HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Mivel sokan kérték, megosztom veletek a nagy büszkeségemet. Kb 330 körül van, igaz ha nagyon pontos akarnék lenni több volna, mert a gyűjteményeket is 1-nek számoltam. Most mondja meg valaki, hogy nem szebb ez a látvány, mint egy 100-as guriga?

Szerencsére hely még van :)

freddyD: dvd1freddyD: dvd2

56 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr512388200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tóth "LN" László 2010.10.21. 12:15:45

Én panelban lakom, nincs ennyi hely az egész lakásban! :D Arra várok, mikor kezdik el írás- és másolásvédett microSD kártyákon árulni a filmeket.

blady 2010.10.21. 12:19:17

széép! nyithatnál egy tékát is:D

algi 2010.10.21. 13:50:04

Jee, Futurama!

Amúgy tetszik, hogy a Star Wars I-III-at a Star Wars IV-IV _mögé_ raktad. :)

2010.10.21. 14:50:25

@blady: jaja :D

hatalmas gyűjtemény :D de lehet még nagyobb is ;)

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.10.21. 14:58:13

Melyik Dracula? Gondolom nem a '31-es :D Szép gyűjtemény amúgy, én majd zenéből akarok ilyet - minden cd-t megvenni. Az is 330+ lesz :D

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2010.10.21. 15:50:59

Szép gyűjtemény. Gratulálok!

Én nemrég kezdtem el komolyabban gyűjteni, az eddigi példányok:
Pancho Villa lovasai, Batman: Kezdődik!, Tökéletes trükk, Vasember, A sötét lovag, Éli könyve.(Sötét lovag duplalemez, a Vasember steelbook)
Most a Star Wars eredeti trilógiára gyűjtök, de még az is lehet, hogy inkább az Indiana Jones-okat veszem meg. Amit nagyon szeretnék az a Remény rabjai és a Vissza a jövőbe trilógia, de azt csak blu-ray-en fogják kiadni most hétfőn. Lehet, hogy csak álom marad.
Xpress.hu-n kívül tudsz ajánlani valamilyen oldalt?

thefloorfilla (törölt) 2010.10.21. 17:12:38

Inkább 100-as dvd guriga, amin 1920x1080-as m2ts ripek vannak minthogy borítókat nézegessek a polcon, amikben korunkhoz képest csapnivaló felbontású filmek vannak. Talán hülyeséget mondtam, talán nem. Ja és nem kerül semmi pénzbe. Think about it.

2010.10.21. 19:47:40

Hát FreddyD, látom neked a 3D fejes Simpson család borító nem jött be, a hetedik évadtól már inkább csak a simát vetted :D
Amúgy grat, látom Futurama-d is van. az összes!

Clois 2010.10.21. 20:26:27

Hát tény hogy sokkal szebb látvány mint egy 100-as guriga...de sajnos jóval drágább is. Egy magamfajta diáknak pl. aki minden megkeresett pénzét ebédre meg mozira költi annak nem egyszerü egy ilyen gyűjteményt összehozni :( :P

freddyD 2010.10.21. 21:22:20

@Njugi: De bizony a klasszikus Universalek. Ugyanaz a gyűjtemény, mint a Frankensteines mellette (azaz 5-5 film), de a (szép) csomagolását baleset érte, úgyhogy én barkácsoltam hozzá.

@algi: Hehe. Nem hittem volna, hogy valakinek feltűnik.

@thefloorfilla: Nem szállnék vitába, mert gyanítom véleményedet úgysem tudnám megváltoztatni, de azért óvatos lennék ezzel a csapnivaló kifejezéssel. Tény, hogy a legtöbb mai DVD közel sem olyan, mint egy 8 évvel ezelőtti (pont amiatt, mert mindenen spórolnak, mert alig vesz valaki) de a VHS korszakban is voltak filmrajongók és tudták értékelni ilyen jellegű panaszok nélkül. Egy jó képminőség szép és jó, de nem ez kellene hogy döntsön a vásárlásról vagy töltésről. Ha mindenki letölt, nem lesznek filmek. Think about it.

