HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Az utóbbi 2 hétben brutálisan sokat moziztam (erről majd bővebben a Filmbarátokban) és mostanra már a komoly idegbaj kerülgetett két trailer miatt. Csak most az előbb említett időszakban 5x láthattam egymás után a Thor és a Karib Tenger Kalózai negyedik agymenésének a trailerét (Már márciusban is adták őket) Előbbinél freddynével már helyenként együtt tudtuk beszélni a szereplőkkel ("TE MEG EGY OSTOBA VÉN CSONT!!!!!!!!") de az a film akármilyen idétlennek is néz ki, a trailer legalább jól meg van csinálva. A Karib tengeresnél konkrétan nem értem, hogy mi alapján vágták össze a trailert? Az az idióta Jack Sparrow (igen, elmondom. Én csak az elsőt láttam, de szerintem már az is szar volt. Nem szeretem Johnny Deppet,na...) mond egy halom "ütős"(?) választ, amelyek olyan gyenge eresztések, hogy bele sem merek gondolni, hogy mi lehet majd a filmben, ha ez van az elvileg ízelítőnek szánt trailerben. Leginkább egy jelenet ragadt meg bennem, amelyet konkrétan fel sem fogok.

0:10-től a következő hangzik el:

-Jack, láttad már valaha, a saját szemeddel, a fiatalság forrását?
[Csönd, ez elvileg egy poén vagy ütős kontra felvezetője]
-Bocsánat, de megismételnéd a kérdést?

Mi van? Jó és? Mi akart ez lenni? Vicc? Nem hallotta? Miért van ez egy trailerben? Én vagyok ennyire savanyú balfasz, hogy nem értem e válasz eposzi zsenialitását?
 

 

Címkék: elmélkedés

48 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr122862566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shanus 2011.04.28. 19:28:48

Freddy nem akarlak megsérteni de Depp nagyon jó színész elismerem voltak eléggé hát érdekes filmjei de mint pl : Sweeney Toddban vagy az Ollókezű Edwardban és még sorolhatnám nagyszerű alakítást nyújtott szerintem egyedülálló volt.. :)

algi 2011.04.28. 19:56:03

Szerintem is jó színész Depp, ami abból is látszik, hogy gyakorlatilag nem lehet ráhúzni egyetlen karaktert sem, mindig teljesen átváltozik. Ettől persze még nem kell szeretni.

Dunedanne 2011.04.28. 20:06:10

Én is szeretem Deppet, a Karib tenger kalózai első részét pedig kb. 500-szor láttam, imádtam (most képtelen lennék megnézni, pedig utoljára 4 éve láttam a filmet, de még mindig emlékszem rá). Ettől függetlenül én már a 2. részt is erőltetettnek tartottam, a 3. meg pláne szörnyű volt, láttam egyszer, de azt sem tudom, miről szól. Ez a 4. már tényleg csak pénztárca-vastagításra való. Mondjuk én semmilyen filmnél sem szeretem, ha több részt is csinálnak belőle, mert az mindig izzadtságszagú. (Kivéve talán a Jégkorszak, meg a Shrek.)

phara000 2011.04.28. 21:02:05

Hát nem tudom, amég nem láttad a filmet, nem illik róla véleményt alkotni egy trailer alapján. Jó lesz majd emghallgatni ezt a 2 mondatot a filmben, hogy milyen szövegkörnyezetben van.
Nem értem, hogy benned ez miért váltott ki ekkora ... ?dühöt?, vagy ?fellángolást?

Deppet énsem tartom jó színésznek, emrt a filmjei 90 százalékában ugyan azta szerepet játsza el, de attól mgé AZT jól csinálja.

Trailerből nem szabad ítélni, dehát felőlem ugyan ráhúzhatod a véleményed, én ettől még szeretni fogom.

