HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

A filmgyűjtés a szenvedélyem,na...

Ami még poén, ez a rendelésemnek csak a 2/3-a. A másik része majd akkor lesz a kezemben, miko a "Tolvajok Városa" megjelenik (február 23).

Amint látjátok, igyekeztem pótolni a Russel Crowe hiányosságaimat ;) Majd még jön a "Bennfentes" is. Az "Őrült Küldetés"-t nem láttam, de tetszett a borítója és rákerestem Youtube-on. Hát ez valami beszarás lehet :D Remek ivójáték alany lehet: Minden őrültségre egy felest!

 

freddyD: filmek

Címkék: film

46 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr752618970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Urgod 2011.01.27. 20:02:58

Azért te is tudsz élni ;)

freddyD 2011.01.27. 21:12:07

@urgod: Megdolgoztam a pénzért és nem sajnálom erre költeni. Más meg másért fizet ennyit, amire meg én nem.

IstvanH03 2011.01.27. 21:27:53

Az "Őrült Küldetés" jónak néz ki. Tudok ajánlani még egy ivójátékot: Robot (TeztigoMix_Part 02) (Néhány kivágott akció jelenet + orosz(?) "szinkron") www.youtube.com/watch?v=svOlz2ei4Yk :D
Aki ezután józan marad, annak tényleg gratula :D
Az első részben is van egy-két vicces dolog: www.youtube.com/watch?v=tmSGpe41ZvA

thefloorfilla (törölt) 2011.01.27. 21:43:51

Megmondom őszintén, Dick Tracyről AVGN-en hallottam először xD Állítólag szenzációs a látványvilága.

KolyDay 2011.01.27. 21:50:36

@freddyD: van neked olyan film amit szeretnél "megkaparintani"??

KolyDay 2011.01.27. 21:52:21

@freddyD: @KolyDay: mármint olyan amit régóta nem találsz

vazzegabi 2011.01.27. 22:33:04

Látom azért Brad Pitt-et is szereted. A Benjamin Button az nagyon jó film.

algi 2011.01.27. 23:30:23

A Darkmanben van egy olyan jelenet, amikor hősünk egy helikopterről lóg le, és majdnem elcsapja egy kabrió. A kabrióban Sam Raimi két jóbarátja, a Coen fivérek ülnek. Megpróbáltam kikockázni, és az elmosódott fejek nem cáfolnak erre rá, bár nem is felismerhetőek.

És a film legvégén, amikor Darkman eltűnik a tömegben, Bruce Campbellnek álcázza magát. (Raimi eredetileg őt akarta főhősnek, de a stúdió ismertebb arcot akart. Meg is kapták, aztán a film 90%-a alatt nem is látszik az arca.)

freddyD 2011.01.28. 07:34:27

@KolyDay: "Az Elnök Emberei" 6. évadát teljesen kilátástalanul próbálom valahogy megvenni már vagy másfél éve. Nem kapni már sehol, akinek megvan, nem akarja eladni. Nem tudom, hogy lehet ez, minden más évadot probléma nélkül megvettem vagy meg tudnám venni manapság, de a 6.-at nem.

Illetve mostanság döbbentem rá, hogy a Véres Valentin 3D-t is meg akartam venni régen, de mára joglejárt és azt sem kapni már valami egyszerűen. Annál még nem adtam fel

@algi: Kösz az infókat. Darkmant mindig is látni akartam, de sosem jött össze. Most úgy gondoltam, hogy végre pótlom hiányosságomat. Kedvelem Sam Raimit, úgyhogy csak jó lesz. Remélem jobban bejön majd, mint az "Evil Dead", mert abban hatalmasat csalódtam. Nem is értem, miért nevezik kultfilmnek

algi 2011.01.28. 07:53:10

@freddyD: Ja, akkor sorry a spoilert. :)