@kennyflevi:
Igen, marha idétlen, hogy a 6. évadtól ezeket a hülye fejeket rakták be... Egymás mellett marha jól néz ki, hogy teljesen elüt a többitől... Nem volt jó fogadtatása, úgyhogy utána voltak kaphatók ezek a normál kiadások is. És igen, Futurama teljesen megvan. Még a 4 film is díszdobozban :)

@Clois: Persze, hogy így összeadva egy kis vagyon, de én szívesen költök erre. Nem költök más felesleges hülyeségekre, ezekre mindig félre tudok rakni. Aki cigizik, naponta vehetne belőle egy dvd-t. Fogd fel így

cryps 2010.10.22. 10:37:00

@thefloorfilla:

Egyik ismerősöm is így csinálja,csak ő kinyomtatja mellé a rendes borítót mind a lemezre és mind a dvd-tokra,tehát neki is ilyen fajta gyűjteménye van "külsőleg",csak ugye másolt filmekkel :)

Mellesleg szép gyűjtemény még nosztalgiázás szempontjából is jó lesz visszagondolni,hogy mennyit spóroltam anno,hogy ezt a filmet megvegyem :D

algi 2010.10.22. 13:24:00

@Clois: Én pl. sose tekintettem magam gyűjtőnek, csak amikor látok egy nagyon jó filmet max. 2000-ért (vagy sorozatot kicsit többért) és van rá épp pénzem (mondjuk havonta), akkor megveszem. Nincs akkora gyűjteményem, mint fent látható, de már probléma, hogy hova tegyem. Szóval az ilyesmit nem egyszerre veszi meg az ember, hanem összejön úgy, hogy észre se veszi.

freddyD 2010.10.22. 13:50:16

@algi: Ez így van. Én 2002 óta gyűjtöm őket aztán csak egyszerre felfedeztem, hogy már nem férnek el. Aztán megint és megint.

Zeratul86 2010.10.22. 15:30:56

@freddyD: Bud-Terence filmek nekem is sorakoznak...Neked is hibás a Vesztesek és Győztesek oldala? Nekem úgy van hogy "VESZTESEKÉ S GYŐZTESEK".:)

freddyD 2010.10.22. 15:44:52

@Zeratul86: Bizony. Elég égő...
Egyébként a film képminősége botrányos. Ennél rosszabbat csak az Angyalbőrben DVD-nél láttam.

Sinnenreve (törölt) 2010.10.22. 16:06:47

Szia Freddy!
Jól látom, hogy A holló is megvan a gyűjteményedben? :)
Nekem ez a kedvenc régi filmem, és díszdobozos kiadásban is megvan...hát az valami szemet gyönyörködtető látvány, mint, ahogy a hatalmas gyűjteményed is. :)

freddyD 2010.10.22. 16:08:52

@Sinnenreve: Jól láttad :) Sőt, a harmadik része is megvan, amely egyébként meglepően nézhető

Sinnenreve (törölt) 2010.10.22. 16:19:05

@freddyD: Hát a folytatásokkal én nem vagyok jóban, mind a 4 holló film megvan, de én is csak a harmadikat tartom nézhetőnek az elsőn kívül, amit imádok. A negyedik szerintem gyalázatos, a másodikban pedig Vincent Perez alakítása nem nyerte el a tetszésemet. Még a sorozat is értékelhetőbb volt ezeknél.

thefloorfilla (törölt) 2010.10.22. 20:55:33

@freddyD: Értem. Jó gyűjtögetést kívánok, én pedig visszamegyek most töltögetni :D

2010.10.22. 21:41:31

@freddyD: amúgy hogyhogy csak a 10. évadik vannak meg a Simpsonok? Nem volt rá alkalmad megrendelni vagy csak nem szereted az újabb részeket?

freddyD 2010.10.22. 22:05:22

@kennyflevi: Megvenném én a többit is, csak egy ideje nem voltam már külföldön, hogy megvehessem a hiányzókat

Zeratul86 2010.10.22. 22:38:41

@freddyD: Tényleg katasztrofális. Mint "A neretvai csata". című film. Azt is borzasztó minőségben láttam. Pedig imádom a háborús filmeket.
Simpsonékat németül vagy angolul nézed? Ha már külföld...

hhhhhhh 2010.10.23. 10:55:13

Jó sok DVD-d van. Pontosan hány db?

freddyD 2010.10.23. 19:49:43

@algi: Nem merek ilyen helyekről rendelni magyarországra. Olvastam rémsztorikat.

