HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nagy megvetéssel néztem eddig ezekre az igénytelen papírtasakos DVD-kre, mert részben ezek is felelősek azért, hogy a magyar DVD piac mára vegetál és a lassú halál felé tart.

De úgy voltam vele, hogy a fene egye meg, most már érdekel is, miféle kiadványok lehetnek ezek, ahol 99 forintért rögtön 2 filmet is kapunk. Lehetetlen, hogy ez megtérülne a forgalmazónak, max ha értékesítenek belőlük vagy 100-200.000 darabot. Amire ugyebár nem sok az esély, még ha van is egy halom igénytelen vásárló, aki mennyiségre hajt, nem minőségre.

Szóval jöjjön egy betekintés (ne várjatok Nostalgia Critic mélységű elemzést), hogy miféle filmekről van szó. 

Címkék: bemutató projekt

108 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr402737615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TANDRY 2011.03.14. 17:49:01

én szeretném ha megcsinálnád a másikat is :)

tsukasa06 2011.03.14. 17:54:57

ja johet a kovetkezo :D

vazzegabi 2011.03.14. 18:02:41

Jó videó lett, simán van olyan jó mint egy rossz pc játékok sorozatos. Jöhet a másik film is :P

jürgen baromartz 2011.03.14. 18:04:14

"egy évnyi munka mindhiába! hát ki fogja ezt most meginni?"

pfff akkorát röhögtem :D

még csinálj ilyet freddyD, ez a te műfajod.

chrisangel83 2011.03.14. 18:12:03

Nagyon jó volt. A másikat is szeretettel várjuk.

Clois 2011.03.14. 18:21:13

Engem is érdekelne a Mutánsok :)

De amúgy,én nem értem a történetet. mármint...ki a gyilkos (ismeretlen,vagy csak nem mutattad be?) és mik a céljai ? és ki az nő a vászonon (mármint hogy van jelentősége?). vagy ez is egy olyan se eleje se vége film ?

Tóth "LN" László 2011.03.14. 18:26:35

kéjenc = lecher
leprás = leper

Innen a dialógus. A magyar szinkron szokás szerint szar, de ilyen szintű mozgóképnél ez érthető.

energiegoat 2011.03.14. 18:26:45

Egyetértek a többiekkel nagyon várom én is a mutánsokat!

RailGun19 2011.03.14. 18:38:27

Nagyon tetszett ez az ismertető! Annyira jó lett mint egy RPCJS bemutató. Várjuk a mutánsokat!

freddyD 2011.03.14. 18:48:27

@Clois: A szellem az az a nő, akit a film elején lévő visszaemlékezésben megölnek (csak említettem, nem mutattam, mert elég darabolós) és a jelenben lévő gyilkos az a

SPOILER (bár nem tudom sok értelme van-e ilyen mocsoknál?)

filmes főnök munkatársa, aki a az 50 éve meggyilkolt nőnek a fia. A nőt meg a mára vén filmes főnök darabolta fel.
Hogy miért gyilkolászott és nem csak az öreget ölte meg? Ez egy jó kérdés.
Amit nem láttatok: a főnököt a "szellem" öli meg, úgymond rávezette az öngyilkosságra. Hogy ezt miért nem tette meg már anno? Ez es egy jó kérdés.

freddyD 2011.03.14. 18:55:49

Okok emberek. Majd jönnek akkor a Mutánsok is, nem kell már többet írni :)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.03.14. 18:58:48

Jézusom, ez a nyomozópáros hihetetlen. Komolyan szerintem ezek kapták el Dominicket.

ZalyBarzini 2011.03.14. 18:59:24

Azt hiszem,nem csak én vagyok az egyetlen aki azt javasolja,hogy készíthetnél több ilyen típusú filmbemutatót

RoXoR 2011.03.14. 19:02:31

Láttam már pár rossz filmet de ilyen szert még nem!

Gaben No.1 2011.03.14. 19:29:21

„- Ez Titó a törpe?
-Titó a törpe.
-Mi?
-A főnök, Connor. Ne bízzanak meg benne! Leprás.
-Leprás?
-Állandóan fogdos
-Óh, úgy érti, hogy kéjenc?
-Leprás.
-Kéjenc…
-Titok
-Tanya?
-Nem
-Cirip-cirip, cirip-cirip”

Ez kész, ettől a padlón voltam xDDD

Lord_M_ 2011.03.14. 19:56:49

annyi ideig készíti, hogy évjárata lesz :)))) kééész...