Reizen 2011.04.28. 21:38:47

Néha kicsit meglepődöm rajtad Freddy, hogy ahhoz képest mekkora "film buzi" vagy, néha olyan filmet nem szeretsz, amiről nem értem hogy miért nem :) Az egész széria lényegében ugyan arról szól, az örök élet elnyeréséről. Ha maga a film nem tetszik valakinek, okés elfogadom, de akkor az emberben már rögtön ott lesz a negatív gondolat, amint meglátja hogy Karib Tenger Kalózai, és akármilyen a trailer, valamibe bele fog tudni kötni. Mivel te mondtad, hogy már az első se tetszett, így a véleményedet befojásolja ez a tudat, ennélfogva nincs értelme az egész bejegyzésnek :)

Reizen 2011.04.28. 21:39:46

Bocsi ha bárki számára sértő volt amit írtam
, vagy csak simán hülyeség, akkor ezúton bocsánatot kérek tőletek :)

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.04.28. 21:42:06

Az igaz, hogy Deppnek a filmjei 90%-ban egy arca van, de az árnyalata mindig más. Pl Sweeney Toddban is nagyon hasonlított az Őrült Kalaposra (najó, nem, de szerintem ezek különböznek a legjobban, és mégis hasonló), mégis teljesen más. Én szeretem Deppet, mert akkor is szerethető a karaktere, ha épp ellenszenves. És vannak tényleg vagyon jó alakításai.
Emlékszem, a Karib-tenger kalózai volt az első DVD, ami az enyém (előtte már volt 1, a Shrek 2, de az nem az enyém volt, hanem a tesómé), és legalább 100-szor megnéztem, pár év múlva viszont már ráuntam. Szerencsére pont időben jött a 2. rész. És nekem ez jobban tetszett, mint az első. Nem is tudom, miért, talán a története fogott meg jobban, vagy hogy pörgősebb lett, mint az előző. Szerintem a 2. rész legalább olyan nagyszerű lett, mint az első. A 3. meg... Nagyon eltúlzott, sűrű történet, a karakterfejlődés (ha ezt annak lehet nevezni) röhejes. Sosem értettem, miért jó egy filmnél, különösen, ha folytatás, hogy megölik az összes közepesen fontos mellékszereplőt. Ettől nem lesz nagyobb a feszültség, csak fogjuk a fejünket, hogy ez mégis mire volt jó. De mindezektől függetlenül, én a Karib 3-at is szívesen megnézem, mert valahogy... jó. Ezt nem tudom megfogalmazni, talán a fantasztikus (persze eltúlzott, de akkor is) hangulat miatt, de én ezt is szeretem.
Az már a trailerből is látszik, hogy ez a film visszafogottabb lesz, mint az előző, de a főbb karakterek megmaradnak (olyanokra gondolok, akiknek van is karakterük). Ezért én nagyon várom. Az lehet, hogy nem moziban, de - a kritikáktól függően - DVD-n a polcomon lesz, a többi között.

freddyD 2011.04.28. 21:47:40

Attól tekintsetek el, amit mondtam, hogy nem szeretem ezt a kalózos franchise-t és Depp-et. Erről a mondatról még mindig nem nyilatkozott senki, hogy mi értelme volt? Ez valami utalás korábbi részekre?

@komika2: Voltak jó filmjei, alakításai. Pl amit az Ed Wood-ban összehoztak Tim Burtonnel, az fantasztkus volt. Attól még nem szeretem a színészt, sem az embert (interjúk, fellépések alapján mondom)

@phara000: Én csakis a trailer alapján ítélkezem. És ezzel szerintem nincs gond, hiszen itt leginkább a trailer összeállításán csodálkozom. Főleg ezen az egy mondaton. Mert ez így önállóan értelmetlen.

@Reizen: Nem kell bocsánatot kérned, mert elmondtad a véleményed ;) Én is elmondtam a sajátomét.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.04.28. 22:15:10

Nincs ebben semmi utalás. Talán azért kérdezett vissza, mert nem akart válaszolni. Különben kiderülne, hogy lövése nincs az egészről, így inkább tereli a szót. Én ezt tartom valószínűnek.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.04.28. 22:18:20

Vagy meglepődött azon, hogy ilyet kérdeznek tőle. Ennek talán nagyobb az esélye.

rAzOr 2011.04.28. 22:22:13

Szerintem az arckifejezését látva konkrétan leszarja a fiatalság forrását :D

Ben47 2011.04.28. 22:27:12

Valószínűleg (a trailer alapján) csak terelni akarja a szót.
Btw. Megismételnéd a kérdést?