@Zeratul86: Is-is. A film sem volt túl jó egyébként. Kicsit csalódott voltam, miután megnéztem. Bud Spencer legalább jó volt, bár elég keveset szerepelt. Csak miatta vettem meg

Clois 2010.10.24. 00:12:29

@freddyD: Na ja :) mondjuk az, hogy 'más hülyeségre'...hát...kinek mi a hülyeség :) ja és mellesleg akármilyen hihetetlen (és akármennyire nem ide tartozik) én azon kevés fiatalok közé tartozok akik nem dohányoznak!
De értem amúgy hogy mire gondolsz :)

AR5T7 2010.10.24. 10:27:53

Szeep. nekem is van jo par eredetim, de kozel sem olt ilyen szintu mereteket. inkabb zenekbol van tobb. mivel, ha egy filmet megneztem, akkor nemmondom hogy tobbet soha, de max 2-3 szor megnezem, es ott porosodik a polcon, persze remek latvanyt nyujt de semmi tobb. viszont a zene. azt akarmelyik nap eloveszem, es a lakotarsak oromera eleg szep hangerovel hallgatom is. System Of A Downtol pl az osszes album megvan...

Zeratul86 2010.10.24. 11:53:17

@Clois: Üdv a klubban, én se füstölök.:)
@freddyD: Én is csak miatta vettem meg.
Amúgy bevallom, nekem a gyűjteményem csak félig áll eredeti dvd-kből. Tudom, ez nem túl jó fényt vet rám, de az oka az hogy néhány kedvenc filmemet borzasztó új szinkronnal adtak ki, ha egyáltalán kiadták.
Itt van mindjárt A dolog c. film. Eredeti szinkronnal (vagy angolul) hatalmas élmény, az újjal kevésbé. Enyhén szólva...:(
Vagy a Kincs ami nincs (ha már Bud-Terence). Kivágták belőle a sírok megtalálását, csak mert az amcsiknak/amcsibarátoknak nem tetszett? Én kérek elnézést. Szóval megveszek sok filmet, de az ilyenek miatt, már bocsánat, de inkább élvezem a megírt lemezeken (amiknek kifizetem az adóját is, ugye) lévő klasszikusokat, minthogy sírjak azokon a felújított hangú sz.rságokon, amiket ezer Ft-okért megveszek.

Zeratul86 2010.10.24. 12:26:03

@Clois: Üdv a klubban, én se füstölök.:)
@freddyD: Én is Bud miatt vettem meg a filmet.
Amúgy az én gyűjteményem felerészt áll írott lemezekből is. Ez biztos nem vet jó fényt rám, de vannak filmek, amiket egyszerűen képtelenség dvd-n beszerezni. Külföldön nem járok. De amit ki is adnak, azt is úgy sikerül kiadni, hogy szégyen. Itt van két kedvenc régi filmem példának. Az egyik a Kincs ami nincs (ha már Bud-Terence), amiből kivágtak egy jelenetet. Miért? Mert az amerikaiaknak/amcsibarátoknak nem tetszett. Én kérek elnézést. A másik A dolog című, számomra oly kedves film. Egy igazi klasszikus. Angolul, vagy a régi szinkronnal. De az új? Ami a kétlemezes extra változaton van, az egy vicc.
Az ilyenek miatt van hogy inkább élvezem a jó filmeket írott lemezen (aminek az adóját mellesleg megfizetem), minthogy megvegyek egy ilyet, és egyik szemem sírjon mikor nézem.