Zseniális...

jöhet a mutánsok :)

"Rossz DVD filmek" 1.évad? :-)

God_Zotya 2011.03.14. 20:25:07

Fúú nagyon nagy, az nagy volt amikor rászólt a néma film közben hogy maradjanak csöndben, zseniális .Nekem fel sem tűnt volna.
Ja igen és 1 jó tipp ha csinálsz még ijen videókat hogy inkább többet beszélj a filmről meg ijesmi és kevesebb legyen a az olyan filmbejátszás ahol nem beszélsz
A nép szereti a hangod :D(ha már arcod nincs ugye ;))

Setemény 2011.03.14. 20:30:43

Én csak szegény Tony Todd-ot és Lance Henriksent sajnálom...

Frici bá' · http://ondays-frici.blog.hu 2011.03.14. 20:32:07

Nagyon tetszett a videó sok sikert a továbbiakhoz! ;)

BigBeer96 · http://wwwplayformaone.blog.hu/ 2011.03.14. 20:44:58

de jó lenne, hogy ha ezt én is megengedhetném magamnak:D
@Lord_M_: ez tényleg nagyon jó ötlet!!

nandude (törölt) 2011.03.14. 21:02:04

Jöjjenek a mutánsok bizony :)

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2011.03.14. 21:04:54

Többet nevettem ezen mint az összes rpcjs videón összesen. Még ilyet, még ilyet!! :D

Csődör Johnny 2011.03.14. 21:52:20

17.dik perc környékénél a párbeszéd priceless:D:D szerintem az ilyenekér érdemes megvenni 100 forintért 2 szar filmet, mert ezeken azért lehet röhögni, főleg társaságban

Csődör Johnny 2011.03.14. 21:56:12

mutánsokat is csináld meg freddíííí!!!:D

Victor 2011.03.14. 22:05:42

Meg merem kockáztatni, hogy amikor belekezdtél az RPCJS-be akkor 'pályát' tévesztettél.. Jobban áll ez neked :D

tomato777 2011.03.14. 23:02:53

Nagyon szép videó! És jöhet a következő :D

Bugport 2011.03.14. 23:21:12

Nagyon jó lett a videó ! :)
Remélem lesz a Mutánsokból is bemutató. :D

Gaben No.1 2011.03.14. 23:49:59

@Setemény: Te jó ég, csak most vettem észre, hogy az a ripacs nyomozó Tony Todd :O
Hihetetlen, hogy egy év alatt az Őslakóból, hogy kicserélődött. Persze negatív irányba :/

Furlong meg maga alatt vágta a fát. Akkor likvidálta magát teljesen, mikor visszautasította a T3 főszerepét :/

freddyD 2011.03.15. 00:52:09

@Dj G@ben:

"In 2003, Terminator 3: Rise of the Machines was released. Despite having played the role of John Connor in Terminator 2, Furlong was not cast to reprise the role. Instead the part was played by Nick Stahl. Furlong later stated, "It just wasn't the time. I was going through my own thing at the point in my life – whatever, it just wasn't meant to be""

Szerintem csak valami szeren volt, ez volt az ő "thing"-je

Gaben No.1 2011.03.15. 01:11:56

@freddyD: Részletek a 2008. júliusi Voxból, az Eltűntnek nyílvánítva című rovatból, Edward Furlongról:
"Mit kell tudni róla:
... Felajánlották neki ismét John Connor szerepét a Terminator 3. - a gépek lázadásában, de lemondta."
"Kilátások:
Forgat, dolgozik, továbbra sem unatkozik. Na de milyen filmek ezek? 2008-ra két műve is készen van: a Dark Reel című B horror Lance Henriksennel(újabb Terminator sztár), valamint a Kingshighway című krimi, melyben ő a legnagyobb név, ja, meg Eric Roberts... Mostanság épp a Forever című horrort forgatja, s jövőre egy Uwe Boll-filmben is feltűnik majd, mégpedig az utómunkálati stádiumban lévő Stoic címűben. Ezek után nincs rá túl sok esély, hogy Furlong kitörjön a B iparból, melyben tíz éve masszívan él és alkot"

Nem vagyok fideszes 2011.03.15. 01:51:18

Király bemutató volt, jöjjön a Mutánsok!

