HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

15.
augusztus

A-Team

freddyD  |  15 komment

lukedanes: The-A-Team-2010-006

 

 

 

Ma megnéztük a moziban. Vélemény meghallgatható vagy letölthető

Címkék: film

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr72223520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HardRic 2010.08.15. 18:25:07

A sorozat jó, a film kritikán aluli.

freddyD 2010.08.15. 18:48:24

@HardRic: Azért annyira nem volt vészes. Mi nem tetszett benne?

keridenes 2010.08.15. 18:51:51

@freddyD: Szerinted mikor játszódik? :D Elvileg 1963 körül kéne, de a filmben minden más megcáfolja ezt, pl.: a járművek, vagy a Call of Duty említése.
Annyira nem rossz film.

freddyD 2010.08.15. 19:14:41

@keridenes: Miért kéne, hogy 63-ban játszódjon? Az eredeti is a 80-as években zajlott. Ez a film a mai időkben zajlik, lást iraki háború

HardRic 2010.08.15. 19:20:57

Nem bírtam végigülni. Annyira összevissza volt. Nem tudott lekötni.

freddyD 2010.08.15. 19:32:33

@HardRic: Abban egyetértek, hogy az operatőri munka pocsék volt. Néhol érthetetlenül ránagyított mindenre, kapkodott, helyenként azt sem tudta az ember, hogy mi a frász zajlik

Zeratul86 2010.08.15. 19:41:26

A véleményemet hadd szúrjam be.

A szupercsapat (2010)

Kétféleképpen lehet értékelni a filmet. Mint akciófilm, élvezhető, kellően mozgalmas, és a lehetetlenségek ellenére (pl. mikor ejtőernyővel zuhannak egy tankkal és úgy tompítják és irányítják a zuhanást hogy a föld felé lőnek) is megüt egy szintet. Bár az utolsó jelenetig és fordulatig kiszámítható, egyszer nézős. 6/10
DE ez szerintem nem a Szupercsapat. Azt írták róla hogy ez egy előzményfilm. OK. De akkor miért ültették a való életbe? Átültették úgy hogy az öbölháborút járták meg nem a vietnámit, és a jelenlegi Irakban lazulnak Száddám haverjai után kutatva. Aztán ott masíroznak GPS-szel meg mindenféle kütyüvel. Ez nem kóser.
Lehet egy remake. OK, annak megfelel. De akkor miért nincs semmi élet a szereplőkben? Az írták róla hogy vicces. Tényleg? Én nem vettem észre. Egy kezemen meg tudom számolni a poénokat. Komolyan tiszta röhej ahogy "ki ha én nem?" alapon flangálnak, pedig Szépfiú nem elég macsós inkább nagyképű és üresfejű, Rosszfiú nem elég rossz (értsd: nem elég agresszív, izmos), és nem is szerethető. Murdock elég őrült. De nem tom, én inkább fejberúgnám mint bandáznék vele.:D Még azt se mondhatom hogy a szinkron b*szta el mert direkt eredeti nyelven néztem. Szinkronnal biztos még nagyobb égés.
Egyedül a Neeson játszotta Hannibalra mondhatom hogy hozta a figurát. Ilyennek képzelném el a mai világbeli Smith ezredest. Hiába, ő az erőssége a filmnek. Az ellenségek nevetségesek (mindenkit Lynch-nek hívnak, WTF?), Jessica Biel önmagát is alulmúlta...és még a csodás hátsóját se láttam:(. Ja és a film tele CGI jelenetekkel. Nekem ebből csak a legelső helis rész tetszett. A többit is látványosnak tervezték, de nekem nagyon egy B-akciófilm jutott eszembe a The Asylumtól. Ettől nem látványos lett hanem erősen gagyi beütésű. Egyszóval mint A-TEAM: gyenge. Nagyon. 3/10

Összességében: Egyszer nézős akciófilm, unatkozás ellen haverokkal délutánra. Szigorúan pia mellett. Rajongókat (beleértve magamat) eltiltom tőle!

5/10

Zeratul86 2010.08.15. 19:45:10

Ja és bocs ha valakinek lelőttem valamit (SPOILER).:) Az a helyzet hogy nagyot csalódtam a filmben. Igen, nekem voltak elvárásaim, ha már A-Team cím alatt készült.

MCLetEmSee · http://tupac.blog.hu 2010.08.15. 20:42:23

Én nekem tetszett :D A poénok hatalmasak voltak XD egy klassz kis akciófilm. "Csókolom! Merre van Berlin?"

Razak 2010.08.15. 21:04:07

Szinte teljesen megegyezik a véleményünk. Sokan fanyalognak, hogy nem hű az eredeti sorozathoz.
Egyszerűen nem is várható el ez manapság egy filmtől. Valahogyan fel kell tupírozni.
Én jól éreztem magamat. Megvoltak a meglepő fordulatok. Sok kérdésre megkaptam a választ, hogy miért nem szeret Rosszfiú repülni és miért üldözik őket valójában. Lehet, hogy a sorozatban is benne volt, de hát én kis koromban, amikor néztem, akkor azt már nem fogtam fel. :)
Az akció részekbe felesleges belekötni, mert szerintem a sorozat akció részeibe se kötöttünk bele. (Egyáltalán valaki meghalt a sorozat alatt? :D)

Szóval jól éreztem magam. Lehet, hogy egyszer még előveszem és megint jól fogok rajta szórakozni :)

keridenes 2010.08.15. 21:25:39

@freddyD: Igaz, bocs, egy tizessel elnéztem, '73-ban kéne játszódnia, mert az első előzetes úgy kezdődött, hogy "egy évvel ezelőtt", tehát 1972-ben.
Meg ha jól emlékszem, a film úgy kezdődik, ahogy Hannibál összeszedi a csapatot, szóval az a vietnámi háború előtt kellett, hogy legyen, mert ott már ismerték egymást. Utána azt írja ki (ha jól emlékszem), hogy 8 évvel később. Szóval komoly dilemmám van az időbeli meghatározásával. :D

@Razak: Csak egyetlen, Fullbright tábornok a 4. évad végén.

VaCaK_EFFeCT 2010.08.15. 22:11:09

Szerintem nagyon jó film volt, bár kétségtelen hogy a sorozathoz nem hű. Mindenesetre én nagyon imádtam, és valószínűleg a DVD verzió ott fog díszelegni a sorozat mellett:)

freddyD 2010.08.15. 23:17:15

@keridenes: Te szerintem a dátumokkal valahogy nagyon összezavarodtál. A filmnél el kell felejteni a sorozatot. Itt szó sincs vietnámi háborúról. Amikor rádöbbentek mindannyian, hogy Rangers-ek, akkor szerintem még a kiképzésükre gondoltak. Mondta is BA Baracus, hogy milyen erődben volt vagy micsodában.

2010.08.16. 06:53:26

Nekem tetszett a film, bár sorozathoz nem lehet hasonlítani.

keridenes 2010.08.16. 09:20:32

@freddyD: Az biztos, hogy nagyon összekavarodtam.
Tanulság: ne hallgassunk az előzetesekre, mert a tényleges filmben más lesz az egész. :D
süti beállítások módosítása