Evil Deadből csak a 3-ast láttam, az szerintem elment, de a Darkman sokkal jobban tetszett. Gyerekként láttam, akkor nagyon meghatott, felnőtt fejjel meg végig tudom röhögni. Egyébként a Pókemberekben jó pár utalás van mindkettőre (pl. a Pókember 2-ben a levágott fűrészes kar).

freddyD 2011.01.28. 08:18:04

@algi: Az Evil Dead 3 tényleg jó, az is megvan.
HA kell az Evil Dead 1, szívesen megválok tőle jó áron ;)

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2011.01.28. 14:23:27

Az Evil Dead azért lett kult mert akkoriban az egyik legmerészebb horror volt, ma már sokkal inkább kitűnik az alacsony költségvetés és az amatőr színészek problémája. Nekem is ez tetszett a legkevésbé.

Ellenben a 2., 3. résszel ami annak köszönhetően, hogy több pénzből készültek és a humort is sikeresen bele tudták vinni a mai napig jobban megállják a helyüket.

algi 2011.01.28. 23:46:36

@The Man Who Laughs: Nem mondod, hogy az Evil Dead trükkjeiben nem direkt lóg ki a lóláb? Legjobb tudomásom szerint az az egyik legfontosabb élvezeti faktor, hogy látszanak a trükkök.

Nonomo 2011.01.29. 09:12:38

Bor, mámor, Provance, egy jó film, ajánlom neked, nekem legalábbis nagyon tetszett, igaz a kritikusok lehúzták, de hát ők mit nem húznak le a Toy Story-n kívül (ami mellesleg szintén egy baromi jó trilógia)?

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.01.29. 10:27:21

@freddyD: Jobb mint ha pl. piára költenéd a pénzed;)

freddyD 2011.01.29. 13:55:18

@KolyDay: Ott sem kapni. Jobboldalt van kiírva

KolyDay 2011.01.29. 14:00:04

@freddyD: rossz hír ha mindez igaz magyarországi joga lejárt így nem lehet kapni...

KolyDay 2011.01.29. 14:00:43

esetleg letölteni tudo(m)d ha nagyon szertenéd

Mutek 2011.01.29. 15:42:28

@KolyDay:
Ezt nem kellett volna :D

Mutek 2011.01.29. 15:48:58

@freddyD:

Ha hajlandó vagy az áránál többet fizetni érte, akkor megoldható az Elnök emberei 6. évad:

www.dvdrent.hu/index.ftx?module=item&lang=hu&m_id=463049

Kikölcsönzöd, bejelented, hogy elvesztetted és akkor a DVD árának 1,5szeresét kell kifizetned.
Kicsit talán etikátlan, de ha ez kell, hogy megszerezd :)

freddyD 2011.01.29. 18:55:19

@KolyDay: Letölteni én is letudnám, de ha már megvan mindegyik évad(még az azutánit/utolsót is megvettem előre),akkor már teljesen szeretném.

@Mutek: Nagyon rafinált :P Mondjuk azért nem vagyok benne biztos, hogy 15 rugót adjak egy ilyenért.

algi 2011.01.29. 22:04:13

Tudom, hogy nem bízol az Amazonban, de szerintem kipróbálhatnád. Ott 10.29 font (3276 Ft) a West Wing 6. évad, a szállítási költség meg 3,58 font (1140 Ft), ha csak ezt rendeled. (Lemezenként 475 Ft-tal nő a szállítási költség.)

Szóval szerintem röhejesek az árak, úgyhogy amint lesz egy kis spórolt pénzem, tuti rendelek pár DVD-t csomagban. Én a helyedben kipróbálnám kisebb összegű rendeléssel, ha tényleg nem bízol meg az ilyesmiben.

algi 2011.01.30. 04:43:52

Amúgy a Gran Torino borítóján tök úgy néz ki Clint Eastwood, mintha Frank Miller rajzolta volna. (Marv a Sin City képregényből vagy a kiöregedett Batman a The Dark Knight Returnsből. Egyébként már mióta mondom, hogy a DKR-t meg kéne filmesíteni Clint Eastwooddal az öreg Bruce Wayne szerepében.)