Freddy, ezután majd nem PC játék DVD-ket, hanem filmeseket lehet neked adni bemutató alapanyagnak? :-)

Capowne 2011.03.15. 01:53:02

nagyon tetszett, remélem jön folytatás :)

freddyD 2011.03.15. 08:28:01

Nem lesz ebből új sorozat ;)

PC-KID 2011.03.15. 09:00:46

Ne csügedjetek mert úgy gondolom, hogy FreddyD lesz a császár.
Mikor megtudtam én is szomorú voltam.
De itt a számotokra az örömhír : Én elkezdek egy ugyanolyan videósorozatot mint a nagy mester.
Nem másolni akarom őt csak tisztelem ezért készítem el.
Remélem számíthatok rátok mint közönség,néző és remélem FreddyD is látja ezt.

www.PC-KID.blog.hu

Még egyszer megemlítem nem másolni akarom öt remélem én majd tudlak szórakoztatni titeket.

Mit szólsz ehhez FreddyD? kérlek irj visza .

PC-KID 2011.03.15. 09:01:56

FreddyD támogatnál engem?

freddyD 2011.03.15. 09:09:19

@PC-KID: Mit értesz támogatás alatt?
Ha tanácsra vársz egyből tudok mondani 3 dolgot

1. Legközelebb ne az 5. percnél kezdd a játék bemutatását
2. A játék közben beszélj is, mert egy sima gameplay nem nagyon köti le az embert
3. Légyszi ilyet e-mailen és ne egy teljesen más jellegű bejegyzéshez. Köszönöm

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2011.03.15. 09:50:11

Ajánlom a Zsenik Klubja című hasonlóan értelmes filmet, bár ha jól tudom azt 200FTért vettem.

Ami érdekes még, hogy pl a Zongoristát is ugyanúgy 200FTért és papírtokban vettem, pedig az egyik legjobb film, amit láttam.

gorre126 2011.03.15. 11:08:37

Na pont ez kellett, hogy felébredjek :D
Szerintem legyen Mutánsokból is videó! :)

PC-KID 2011.03.15. 11:24:18

Bocs FreddyD hogy ide irtam csak itt egyből irtál de a te e-mailodra fogok irni .

Kérlek nézd meg.

Logen_Brown 2011.03.15. 13:04:54

Na itt lesz a gebasz mert ha a másik ennél s***abb akkor azt is nézzük meg csak ezért is xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Setemény 2011.03.15. 13:07:11

@Dj G@ben: Hát bizony, mondjuk nekem a kedvenc alakítása a Candyman című filmben volt, amit minden horrorkedvelőnek szívből ajánlok.

Lavmitendor 2011.03.15. 14:16:50

Ne adj Isten, de ha valami bajba kerülök, remélem ez a két nyomozó fog rám tapadni. Hasonlítsuk már össze mondjuk az általad is mutatott Hetedik nyomozó párosával... Próbálják ezt a kicsit hanyag, kicsit laza, ámde észben tökös nyomozókat hozni, de az ujjak simogatásánál mélyebb következtetéseket nem tudnak levonni. Nagyon szomorú, és egyben idegesítő olyan filmeket nézni, amik többet akarnak mutatni magukból, mint amik valójában. Az agyatlan hentelős filmekkel sincs igazából semmi bajom, amíg nem próbálnak valami magasabb, mélyebb tartalmat, ne adj isten valamiféle erkölcsi, vagy társadalmi mondanivalót kiböfögni magukból.

Bordi Bálint 2011.03.15. 15:09:46

Én bírnám ha rossz filmek sorozat is lenne.
szólj ha lesz! :D

Amigarockwell · http://www.youtube.com/Amigarockwell 2011.03.15. 15:15:11

Ez kész! :) Nagyon király lett a bemutató, mert ez az akárhogy is nézzük. És igen jöjjön a másik is.
Biztosan nem annak szántad de tisztára olyan volt mintha egy Rossz PC Játékok videót néztem volna. Hiába nem tudsz kibújni a bőrödből, de reméljük nem is fogsz és akkor születnek még ilyen videók, mint ez. Szóval, hol is van a másik?

PC-KID 2011.03.15. 15:21:59

Rossz PC Jatek Sorozat és FreddyD után

www.PC-KID.blog.hu

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2011.03.15. 16:11:47

@PC-KID: Te figyelj már, mintha már egyszer szépen is megkértek volna, hogy ne itt reklámozz.

freddyD 2011.03.15. 16:13:24

@amigarockwell:
Múlt héten mikor belekezdtem, írtam twitteren, hogy rossz pécés stílusa lesz, de ismétlem magam, nem fogok új sorozatba belekezdeni, csak itt-ott lesznek ilyen vagy másfajta videók.

@PC-KID: PC Kid, most már promóztad magad eleget két blogomon is (még írtam is, hogy ne tedd itt) egy hétre pihenjél

tena_lady 2011.03.15. 16:43:35

A magyar szinkron védelmében: Ha te egy olyan szinkronszínész vagy, aki tudja, hogy ez a szinkron egy gagyi 99 Ft-os DVD-hez készül, akkor mennyire erőltetnéd meg magad a jó játék érdekében?

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2011.03.15. 16:58:47

Kurvajó videó lett Freddy! Folytasd, kiváncsian várom a következő videót!

ripperke 2011.03.15. 17:49:19

Nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!
"Talán viszket a mutató ujja??"
KI NEM SZARJA LE!!!!!!!!!!:D:D
Folytasd Freddy!!:)

buster96 2011.03.15. 18:50:44

A mutánsokat még unokatestvérem ajánlotta "hogy milyen jó film" na persze egy fos az egész nem tudom hogy lehet ilyen kicsorbult ízlése :D

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.03.15. 20:15:01

99 Ft? És 2 film?? Akkor engem csúnyán átkúrtak a nyáron. 199 forintért vettem meg A Szeg című csodát a miskolci TESCO-ban.

Leírom mi van a (papír)csomagolás hátulján:
"Spiker", a sorozatgyilkos, aki annak idején majdnem* harminc embert mészárolt le, kiszabadul a fogságból. Útja ahhoz az erdő közepén álló házhoz vezet, ahol annak idején minden elkezdődött. Szerencsétlen időzítéssel hat fiatal éppen abban az épületben bulizik, ahová a gyilkos tart. Az éjszaka beköszöntével egyre több sötét titok derül ki a helyről, és egykori lakójáról. Hamarosan felbukkan "Spiker" is...és kezdetét veszi a mészárlás.
Csak egyvalaki élheti túl az eseményeket. ő is csak úgy, ha a halottakhoz fordul segítségért.

* Mi az hogy majdnem harminc embert? megpróbálta de nem jött neki össze vagy mi? :D

Am. 6 percig néztem. Az volt a csúcs, hogy a gyilkost aki "majdnem" 30 embert ölt meg kemény 2 azaz kettő darab rendőr kíséri és az egyik fegyverrel a kezében még azt is képes végignézni, hogy végez a társával.

Lehet csinálok majd róla egy videót. freddyD meghozta hozzá a kedvem :D

Dynamo 2011.03.15. 23:21:05

Én ilyen papíros, 200forintos kiadásban láttam már a Silent Hill-t is. Azt hittem sírva fakadok. Nem azért...mert jó, hogy ilyen olcsó és tényleg ha csak éppen mondjuk nincs elfoglaltságod délutánra akkor bevásárlás közben bedobsz egy ilyen filmet a kosárba. De azért kicsit szíven ütött, hogy néhány filmet mennyire semmibe vesznek. Mert ha szar a film akkor jogos az alacsony ár. De ellenkező esetében ez azt hiszem kicsit megalázó a filmmel szemben.

gyilkoskacsa 2011.03.16. 00:06:21

Jöhet a mutánsok.
Én biztos megnézem ha megcsinálod a beszámolót, de azért egy hányászacskót odakészítek a film miatt:)

Dj.Pk 2011.03.16. 06:39:42

@freddyD: Valld be Freddy, a Rossz Pc Játékok sorozat, befolyásol mindennapi munkálkodásaidban:"aki a mennyiségre hajt, nem a minőségre" *kucHeatkuc*.:)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.03.16. 09:29:08

gyááá ezt én is megvettem, de tudtam, h nagyon ócska lesz:) erről én is írtam, és nekem is az a véleményem róla, h annyira szar, h azon már lehet szórakozni:)
a mutánsok meg egyszerűen unalmas, de a videód érdekelne róla és én is vevő lennék rá, ha ez rendszeres lenne:)

Loller1002 2011.03.16. 10:33:06

Ez aztán a rossz film XD

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2011.03.16. 13:50:20

Nem tudom tudtátok-e,de a filmnek van hivatalos weblapja: www.darkreel.com/
Elég vicces flash-alapú dolgok vannak, és az oldal tetején meg dicsekednek hogy milyen fantasztikus filmfesztiválokon szerepeltek...

