HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Már nem tudom, hanyadszorra vagyok ebben a létesítményben és minden alkalommal felbosszant egy pár dolog. Kezdeném azzal, hogy örülök, hogy van egy ilyen multifunkciós létesítménye a fővárosnak. A maga módján szép, hasznos, modern, de ugyanakkor olyan tipikus magyar, hogy ha már csinálunk valamit, csináljuk meg teljesen jól.

Jöjjön egy találós kérdés:

Szerintetek ebből a székből mennyit lát az ember? 

freddyD: hoki 005

Nem néz ki túl biztatónak a hely(zet), ugye? Na akkor jöjjön a végeredmény:

freddyD: hoki 004

AZ IGEN! Gondolhatjátok milyen poén így nézni valamit, amiért aztán persze teljes árat fizetsz és az inteneten jegyrendelésnél erre semmilyen figyelmeztetés nincs? Arról nem is beszélve, hogy ez a korlátóriásra nem sok szükség van, mert kapaszkodónak ott az előtte lévő korlát is... Nem kell sajnálni, én nem itt ültem, mert pontosan tudom, hogy az Arénában az első sorokba és a széleke nem szabad jegyet foglalni, de aki ezt nem tudja, az alaposan megszívta. Ilyen és hasonló mérnöki mestermunkákból van egy pár az építményben. Van az a híres nevezetes szektor is, ahonnan bizonyos ülésekből nem látni a pályát, mert ott a szponzorpáholyoknak a fala. Korábban oda legalább nem adtak el jegyet, tegnap úgy láttam, hogy bizony most már arról is leszoktak. Tegnap mondjuk elég szar volt a biztonsági szolgálat, gyakorlatilag oda mehetett az ember, ahová akar. Máskor ez nem szokott lenni. Szóval aki ilyen korcs helyekre vett jegyet, az legalább elmenekülhetett onnan.

Másik örök kedvenc a kivetítő, amelynél most láttam először(!), hogy sugárzott valamit minden oldalon, persze a ránk néző monitor úgy 5 percenként lefagyott, képen annyira nem lehet látni. Mindenesetre ez is egy szegénységi bizonyítvány, hogy a kb 7-8 év alatt nem jutottak el odáig, hogy működjön csak egyszer úgy, ahogy elvileg kitalálták... 

freddyD: hoki 006

Ezek a hibák viszonylag kis odafigyeléssel anno, de akár még most is orvosolhatóak lennének (pl plexit kirakni behemót vaskorlátok helyett...), de egyszerűen nem történik semmi...

Címkék: hülye emberek

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr662840550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penge96 2011.04.19. 20:35:48

Egy szó: szomorú.

Sülttök 2011.04.19. 20:38:59

Én már voltam úgy, hogy a kivetítő rendesen működött, szval azt néha összejön megcsinálni.

Am meg ültem azon a helyen, amit fényképen raktál, de a biztosnági jófej volt, megengedte h álljak, mert ő is rájött, hogy eléggé megszoptam...

SilentArtemis 2011.04.20. 14:23:39

Mi a drágább jegyet vettük (7000Ft) , mert még nem voltunk itt/ott és a fehérvári pályából kiindulva apám azt hitte, hogy magasan lesz az alsó rész is. F@szt... semmit nem láttam az első meccsen az olasz-spanyolon, tehát elültünk... a magyar meccsen telt ház volt majdnem, úgyhogy vissza a szar helyre....
pedig jól játszottunk

Blackweasel 2011.04.20. 14:46:22

Az egyik a sok közül! Ilyen fajta létesítmény. De általában szponzor felíratok takarnak.Néha lelátókat! Az a legjobb amikor(képen is látszik) Az hogy a székek lejjebb vannak helyezve. A leggyakoribb a tömött székek alig lehet elmenni amikor vissza jöttél a büféből. Hát szomorú!

Blackweasel 2011.04.20. 18:25:48

Ez még jó de van ennél rosszabb is

freddyD 2011.04.20. 18:37:55

@SilentArtemis: Sajnos ez így van.Nem elsősorban hokira találták ki, az biztos. Én is jártam már így, azóta már csak az "emeletre" veszek jegyet. 207 szerintem ár/érték arányban messze veri a többit... Ha tudsz, oda menjél mindenképpen ;)

A fehérvári csarnokban eddig egyszer voltam, az ominózus magyar-dán sorsdöntő meccsen. Ilyen tömött hokistadiont az ország még nem látott, mint akkor...

gosford 2011.04.23. 11:21:18

na igen. voltam már itt hoki vb-n, pannonkupán, több koncerten is, de igazság szerint egy ilyen rendezvénynek sem felel meg teljes mértékben, pont a hülye konstrukciós megoldások miatt ;/ arról nem is beszélve, hogy az akusztikája is pocsék.
ha már jégkorong, akkor az icecenterről simán vehetnének példát, persze az jóval kisebb is mint az aréna.

xlight 2011.04.23. 21:22:55

Magyarországon talán a debreceni Főnix Csarnok van a legjobb állapotban. De ott aztán tényleg rendben van minden Még amikor kint voltam az ifi VB-n (jégkorog) mindenki dicsérte... De sajnos Debrecenben csak a Loki pálya és a Főnix csarnok van jó állapotban a többi siralmasnak is nevezhető.
süti beállítások módosítása