Zeratul86 2010.10.24. 12:27:38

Haha.:D Tudtam hogy ez lesz. Na, kétszer írtam le ugyanazt, hála a blognak ami nem jelenítette meg a kommentemet.:S De értitek biztos mit akartam kifejezni...

AR5T7 2010.10.24. 12:57:47

@Zeratul86: John Carpenter's The Thing - jere gondolsz? ami ugy kezdodik hogy egy alien kutya formajaban bejut a bazisra? es akit megfertoztek annak a vere egybol felforr femmel valo erintkezeskor? ha az, akkor megertelek. az a film egy igen jol sikerult alkotas, masszoval egy 'must see,.

algi 2010.10.24. 20:45:46

@freddyD: Hát, az Amazon az mégiscsak az Amazon. Nem tudom, láttad-e pl. az IDDQD-n is elkezdett valaki ugrálni a PayPal miatt, hogy így veszett el a pénze, úgy veszett el a loginneve gyakorlatilag minden alap nélkül, szóval rémsztorik azok mindig vannak.

Ha megjön a fizum, én tuti elkezdek onnan rendelgetni, mert kb. feleannyiba kerülnek a dolgok mint nálunk, ráadásul az is kapható, ami itthon már nem. (Pl. amióta kijött az új Star Trek film, nem nagyon kaphatók a klasszikus Star Trek mozifilmek.)

@Zeratul86: Most sznob leszek: engem nem is érdekel, hogy milyen magyar szinkron van rajta, vagy hogy van-e rajta. Tudom, hogy vannak zseniális szinkronok, de csak nagyon ritkán érik el az eredetit. (Pl. a Brian élete nem igazán érdekel angolul.) Megdöbbentő, de pl. megvettem a Szellemírtókat, belenéztem angol nyelven, és elképesztő, mennyi finom humor nem jött át a jó szinkronban sem. Ez csak akkor jelez problémát, ha fordításkor idézni kell egy filmből, nekem meg nincs meg a szinkronja.

Zeratul86 2010.10.24. 22:51:56

@AR5T7: Bizony arra. A kedvenc horrorom.
@algi: Igaz. Van ami jó eredeti nyelven. De én mondhatom, hogy itt a vidéki VHS-korszakban nőttem fel, ahol még híre-hamva se volt az angol nyelvű filmeknek. (Német szinkron volt ugye - a német tv-adóknak köszönhetően - de az se eredeti hang.) Max ha lett volna külföldi rokon. Nálam kincset ér egy régi és/vagy jól sikerült szinkron.

algi 2010.10.25. 02:24:48

@Zeratul86: Hú, a német szinkron is jó. Valahogy technikailag jobb a magyarnál. (Egyébként csomóan mondják, hogy csak Magyarországon szinkronizálnak, sehol máshol. Ahhoz képest a németek sokkal többet és jóval előbb szinkronizálnak, mint mi, ráadásul technikailag jobban.) Ha választanom kell, hogy a Sarah Connor krónikáknak a magyar az angol vagy a német hangja a legjobb, akkor a németet választom. (Az angol irtó sótlan.) Egyébként tök vicces, hogy németül azt a címet kapta, hogy "Terminator: SCC". Na, vajon miért? :)

Zeratul86 2010.10.25. 09:09:12

@algi: Bezony. Néhány régi rajzfilmnél is jobb volt a német hang. (Annak meg szívesen eltörném a kezét aki a Terminator sorozatot leállította. Nem mondom hogy életem legjobbja, de egész jól elvoltam vele.)
Bár azt utálom a németekben hogy játékokban is mindent átszinkronizálnak, és nem hagyják meg az eredeti hangot választhatónak (tisztelet a kivételnek). Nem tudom, filmekben jó néha a német hang, játékban viszont nagyon megszoktam már az angolt.:)
De ez a rész OFF volt.

