosítása