HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #64 (2014. December) 229 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-A Hobbit: Az öt sereg csatája (00:29:13)
-Hős6os (01:20:55)
-A 2014-es filmév és kitekintés 2015-re (01:30:00)





A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (209 MB) 229 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Címkék: filmbarátok podcast

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr347024757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrews 2015.01.01. 00:55:45

Jövőre jön a 30 perccel hosszabb változata a Hobbit 3-nak. A 2. résznél már jók voltak a bővítések, de az 1. résznél nem annyira.

Andrews 2015.01.01. 00:58:40

A sárkányos kb 10 perces kezdés és Bilbo kevés jelenete ugyanígy volt a könyvben is.

Andrews 2015.01.01. 01:07:37

A Gyűrű Szövetségében is dobálnak Pipinék az orkokra köveket. Talán a parittyás szerepjátékos háttér miatt gondolták ezt?

Andrews 2015.01.01. 01:27:54

Én láttam HFR 3D-ben Pécsett. Hisz október óta van lehetőség rá 990 FT-ért, elég olcsó néztem is nagyot, hisz Pesten állítólag drága. Persze először 2D-sen néztem. Csináltam is róla egy rövid videót, holnap felrakom. Akcióknál, cselekménynél, látványos (Smaug támadása, Dol Golduri részek, Csata). Az emberek beszélgetéseknél, mozgásánál viszont nagyon fura, de 20 perc után megszokható.

Andrews 2015.01.01. 02:22:40

X-men Eljövendő múlt napjai? Nálam a 2. Az 1. az Interstellar utána még változhat, (Éjjeli féreg és Holnap határa még nem láttam) de Holtodiglan Hobbit 3, Amerika Kapitány 2 (év + meglepetése a szar 1 rész után), Galaxis Őrzői, Harag, Lego Kaland.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2015.01.01. 18:23:22

Hobbit 3: Igen véget ért egy korszak, de ez a búcsú akkor sem mérhető a Király visszatérhez, ha nagyon szeretnénk. És félreértés ne essék, nem utáltam, én is szeretem Középfölde világát sőt a fantasyt. De, beigazolodtt amit (nem csak én) sejtettem: Nem volt indokolt 3 ilyen hosszú filmre széthúzni. Hiszen bár a Hobbit 3-nak vannak jó jelenetei (Thorin magához térése, Christopher "92 évesen is badasabb mint te bármikor is leszel" Lee vs gyűrű lidércek), de a film nagy része nem több egy CGI csatánál, ami persze látványos és sokszor kreatív (azonban annyira próbál bombasztikus lenni, hogy becsúsznak olyan röhejes dolgok, mint, hogy Legolas lépcsőnek használja a lezuhanó sziklákat), de hosszú távon fárasztó (pl.: folyamatosan feltámadó gonosz). A CGI sem rossz, de az egész látvány orgia akkor sem ér a Helm szurdok nyomába, ahol statiszták voltak az orkok. Igen ott nem voltak ennyien, de jobban érződött a súlya. A konstans Gyűrűk Ura kötések is néhol feleslegesek, mert ezek miatt inkonzisztens a film (pl.: Aragonra tett utalás, amikor ez időben 10 éves illetve nem tiszta, hogy miért nem győzik már le most Szauront, ha ekorra veszély: Szarumán már most gonosz lenne, de akkor miért a jók oldalán harcol?). Nyilván a színészek jók (Freeman, McKellen, Armitage - nekik van rendes szerepük, a többiek csak ott vannak). A mellékszálakon is nagyon érződik, hogy csak idő kitöltésnek vannak mert például a kapzsi nyomorult (kigyónyelv 2.0) szála, a tünde-törp szerelem, Bard gyermekei érdemben semmit nem raknak hozzá a cselekményhez és érdektelen (az elsőnek meg a végkimenetelét sem tudjuk meg). Azonban megint hangsúlyozom nem utálom a filmet, mert a világ, a zene és a szereplők által a hangulat is meg van és tényleg vannak szórakoztató részei. De túl sok a CGI (pedig én vagyok az utolsó aki ebbe beleköt, de ég és a föld a különbség a Gy.U valós helyszínei és ember-ember párbajai és e között, még a nem CGI részek is szét vannak effektelve) és kevés az emberi tényező. Beütött a Lucas effektus, míg Jackson az első három filmben csak arra használta a számítógépet amire muszáj volt, most már - kis túlzással - ahhoz igazítja a filmet, hogy milyen effekteteket tud csinálni. Most ez hülye felvetés lesz: De, ha ez nem egy többszöri Oscar díjas, sokaknak meghatározó sorozat vélhetően utolsó darabja lenne, hanem csak egy random fantasy, sokkal jobban lehúznák az emberek. Persze semmi baj sincs az érzelmi kötödéssel, de attól még ez a film sok helyen inkább hasonlít egy videojáték átvezetőjére mint a Gy.U trilógiára. Persze majd biztos tartok egy Középfölde maratont és ezt is újra nézem (hiszen ellenben a SW prequelekkel ez nem idegesítő, csak nem túl emlékezetes). És én is szeretném jobban szeretni ezt a filmet (a 2.-kat minden változtatása ellenére tudtam is, bár már az is hosszú volt és sokkal jobb lenne rendes lezárással), de nem lehet nem látni a különbséget a Gy.U trilógiához képest. Ha a Két Torony minimum 9/10 akkor a Smaug max 7/10, ez pedig 5/10. Szívesen néznék még filmeket Tolkien világából, de ideje lenne egy friss nézőpontnak, Jacksonnak meg legközelebb nem szabad ennyi pénzt adni, mert akkor talán visszatér a kreativitása.

Alfridot meg én sem értem, helyette lehetett, volna Beornak szála, aki egy érdekes, sok potenciált hordozó karakter, ennek ellenére gyakorlatilag nem is szerepelt. (Vagy akkár Radagastot is néztem volna többet, mert ő legalább tényleg vicces volt).

Andrews 2015.01.03. 18:05:57

Kihagytátok a Spectre-t (James Bond 24) nem a jövő évi várt listából?

2015.01.03. 23:26:35

Megtiszteltetésnek veszem, hogy az én beadványomat is beraktátok a végére, nagyon szépen köszönöm. Mindenkinek Bosszúállók 2-ben gazdag új évet kívánok, főleg neked Freddy! XD

Mr. Schreck 2015.01.06. 22:55:06

Az ewokok és a hobbitok halálosan tudnak kővel dobni az már biztos.
Az ivójátéknak pedig része lehet az is hogy Zoly nem nézi meg a nép akarata beadványokat. :D

Sakktanár 2015.01.07. 13:13:41

Freddyd, amúgy ha regény is érdekel Napóleonról, van egy nagyon jó regény, ami két szálon fut, egyik szál egy magyar huszárt mutat be, aki egyszerű közkatonából ezredesi rangig hősködi be magát, a másik szál Napóleon gyerekkorától bukásáig tart. Életem egyik legjobb regénye volt, és bár a huszáros a fő szál (Simonyi Óbester, a valaha élt legvitézebb huszár) nekem a Napóleonos részek mégis valahogy jobban tetszettek. Bár abból a regényből se derül ki, hogy Sasfióknak hívták :D Legalábbis nem emlékszem.

http://bookline.hu/product/home!execute.action;jsessionid=KMXIvHzD-j4b7WL2dCsWUw**.Node4?_v=Ordas_Ivan_Simonyi_obester&id=2100622086&type=10
süti beállítások módosítása