ricsaka666 2011.03.16. 15:31:53

Én kíváncsi lennék a Mutánsokra is :DD

GeniallGull 2011.03.16. 15:36:22

Király vidi lett. :)
Amúgy a 99ft-s dvd-k nálam mindig bejöttek.Pont múlthéten vettem a Tesco-ba 99ft-ért a Hitler bukását sok sok extrával és nagyon jó kép,és hang minőséggel.És pont ma vettem a Zongoristát (egyik kedvenc filmem) 99ft-ért.Isten bizony jobb volt mint a rendes dobozos fajtája amit 1-2 éve vettem.És még nem rég vettem a rosszbarátokat+bronxi mesét 299ft-ért ami finoman szólva jó ár volt... :D Szóval nekem jó benyomásaim vannak az ilyen dvdk-ről

mdomi 2011.03.16. 15:42:54

ő freddy nem akarok segfej lenni meg minden de erre bezzeg van időd ilyen tömény 2 órás filmbarátokkal jelensz meg de az rpcjs-re már nincs időd

sheela567 2011.03.16. 16:47:42

@mdomi: " Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül"

Cs@tLós 2011.03.16. 16:48:51

Amúgy nem kell az ilyen 99ft-os csodákat keresni ahhoz, hogy az ember ilyen szintű alkotást lásson...ott a 2012. Azt a filmet egyszerűen nem lehet komolyan venni :D Mivel nem vagyok asztrofizikus, a film alapjául szolgáló magyarázatot nem tudom megcáfolni, de vannak azért benne józan paraszti ésszel is vicces dolgok:
1. Még nem is reng a föld, de már szakad a beton, és 1 mp alatt 1,5 méteres szakadék jelentkezik a bevásárlóközpontban, majd utána kezd rengeni a föld. Aha. És ez rendszeres a filmben, van vagy 20 ilyen jelenet.

2. Ahhoz, hogy wisconsin pár óra alatt a föld északi sarkpontja legyen, kiszámoltuk, 100 km/h-val kellett vna haladnia a földnek. Elképzelem ahogy a horgászok ülnek a nyugati parton valahol, és lobog a hajuk ezerrel :D

3. Tipikus trash jelenetek folyton, hogy mindent megúsznak, de csak épphogy. Kb 50 ilyen jelenet van benne, hogy dőlnek a házak, szakad a beton, omlik körülöttük össze az egész utca, repülnek a kocsik meg kamionok, de ők éppenpont kijutnak :D Ilyen jelenetből is van vagy 10, utcával, felhőkarcolókkal, robbanó vulkánnal, stb.

4. Yellowstone-ban állva felrobban mellettük a vulkán, és igaz, hogy a hangsebességnél gyorsabb lökéshullám megy ilyenkor végig mindenen, mutatják is, hogy a szomszéd dombon álló fák vizszintesbe fekszenek, de a 2 km-re álló emberek haját épphogy csak meglibbenti :D

5. Igaz, hogy a dínóknál a légtérbe került por/füst/hamu több száz évig a levegőben volt, a filmben 2 hónap alatt a föld teljesen ugyanolyan élhető mint előtte. Rulz :D

És még kismillió ilyen, én már a moziban is szakadtam az egész filmen, de itthon pont most nosztalgiáztam. Ideális "ki vesz észre több elmebetegséget" játékhoz partykra, vagy unalmas estékre :D És ez nem 1 ilyen kis szar produkció, ez több száz millás hállivúdi szuperprodukcijó volt. Az a kár, hogy a film második fele ( a hajókon) totál leül, és egy zsé kategóriás poén nélküli, önmagát túl komolyan venni akaró katasztrófafilm lesz belőle. Pedig addig legalább vicces.

Zomb!eboy 2011.03.16. 16:53:41

@sheela567: Már írtam volna, beelőztél. ;)

Hamilla,Khear 2011.03.16. 17:38:03

sztem most hogy láttam ezt a nagyszerű videót ,megyek hányni a film miatt.ki nézte 15.-én este a hazafit?

freddyD 2011.03.16. 18:15:52

@mdomi: Nem mintha el kellene számolnom mással a szabadidőmről, de persze felvilágosítalak, ha óhajtod:

Egy filmbarátok epizód lehet, hogy majdnem két órás, de cserébe szinte csak és kizárólag két órás. Azután egy 5 perces utómunka van és már csak fel kell töltenem.Ennyi. 1 hónap alatt.