AR5T7 2010.10.25. 12:20:26

@Zeratul86: Igen, megertem. a vicces az egeszben , hogy en nagyon sokaig nem lattam. aztan egy nap kapcsolgattam a tvt, meg jo par eve, es ahol a cartoon network szokott menni, ott volt mgm, azthiszem. pont kezdodott a film. olyan erdekesnek tunt. el sem hittem, hogy mit hagytam volna ki hogyha tovabblepek (:

algi 2010.10.25. 17:05:49

@Zeratul86:
@AR5T7: Én is imádom, megvan DVD-n. Megérte, mert az extrákban nagyon sokat beszélnek a trükkökről. (Hogy a lángoló főcímet megcsinálták CGI nélkül, az nagyon baró.)

Egyetlen bajom van vele: a kedvenc filmjeimenk (ez, a Predator, az Alien) a vége mindig kicsit leül. Amit nagyon sajnálok, mert a film nagy része baromi jó.

Zeratul86 2010.10.25. 20:57:12

@algi: Aha. Nekem nincs ilyen bajom velük.
De én csak az extrákért nem vettem meg. Letöltöttem, megnéztem aztán hagytam a csudába. Kövezzetek meg, de engem csak egyszer érdekeltek.:)
(OFF: Ja, amúgy most voltam moziban, tetszett a Feláldozhatók. FreddyD, szerinted milyen volt?)

hptr 2010.10.27. 21:45:37

Nice...
De fogadjunk, hogy csak nekem van meg a Fight Club eredetiben :P

freddyD 2010.10.27. 21:48:24

@ufig: Legfelsőbb polc középen ;)

Zeratul86 2010.10.27. 22:56:55

@ufig: Nem nyert. Nálam is itt figyel.:)

AR5T7 2010.10.30. 02:09:53

@ufig: beszallok en is. na fogadjunk hogy csak neke van meg a fight club 1. kiadasa konyvben...

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2010.10.31. 02:04:10

Szép gyűjtemény, én is valami hasonlót szeretnék elérni, most talán kicsivel több filmem van, mint ennek a harmada, de szerencsére van még időm :D.

thefloorfilla (törölt) 2010.10.31. 17:45:18

Becstelen Brigantykot nem látom :d

AR5T7 2010.11.02. 12:41:22

Oke. megertem en, hogy szigoritani kell az besorolasokat, stb. de az, hogy en februarban toltom a 18 - at, ennek ellenere nem engednek be a furesz 3d-re, mar elegge rohejes. szep kis 50 perces ut, a semmiert...rohadt m+. amugy fight club konyvben nekem jobban tetszett. te alakitod a karaktereked, a sajat izlesed szerint...

freddyD 2010.11.02. 18:42:58

@AR5T7: Miféle mozi volt ez? Eddig én úgy vettem észre, hogy nagy ívben szarnak a korhatárokra. Örülnek, hogy megy valaki is

gunny · http://gunny.blog.hu/ 2010.11.03. 18:16:52

@freddyD: Így igaz engem anno 13 évesen engedtek be megnézni az X-aktákat.Bár ne tettem volna:(

AR5T7 2010.11.04. 10:06:13

@freddyD: Hat ...hogy is mondjam. nem igazan hataron belulrol van szo. Hoyts, chadstone, melbourne (: sajnos itt nagyon komolyan veszik. 18 as jatekot sem adnak el csak ugy, egybol szemelyit kernek...meg kaparos sorsjegyet, lottot ugyszinten...rohej az egesz

AR5T7 2010.11.04. 10:08:13

@AR5T7: szemelyit, fraszt. diakigazolvanyt, jogsit. mivel itt nincs szemelyi...

Roannes 2010.11.28. 20:11:19

Második képen alulról harmadik sorban az Futurama? :D

freddyD 2010.11.28. 21:17:54

@DonPaul: Az bizony. Minden évad és a 4 film

Games Guruk 2011.01.18. 20:20:29

Jeeeee futurama kölcsönadhatod :)Ja és a Simpson családot is ha kérhetném :D hol vetted???????????????

bbbarniii 2011.06.16. 10:19:32

@Games Guruk: Szerintem egy boltban... -.-

bbbarniii 2011.06.16. 10:21:01

Szép gyűjtemény, csak hiányolom belőle az Indy Jones filmeket (a negyediket kivéve). :)
süti beállítások módosítása