Ben47 2011.04.28. 22:29:15

@Ben47: Másodszorra meg olyan mintha az előtte levő képekben gondolkozott volna és csak azután figyelne a nőre, szóval elmélyült a gondolataiban.

blady 2011.04.28. 22:54:18

mekkora szar ez a szinkron még mindig....egek!
Amúgy a korábbi részekből kiderül, h Jack barátunk egy kissé lázadó, bohókás, alkesz kalóz, aki szeret elkomolytalankodni dolgokat, főleg ha vki komolyan próbál beszélni vele. de ez a szinkron,........... én ettől kaptam mindig agyhúgykövet..teljesen megöli a maradék filmélményt is, amit még nem öltek ki belőle teljesen.

xlight 2011.04.28. 23:13:57

Szerintem itt simán csak részeg volt

Sindu 2011.04.29. 02:57:45

Én sem látom benne a poént. De igazából lényegtelen. Akármilyen szar trailert összedobhatnak ehhez a filmhez, hiszen aki szerette a korábbi filmeket, úgyis bemegy, aki nem, az meg nem. Egy trailer nem fog változtatni a véleményükön szvsz.
Egyéként nem csodálkozom, hogy nem szereted. Ahogy olvastam, a Gyűrűk Uráért sem vagy oda, a és Star wars 3D-ket is nagy bukásnak jósolod.
HP, Gyűrűk ura, Csillagok háborúja, Karib tenger kalózai, valamilyen szinten egy kutya mind. Szeretetreméltó történetek, amik nem közvetítenek nagyívű és mély üzenetet(A HP és a SW viszont gyakorlatilag a jó és rossz, a szeretet és a gyűlölet harca, ennél gyakorlatilag nem is kell több(: ), egyszerűen vagy megfog a varázsuk, vagy nem. Én például szeretem mindet. A Star warsért szinte élek-halok. És biztosan bemegyek a Star Wars 3D-re. A világ minden kincséért sem hagynám ki.
Nem úgy, mint mondjuk a District 9(amit tudom, hogy te is szeretsz), ami már ugye sokkal mélyebb üzenetet közvetít, különösen, hogy egy ilyen sci-fi keretbe belesűrítette Neill Blomkamp! Alig várom a következő filmjét... 2013 -.- Nehogy a világvége megszívasson minket!...
Ja, és imádtam a RPCJ sorozatot is!;) Bár sosem kommenteltem, láttam minden részt.
Fáj a szívem, hogy vége lett!

Sindu 2011.04.29. 02:59:36

A "nem úgy", az nagy ívű és mélyen szántú üzenetre vonatkozik.

freddyD 2011.04.29. 07:32:23

@Sindu: A Star Warst szeretem, csak hogy újra kiadják 3D-ben, az nálam nagyon unszimpatikus. Undorító, hány bőrt akarnak még lehúzni egy befejezett klasszikusról. Lucas a SW franchise atyja és rémálma is egyben...

Továbbra is úgy gondolom, hogy bukta lesz a 3D. Ahogyan az is bukta volt, hogy újra mozikba rakták a 4 perccel bővített Avatart is... Néha azért nem ártana észhez térni

Dr.Phd.Alex 2011.04.29. 08:00:06

Szerintem jó film ez a karib tenger kalozai (bár tény hogy a kiadott részek fügvényében arányosan csökken a poén mértéke) de ettöl eltekintve nekem bejön ez a jack stílus :) És Hans Zimmer zenéje is kiváló.

algi 2011.04.29. 08:18:17

@freddyD:

1. A középtávoli jövőben megveszem azt a SW DVD-t, amin rajta van az eredeti verzió. Kíváncsi vagyok rá, mert évtizedek óta nem láthattuk.

2. A Red Letter Media videóit láttad? Főleg a SW-kritikákat? Minden mondatánál úgy éreztem, hogy "Bakker, én is így gondoltam, csak nem tudtam megfogalmazni."