Ezen a videón dolgoztam összesen vagy 4 órát, plusz a másfél óra ami a film, amit meg kellett nézni egyszer. Film közben jegyzeteltem, tehát újra meg sem kellett néznem, vághattam később egyből.

Ennyi idő alatt sok RPCJS alanyt még végig sem tudtam vinni (mellékesen, általában 2x viszek végig egy egy rossz játékot, mert másodjára rögzítem), az előbb említetteket pedig nem 1 hét alatt csináltam.

Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen videónál, mint amilyen ez, nincsen semmiféle megjelenési "kényszer", ha nincs időm/kedvem vele foglalkozni, nem csinálom. Míg ezt a RPCJS-nál nem csinálhattam...

Szóval összefoglalva: A leállás utáni Filmbarátok és ez a videó összesen kb annyi időmet vett igénybe, mint egy rpcjs epizód előállításának a harmada/fele (játéktól függ).
És lassan másfél hónapja a Country Justice óta. Asszem ezt nyugodtan nevezhetjük tehermentesítésnek...

anonimus_ 2011.03.16. 19:52:07

Köszönöm a bemutatót jó kis videó volt,legalább ezen se kell elgondolkodnom hogy megnézzem e:)

freddyD 2011.03.16. 22:10:01

@samifiu: Vannak preferenciáim.
Csomó embernek hasonló gyűjteménye lehetne már, ha mondjuk cigi helyett lemezeket venne.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.03.17. 08:59:49

@freddyD: én cigit és dvd-t is veszek, muhahaha:D igaz, nálam az csak kb. napi 3 szál, de ha belegondolok, h életemben hány sz*r filmet vettem... nem rég vettem egy kritikán alulit, ami annyira rossz, hogy már az is zavar, h a korong egy légtérben van velem:D

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.03.17. 09:03:11

még valami freddy: nem vagy igazi sznob, mert ha jól láttam, a Hetediknek és Sötét Lovagnak is az egy lemezes változatát szerezted be:)

freddyD 2011.03.17. 18:43:07

@purga: Az a helyzet, hogy a Sötét Lovagnak ha akarnám sem tudnám már kapni a dupla dvd-s új kiadását (max 10.000-ért limitált Badpoddal, lol) de őszintén szólva már úgy vagyok vele, hogy az extrák már egyre kevésbé kötnek le. Nagyon kevés olyan lemezem van, ahol az extrákat az elejétől a végéig megnéztem volna.
Lehet, majd kéne csinálnom egy bejegyzést a legjobb dvd kiadásaimról, mert van egy pár, ahol az extrák egyenértékűek a filmmel, vagy nagyon gondosan összerakottak (pl. a Piszkos 12-höz extraként mellékelték a film folytatását. Amely egész nézhető ráadásul)

Szóval nekem (általában) az 1 lemezesek is bőven megeszik

Witch King 2011.03.18. 18:07:12

Így van, jöhet a mutánsokból is beszámoló. Freddy, hogy tetszett a Minden héten háború? :) Az amerikai focit is szereted? Ha igen, kinek szurkolsz? :)

freddyD 2011.03.18. 18:34:05

@Witch King: A minden héten háborút már láttam egyszer régebben. Jó film.
Amerikai focit nem követem, max néha a Superbowlt néztem hajnalban. Ha mondanom kéne csapatot, hogy kinek drukkolok, akkor Atlanta Falcons

Witch King 2011.03.18. 20:20:28

Ajánlok neked még amerikai focis filmet, egyik a "A szív bajnokai", másik pedig a "Csontdaráló", mindkettő amerikai focis, nekem nagyon tetszettek.

freddyD 2011.03.19. 08:10:53

@Witch King: Csontdaráló megvan DVD-n. Annyira nem nagy szám, de tény, hogy lényegesen nézhetőbb, mint a legtöbb Adam Sandler film

blady 2011.03.19. 16:20:46

Nagymenőket ne, akkor inkább Casino, de ez is csak egy vélemény.. én kb 2 hete néztem meg, de nem estem hasra tőle. Kicsit mellékes kérdés, de Freddy, a Tökéletes trükkben mit nem értettél?

