HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nem, nem orbitális gázfelhőkre számítani (pedig csilis babot ettem délután), megint kialakult bennem egy nagyon rossz érzés, amikor a RPCJS késésben van. Sok dolog nem jött össze, sokáig melózom és nincs utána már energiám, vagy hétvégén mást csináltam és a családot, freddynét sem szabad mellőzni... Na meg hamarosan költözés is lesz, egy ideig gondolom internet és hasonlók nélkül...

Akarom csinálni ezt a hülye videót és meg is fogom hamarosan. Micsoda megváltás lesz. Nem is a sok "mikor lesz már kész?" komment miatt, hanem magammal szemben, hogy ez a folyamatos szar érzés menjen már el.

Emellett van más projektem is tervezve, amit már vagy 1,5 hónapja tologatom, mert abba belekezdeni végképp nincs lehetőségem...

Szép dolog kreatív gondolatokkat játszadozni, annál frusztrálóbb, mikor a sok közül még egyre sincs rendesen lehetőség megvalósítani.

Címkék: elmélkedés

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr252213365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.10. 23:33:37

Szerintem semmi okod nincs rá hogy rossz érzésed legyen. Akkor csinálod meg amikor csak tudod. HA kétszer annyi időt kell várni akkor annyit várunk. Mivel a saját szabadidődben csinálod mások szórakoztatására, szerintem senkinek nem lehet levárása hogy mikor legyen videó.

RichyW12 · http://www.lamarudi.blogspot.com 2010.08.11. 03:11:54

És főnököd sincs freddy, aki megmondaná mikorra legyen kész a kövi videó, max saját magad.

Kolonel 2010.08.11. 09:20:28

Ú, ismerős ez a szituáció nagyon is.
Szerintem ne kezdj bele semmi újba, hanem előbb fejezd be a félbehagyott dolgokat, kezdve a legrövidebbel (ami alighanem az új RPCJS epizód, ha már csak a szöveg felmondása van hátra). Azután már könnyebb lesz a többit is csinálni, mert érzed, hogy haladsz.

RevanCH 2010.08.12. 12:20:25

Szerintem ne érezd úgy hogy magad ahogy és ne zavarjon hogy nincs kész a videó, elvégre gondolj bele melyik a fontosabb a költözés, meló család vagy egy videó. Szerintem ezt mindenki megérti

matheus666 2010.09.19. 12:06:17

bár sajnálom, hogy ritkábban jönnek a videók, de megértem, hogy nincs mindig rá időd és energiád. ha pedig hosszú várakozás után jön egy videó, az hatalmas megváltás.:D és ha bele gondolok, hogy mennyi munka lehet végigvinni a játékot, még egyszer végigvinni és felvenni a jeleneteket, a szöveget kitalálni és rámondani... nem kevés munka.:D de nem baj RPCJS én így szeretlek.:D
süti beállítások módosítása