@Dr.Phd.Alex: Hát, ez a Hans Zimmer zene valóban fülbemászó, de a Szikla c. film óta nyomják ezt a stílust, és nem tudom megkülönböztetni ezeket a nagyon csicsásan dallamos filmzenéket.

the Force 2011.04.29. 10:57:26

a star warsért én is élek-halok, de ennek a 3D-s újrakiadásnak én sem jósolok túl nagy sikert. Jó az úgy ahogy van :)

nemecsek ernő áruló 2011.04.29. 12:42:44

@phara000: "a filmjei 90 százalékában ugyan azt a szerepet játsza el"
Ezzel vitatkoznék. Glen Lantz, az ollókezű, a Willy Wonka, Frederick Abberline, Jack Sparrow, George Jung és az őrült kalapos külön-külön gyökeresen ellenkező karakterek voltak. Ha egy filmje szar, az sohasem rajta múlik. Sparrow-val meg olyan jól hozta a Keith Ritchards karaktert, hogy nem véletlenül rakták be a folytatásokba a "vén rokkert" faternak. Én bírom Deppet, és a "Karib tenger..." első részét is. A második/harmadik feledhető volt, meglátjuk, milyen lesz a negyedik.

@the Force: Hibás a SW-felfogásod. :) Lucas számára a franchise soha nem jelentett semmi mást, csak egy demot az ILM részéről, hogy "Ni! Erre vagyunk ma már képesek" Eleve a New Hope-ért hozták létre az ILM-et. Ő eredetileg egy darab Flash Gordon mozifilmet akart, csak nem kapta meg a jogokat, és a hatalmas tömeg a pénztárak előtt egy lehetőség volt, amit az öreg teljesen jogosan ki is használt. Én tisztelem ezért.

Sindu 2011.04.29. 12:59:23

@Gerzsonka:
Így van, asszem az első három SW rész mozijegyéből egy kanyit se kapott Lucas, azért kezdett el sok SW kacatot gyártani, hogy befolyjon vmiből a pénz. Egyébként ezt az iparágat is ő teremtette meg ezzel. Nyilván nem túl szimpatikus, hogy mindenből üzletet akarnak csinálni, de mondjuk nekem sok örömet okoztak a kis SW legoim kis koromban.

@freddyD:
1. Melyik filmet adnád ki újra 3D-ben, ha nem pont a SW-t, ami a modern vizuális effektek atyja?
2. Nálam nem is a 3D a lényeg. Egyszerűen az, hogy a film, amin kvázi felnőttem, újra a mozikban van, és a moziban nézhetem meg. Ez a sztori egyszerűen minden pénzt megér. (Nyilván az ésszerűség határain belül, amit filmekre kiad az ember) Így is megnézem átlagban évente egyszer az összes részét, mert nem bírom ki, hogy ne.
Amúgy én se vagyok oda-vissza ezért az új 3D őrületért.
Az Avatarnak meg azért még sokat le kell tennie az asztalra, hogy a SW-szal egy lapon emlegethessük. ;p

Hans Zimmer tényleg odab*z. Williams és Morricone szint. Főleg az Inceptionben alkotott nagyot. Nem is értem hogy kaphatta a Social Network a legjobb filmzenéért az oscart... -.-

freddyD 2011.04.29. 13:04:24

@Sindu: Az epizód 1-el kezdődően fogják kiadni őket, amelyeket 10 éve már láthatott az ember (már aki).

A sikerétől függően fogják kiadni a maradék epizódokat, szóval lehet, hogy a kultikus részeket sosem fogják bemutatni, ha bukta lesz az egész.