Ahogy néztem ezt a videót, azon gondolkodtam, h ez most vagy pornónak készült eredetileg (nem mintha pornót néznék, csak azokban vannak ilyen magasröptű párbeszédek:D), vagy vmi önmagát kiparodizáló tragikomédiának..
"Ki akarhatta megölni?" Ilyen szituációban nyomozónak sem kell lenni ahhoz, h tudd h mit kell kérdezni :D voltak ellenségei? például..meg némafilmnél suttogni? brahhaha
Ha összeülünk páran, sztem ennél 10x jobb forgatókönyvet dobunk össze :D de ez tényleg annyira szr, h már vicces.
És lehet, h ez kicsit túlkapás, de a kirohanásaid nélkül nem is lett volna olyan vicces.
Azt nem mondanám, h kedvem lenne minden zs kategóriás filmet megnézni, de ezek után társaságban, alkoholszint minimális növelése után kifejezetten szórakoztató lenne mindegyik.
Jut eszembe, én még azon is röhögtem, h Tom Cruise-t lealázó mixerünk úgy borult térdre, h még a poharak is a kezében maradtak. Pedig ez vmi emberi génhiba lehet, h akárki halottat lát, akármilyen filmben, félredob mindent..való életben is így lehet, de szerencsére nem volt még ilyenben részem..

freddyD 2011.03.19. 17:17:13

@blady: Casino is megvan. Jó volt az. Szerintem ennyi fuck-ot még nem hallottam egy filmben :D (Igaz, volt rá 3 órája)

Tökéletes trükk:
Nem tudom mennyire cikis, de én úgy ültem fel a film után, hogy

SPOILER

Elhittem a másoló gépet. Másnap olvasva mások beszámolóit döbbentem rá, hogy engem is átvertek :D

SPOILER VÉGE

Ami ezt a filmet illeti, érződik, hogy nem vették túl komolyan magukat (erre utal pl a hagymazabáló), de mégis vérbeli horrornak szánták, elég megnézni a film előzetesét amely jóval izgalmasabbnak tűnik, mint amit a film végül produkál :P
www.youtube.com/watch?v=Dy9EpTxDTTA

A filmben egyébként elhangzik egy bölcs mondat, mikor (azt hiszem) a kalózos alkotást cikizik, hogy "Ezt a filmet már csak cicik vagy hullák menthetik meg". Valahogy így volt ez a rendes filmmel is. De így is kudarcot vallott, holott láthattunk dudákat és hullákat is.

De ismétlem magam, ez olyan tipikus "olyan rossz, hogy már jó" film. Nem hittem volna, de emiatt meg fogom tartani ezt a dvd-t :D Mutánsok oldalát majd megkarcolom. Az hihetetlenül unalmas volt...

blady 2011.03.19. 18:49:08

@freddyD: fuckokról: Ha a Ponyvaregényre emlékszel, abban is volt szép számmal :D
Tökéletes trükköt meg lehet, h nekem is meg kell néznem még1x (pedig már láttam 2x), mert most megkavartál, nem kicsit:D le is szedem a polcról, de esküszöm bennem az maradt meg, h

kicsit SPOILER

az a másoló gép nem kamu, pont a legutolsó képkocka miatt

SPOILER OFF
Mondjuk más beszámolókat nem nagyon olvastam róla, lehet, ez ma megváltozik, ha már beetettek engem is :)

Eredeti filmre visszatérve, ami számomra még meglepő volt és soha a rövidke kis életemben nem láttam még, az a kétoldalas DVD, hát csak pupilláztam, h ilyen is van :D hatalmas ötlet.
Meg néha kicsit irigylem Freddynét:D írtad, h a Mutánsok rém unalom..de amilyen dumákat belöktél itt is.. hát ha vki leül veled megnézni vmit, unalmas film tuti nem létezik:D Nade nem nyalok csontig.:D

Tökfura emberi tulajdonság, h szeretünk (kivéve aki nem) rettegni, kaszabolást, vért, gyilkolászást, nyomasztó történeteket látni, legyen az tökéletesen kidolgozott, vagy zs kategória -
Ez már nem igazán témába illő (nem nem fogok saját blogot reklámozni:D), de hogy egyensúlyban legyen jó-rossz filmek aránya:D nézzétek meg az All Good Things-t. Na azon nem untam el magam..legnyomasztóbb filmek egyike 2010-ből..

algi 2011.03.19. 22:43:29

@freddyD:

SPOILER

Szerintem sem kamu. Talán nem kell neked nagyon magyarázni, de a filmnek kialakult idővel egy formanyelve, ami bizonyos szinten szájbarágja a tényeket a nézőnek. Nem volt olyan jelenet, nem volt olyan esemény, ami a másológép valódi mivoltát cáfolta volna. Az, hogy valaki észrevett egy apró kis izét valamelyik kimerevített képkocka sarkában, az nincs jelentőséggel. Simán lehetett az egy baki is. Ráadásul, ha körülnézel az IMDb-n, sokan nemcsak ordas nagy baromságokat hisznek amúgy teljesen egyértelmű és közérthető filmekről, hanem ráadásul terjesztik is azokat. Szerintem ez azért van, mert kevés filmet láttak, és egyszerűen nem értik, hogy nem a konkrét tényeket kell vizsgálni, és nem is azt kell ráerőltetni a film eseményeire, amit szeretnénk, hogy igaz legyen (mennyivel békésebb film lenne, ha a másológép trükk lenne), hanem azt kell elfogadni, amit látványos mozdulatokkal megmutatnak a filmben. A film témája ellenére (bűvészek) a Mementóban több rejtett utalás volt, mint a Tökéletes trükkben.

SPOILER VÉGE

Rozmárember 2011.03.23. 14:37:28

honnan rendeled a DVD-ket?

freddyD 2011.03.23. 20:59:09

@Rozmárember: www.xpress.hu

@Vajkone: Asylum filmeket kihagyom. Nekem is van méltóságom

algi 2011.03.23. 22:07:29

@freddyD: A Wikipedia szerint még nem volt veszteséges filmjük. :)

blady 2011.03.23. 22:38:21

@algi: engem még ez se venne rá, h megnézzem bármelyiket is:D ez kb olyan, mintha azt mondaná vki, h de imdb-n 8.8 pontot ért el..attól még nem biztos, h megnézem v tetszeni is fog

SBM 2011.03.24. 18:39:12

FreddyD esküszöm a te videód izgalmasabb mint a film :D

algi 2011.03.26. 00:12:36

@SBM: És ez akkor teljesítmény? :D

leveske 2011.03.26. 07:23:09

mikor jön a Mutánsok?? Jó Lenne Ha Már Jönne!!!

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2011.03.27. 14:35:49

Tetszik, hogy ennyi filmet nézel, bár amiket veszel/vettél azok közül én sokra nem szánnék pénzt. Az Eden lake furcsa, hogy tetszett, mert bár remek film, én is jónak tartom, azért nagyon sokkoló és egy ilyen filmet szeretni túlzás :)

Az mondjuk feltűnt, hogy pár klasszikus kimaradt. A Nagymenőkre gondolok például, bár itt fenn áll a veszély, hogy nagy elvárások miatt már nem fog akkorát ütni. A Bennfentesnél nem derült ki, hogy láttad-e vagy sem, akárcsak a Hetediknél. Utóbbinál a kétlemezest muszáj volt megvennem, gyönyörű kiadás!

freddyD 2011.03.27. 17:09:33

@Swarm: Bennfentest és a Hetediket is láttam már. Igaz, hogy csak egyszer és régebben.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2011.03.27. 17:16:36

@freddyD: Egy kérdés. A Tolvajok városa mennyibe került, illetve honnan szerezted be?

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2011.03.27. 19:11:48

@freddyD: Kösz az infót, ennyit megér, szerintem be is fektetek rá.

drive (törölt) 2011.03.27. 23:12:37

sziasztok! valaki lenne olyan kedves h felrakja youtubera ? mert itt mindig 1:57 percnél le áll,és nem tölti tovább :S

swfan70 2011.04.02. 14:25:54

csináld meg a másikat is, mert őszintén szólva az jobban érdekelne, de ne cenzúrázd ki, hanem inkább szólj hogy aki nem akarja megnézni ugorjon át a mit tudom én 14:25-re vagy valami

pulip 2011.04.09. 22:16:40

Hello!Én 1 szer vettem ilyen 99Ft s tescos filmet.A címe Hitler utolsó napjai, nekem eléggé tetszett.

Lilithn 2011.04.15. 12:10:16

Hát ez haláli volt. Szerintem ezt eredetileg is horrorparódiának szánták :D Remélem..:\
Mutánsokra is kiváncsiak vagyunk!
süti beállítások módosítása