idegbeteg113 2011.02.01. 16:22:41

Kedves Freddy!
A minap letöltöttem és feltelepítettem a Sniper Ghost Warrior-t. Elindítottam, és magasra helyezve a mércét "hard" fokozaton kezdtem játszani... A játék úgy kezdődik hogy Egy Tyler mittom én ki..(razor 6 4) nevű pasassal demonstrálni kell, hogy hogyan kell lőni, mesterlövészkedni gránátot dobni, meg rejtőzködni ( hasonlóan a Modern Warfare 2 höz '-.-). Első küldetés, feltűnt hogy ha fejbelövök valakit, néha egy "bullettime" nevű efektet használ a játék... de valahogy ezt (is) sikerült elgányolniuk a készítőknek... Szép és jó az efekt, csak hiányzik róla valami, esetleg a torkolattűz. A többi küldetés során feltűnt, hogy 2 féle ellenséges hang van, egy rekedt meg egy másik. Nagyon ötletgazdag. Következő pálya: Úgy kezdődik, hogy te és a társad (alpha 9) vagytok egy úton, beszél hozzád majd szól hogy jön valaki. (figyeltem, de nem jöttem rá hogy ő ezt honnan tudja...)Miután elmentek az ellenségek, menni kell az LZ-hez (landing zone), ám valaki sunyi módon (kb 5 m ről) gyomron lövi a társam, odaér a csónak, belepakolja a karakterem a csónakba alpha 9-et, de az istenért sem menne vele... Nem... ő inkább úgydönt hogy "császkál". Kicsit később másik effekt: egy klippet vág be, hogy futok a helihez hogy kimentsenek, és kb 3 m van tőlem vagy 10-15 ellenség. Ellenség!? LOL, mintha leamortizált vakembereknek adtak volna vízipisztolyt. A golyók valahogy elkerülnek. Található a játékon belül egy dobókés nevű "fegyver", de az értelmét nem látom. A játékban, a célzással növel(h)e(tné)d a lövés pontosságát, apropó pontosság.. a célzás inkább csak azt adja meg hogy melyik égtájra néz a fegyver, a pontosság kifejezéssel még csak köszönő viszonyban sincs, de ők képesek 6km ről a fejem búbját eltalálni a megymagköpködőjével. Ha már itt járok megemlíteném az ellenség azon képességét... pálya kezdődik... ghilie cucc van rajtam (sniper szerkó), lefexem és nagyon lassan odalopakodom egy 2 m magas füves részre, szembe velem egy piszok nagy szikla, kicsit kikukucskálok, hogy megnézzem hol van ellenség, de az azonnal kiszúr kb 300m ről, és lő rám. Másik dolog... hat a szél, a távolság... stb. az ÉN mesterlövészpuskámra, de az ő vizipisztolyaira nem, hogy van ez?... Tegnap úgy felidegesítettem magam ezen a "játékon", hogy vennem kellett egy új egeret.

A játék kicsit hasonlít a mesterlövészre, csak ultimate kiadás.

Kérlek Freddy csinálj a Sniper Ghost Warriorról egy elemző videót... Köszi

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.02.02. 11:41:46

én nem is olyan rég, pár hónapja a Darkman-t 400-é vettem meg a MM-ben, remélem te nem költöttél sokkal többet rá:)

Nem vagyok fideszes 2011.02.03. 19:53:24

Freddy, olvastam a twitterboxban, hogy jó magyar filmre vágysz. A Dögkeselyű c. filmet csak ajánlani tudom, nagyon jó!

algi 2011.02.04. 06:41:03

@Lófasz Hadnagy: Nekem eddig a kedvenc új magyar filmem A nyomozó, de a Boldog születésnapot is nagyon élveztem. Sajnos nagyon nehéz olyan magyar filmet találni, ami nem erőltetetten tragikus, amin jaj, de sírnunk kellene, mer' csak (pl. a Rap, Revü, Rómeó vagy a Dallas Pashamende ilyen szörnyűségek).