Nem kell belenyúlni régi filmekbe. Hibának tartom ezt, ahogyan hibának tartottam belenyúlni az ET-be, ahogyan hibának is tartom, hogy állítólag J. Cameron újra kiadja a Titanicot is moziban 3D-ben. Undorító pénzszerzési módszernek tartom és ezért szenved Hollywood ilyen ötlethiányban mostanság, mert nem hogy 1 helyben totyognának, visszafelé lépdes már

AR5T7 2011.04.29. 13:19:24

3 napja lattam mozciban a thort. tobbet vartam ):

Sindu 2011.04.29. 13:29:27

@freddyD:
Tudom, láttam is 7-8 évesen. Sajnálom, hogy nem a régiekkel kezdenek, talán azokat több idő megoldani
Ettől függetlenül így is boldogan bemegyek rá.
Az meg, hogy 3D, az nem tudom miért belenyúlás, semmi nem változik meg tőle, csak a látvány. A régi film meg megmarad. Jobban belenyúltak a régi részekbe, amikor pl. a 4. részbe belecsempészték Jabbát.
De szerintem amíg Lucas él, azt csinál a filmjével, amit akar.
Amint mondtad, a sikertől függően folytatják. Bízom benne, hogy nem halványult el túlságosan a sorozat vonzósága, azzal hogy véget ért. De sajnos a legtöbben ilyenek, ha véget ér az egyik őrület, mennek a másik után. :(
Az SW fanatikusok remélem majd beráncigálják a többieket a mozikba. :)

tpeti97 2011.04.29. 13:40:57

Én sem értek egyet ezzel az újrakiadással 3D-ben.
Egyébként meg a titanikot minek kell látni 3D-be?

ricsaka666 2011.04.29. 14:22:49

Én szeretem a Karib Tenger Kalózait, sztem jó filmek, bár ez a trailer egy kicsit tényleg gagyi :S Mindegy, Johnny Deppet nagyon bírom :P

Troland 2011.04.29. 15:40:16

Nem olvastam el az elöttem szólokat szal nemtom leírta-e már valaki,de engem az ragadt meg itten a postban,hogy leírod:az első részt láttad csak.És ezután leírod,hogy nem érted az adott poént.Namost,hacsak az első részt láttad akkor miért várod azt,2 rész kihagyása után,hogy érteni fogod a poént?Ha meg ez új keletű dolog,akkor nyilván nem poénnak szánták hanem egy kis ízelítőnek,hogy nyilván valami fiatalságos forrásos anyámkinnya lesz a filmben.Megmondom őszintén én a második részt láttam végig valamikor régen,meg az elsőből olyan fél órát kb.Nekem nem volt különösebben gondom vele,lehet már kicsit túlhájpolják de hát a mai világban...ezen nem kell csodálkozni.Szerintem a Karibtengerkalózai is abban a betegségben szenved mint a Harry Potter mondjuk.Ien tök jó első rész,és akkor utána lebutítják ien szar tini movie sorozattá és minden rész egyre szarabb.Lehet rajtuk hujjogni meg mittudomén holott ien túlhájpolt szarok mind,de azért lehet őket szeretni valamien szinten.Lényeg ami lényeg,én nemtok annyira kiakadni ien apróságokon,még ha 20 szor látnám egymás után a trailert akkor sem.Leginkább az a gond szerintem a Trailerrrrel,hogy ien ratyin van összerakva,így benyögnek ien faszságokat,meg így a szinkron is lehetne jobb.A Poénokkal van legkevésbé gond.

Capowne 2011.04.29. 15:40:38

én pont kb egy hónapja vetem rá magam hogy megnézem már ezeket a karib tenger kalózai filmeket, mert sok ismerősömtől hallottam hogy állítólag jó... Komolyan mondom ennél bárgyúbb baromságot még életemben nem láttam, és komoly erölködés árán tudtam csak át rágni magam a 3 filmen... már az elsőt kb halálra untam, mert én éreztem magam kínosan az eröltetett "poénokon". Nem akarok én senkit se megbántani, ez csak az én véleményem, és biztos vagyok benne hogy egy 8-10 éves gyereknek nagy élmény tud lenni (csak akkor meg miért zombik, meg csápos szörnyetegek vannak azt nemtom...)