Rob Love · http://roblovedesign.blogspot.com/ 2011.02.08. 06:05:38

A Benjamin Button valszeg vevős lesz bár ahol néztem még elég drága.

freddyD 2011.02.08. 07:21:57

@Rob Love: Én 1500-ért vettem az egylemezes kiadványt

tomi35 2011.02.09. 21:47:44

Nem semmi :D képzelem mien lehet nálad a karácsony

Heroin hős (South Park) 2011.02.09. 21:49:49

ha már nem lesz rpcj akkor nézem ezt és meglátom mi lesz

MichaelKnight 2011.02.10. 13:34:41

A Jesse James meggyilkolása az egyik kedvenc filmem! Fantasztikus hangulata van!

rosszpcfanataic 2011.02.10. 18:04:13

Szia Freddy!Nagyon nagyra tartalak azért amit letettél az asztalra biztos vagyok benne h kőkemény munka volt nézem a rosszpc-t az elejétől fogva.Sztem túl kritikus vagy néha magaddal szemben pl a 10legrosszabban a home alone 2 ben nekem nagyon tetszett amikor bevágtad jackot pl:D Minden tisztelemet a tied most már h pénzkereső ember vagy evidens h nem érsz rá olyan elánnal mint eddig.Sok sikert kívánok a továbbiakban és hiányozni fog sztem sokaknak az oldal még 5 hónap múlva is:D!

Gulandro 2011.02.10. 22:35:45

A Bor, mámor, Provence nagy kedvencem. Elő kell keresnem lassan a dobozból, hogy újranézzem. :)

buster96 2011.02.11. 19:17:20

én is jövök ide rpcjs helyett

buster96 2011.02.11. 19:17:52

már párszor egyébként is voltam itt de nem kommenteltem

hptr 2011.02.12. 16:49:40

Tényleg FreddyD, hogy állsz a Penumbrával? :)

Heroin hős (South Park) 2011.02.13. 10:50:52

amúgy csak most tűnik fel Dick Tracy (avgn) :)

gabrocki 2011.02.13. 23:03:03

@Heroin hős (South Park): *OFF* gamerként rendszeresen néztem a rpcjs-t. lehet hogy hobbitváltok (najó azt azért ne, csak felveszek még 1 hobbit) és elkezdtek filmeket lesegetni :D
nagyon nagyon sajnálom, h a rpcjs-nek vége.

norbertocarl 2011.02.17. 16:40:51

Freddyd én csak ezt találtam az Elnök Embereiből, de ez is 1-7. évad és gondolom csak együtt beszerezhető:S Na mind1 azért itt a link:zene.vatera.hu/film/dvd/tv_sorozat/az_elnok_emberei_1_7_evad_35dvd_szinkronos_digi_1442942168.html

szabolaci10 2011.02.17. 21:47:02

jó filmeknek néznek ki :)
nekem nagyon szimpatikus az "őrült Küldtés" címü film

blady 2011.02.18. 01:13:50

ez már önmagában szép kis gyűjtemény:D
van még olyan dvd, ami nincs, de szeretnéd beszerezni? :)
amúgy ezek közül nekem bor, mámor, provance, gran torino kellemes csalódás volt, Benjamin Button örök élmény (emlékeztetett gyerekkoromból vmilyen más történetre, de mai napig nem ugrott be konkrétan..), többi vagy egyszer elment, vagy nem láttam még...néha örülnék, ha nem 24 órát kellene beosztani..

AR5T7 2011.03.04. 13:21:36

benjamin button nekem nem tetszett. tulsagosan rahajt a valodi, igaz drama filmek hangulatara (21 gramms valaki?) es mindezt pofatlanul lenyulja, salyat otleteket pedig alig-alig vagnak hozza.

Dynamo 2011.03.04. 18:48:25

@AR5T7: Ööö...te biztos a benjamin button-t láttad? :D
süti beállítások módosítása