Troland 2011.04.29. 15:49:14

@Capowne: Ez ien Disney film...valami fantasztikum nem árt ha van benne.Mai gyerekeknek ehet ömleszteni minden szinten a zombikat meg ieneket,nem szól érte senki...:DAmúgy a filmről még annyit,hogy:Ízlések és pofonok...

tpeti97 2011.04.29. 16:30:14

@Capowne: Mondjuk én azt erősen kétlem hogy a Karib Tenger Kalózai csak a 8-10 éveseket érdekelné.

freddyD 2011.04.29. 16:58:34

@Troland: Egy trailer az esetek 95%-ban egy önmagában is helytálló "termékbemutató". Annál a mondatnál meg aztán plána kétlem, hogy nagy utalás lenne a korábbi részekre (kommentárokban sem erősítette ezt meg eddig senki)

Szóval szerintem ez egy önmagában poénnak számító akármi akart lenni, csak nem értem mi ebben a pláne

tpeti97 2011.04.29. 20:10:37

@freddyD:Én szeretem mindhárom filmet mondjuk nem ugyanannyira de ez most lényegtelen. De ez valóban nem utal semmire sem.

sheela567 2011.04.29. 20:48:50

Johnny Deep-től ajánlom a Gilbert Grape (What's Eating Gilbert Grape) c. filmet, azoknak is akik nem szeretik a színészt, nem mellékesen Dicaprio hatalmasat alakít benne :)

algi 2011.04.29. 22:19:22

@sheela567: Fú, DiCaprio elég alábecsült színész. Fintorogva mentem be a Kapj el, ha tudszra, aztán felháborodva jöttem ki, hogy miért nem kap több ilyen jó szerepet.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.04.29. 22:41:43

@freddyD:
"Szóval szerintem ez egy önmagában poénnak számító akármi akart lenni, csak nem értem mi ebben a pláne "

Itt nem egy eget rengetően nagy poénra kell gondolni. Ha megnézted volna a 2. és 3. részt, akkor tudnád, hogy Jack majdnem mindig ilyen hülyén reagál a kérdésekre. Szerintem csak azért kérdezett vissza, mert valami mással babrált vagy kitudja. Azt viszont én sem értem minek rakták bele a trailerbe.

Sindu 2011.04.30. 02:09:13

@Troland: HP 6. része tényleg egy tinimaszlag lett, hogy a taccsot majd' kidobtam amikor néztem, de a 7. részt nagyon odatették brutáljó lett!

tpeti97 2011.04.30. 10:48:34

@Sindu: A 7. nekem is tetszett a 6. tényleg elég érzelgős lett.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.04.30. 11:58:56

@Sindu: És ha az utolsó rész olyan jó lesz, mint a trailere sugallja, akkor a 7. nagyon jó kis átvezető volt. De ha nem, akkor is jó film volt.
A 6-nak csak a vége nem tetszett (SPOILER a horcrux-os résztől kezdve), addig viszonylag normálisan megcsinálták, és szerintem a könyv legalább ugyanennyire volt csöpögős.

Robb20 2011.07.13. 17:07:11

@algi: DiCaprio-t régen nagyon rühelltem, mert Titanic, meg ilyesmi szutykokban szerepelt, viszont az utóbbi években kifejezetten megszerettem, mert nagyon jó kis filmjei voltak és nem mellesleg színésznek sem utolsó :)

Polk High 2011.08.03. 21:06:58

Én nem értem mért vannak oda olyan sokan a Karib tenger franchise-ért, nem a színészeket kifogásolom benne, hanem a sztori egyre bonyolodását (nem jó értelemben), a végig gyenge humort, meg hogy a 3, rész megnézése után pár percel, már nem is emlékeztem, hogy mit néztem az előbb, vagy nem is tom... A zene az kiváló, Zimmer stílusa, ezt az egy pozitívumot tom említeni részemről, meg talán azt, hogy szerepel benne néhány Geoffrey Rush kaliberű színész, akik mondjuk nem alakítanak valami fényeset. Amúgy Deppet bírom, egyedül itt nem tetszett, meg a 145. Burton-filmje után már kicsit kezd untatni, de a 90-es években ott volt a szeren.

Doloreg 2011.08.04. 00:23:17

Azért kérdez vissza, mert úgy tesz, mintha nem hallaná. Irónia. Értitek.
süti beállítások módosítása