HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

freddyD: Filmbarátok2

Letöltési link:

Filmbarátok 4. epizód (86 perc)


FELJAVÍTOTT VERZIÓ ITT TÖLTHETŐ LE (Első 6 rész egybe csomagolva)


Következő filmekről beszélünk:

A sas
Sucker Punch
Maci Laci
Ismeretlen Férfi
Thor
Sikoly 4
Élve eltemetve
A gyerekek jól vannak
Halálos Iramban: Ötödik Sebesség
Csúcshatás
Forráskód

Kikacsintás a májusi felhozatalra

A logót köszönjük LaciG-nek!

Este kikerül a Youtube verzió is!

Youtube kicseszett Sorterékkel is, már ők sem tudnak korlátlan hosszúságú felvételt feltölteni... Úgyhogy ide voltak kénytelenek feltölteni 

Címkék: filmbarátok podcast

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr552888997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KF(eri)C 2011.05.09. 09:56:35

Nagyon jó csak ide lehetne irni, hogy melyik hány perctől kezdödik mert nehéz megtalálni azt amire kiváncsi vagyok :D

freddyD 2011.05.09. 10:03:29

@Feri2015/A: Az esti videóban majd úgy lesz megoldva, hogy látható lesz az éppen megdiskurált filmnek a plakátja.

Hangminőség kielégítő?

KF(eri)C 2011.05.09. 10:19:14

A hangminőséggel jó én nem vettem észre hibát benne.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2011.05.09. 10:35:15

A hangminőség megfelelő, eddig talán most a leghallgathatóbb.
Egy kis saját vélemény.

Álomháború: Egyetértek, nekem sem tetszett, a látvány szép, de hol túl agyatlan, hol túl komolyan akarja magát vetetni. Snyder mellélőtt...

Ismeretlen férfi: Ebben is egyetértek, de ezt már Otherworld-ön leírtam :)

Thor: Nekem túlzottan nem tetszett. Az a helyzet, hogy minden megvan benne ami kell egy képregényfilmbe (harcok, árulás, poénok, jellemfejlődés stb), de ha 1 mondatban össze kéne foglalnom: Nem rossz, de semmi extra.

A Zöld lámpással nem tudom mi bajotok van, tény, hogy elsülhet nagyon rosszul, de ha működik, egy abszolút epikus film lesz belőle, én nagyon várom.

Sikoly 4: Nincs vele semmi baj, egy jó slasher sok öniróniával. Nagyon szórakoztató.

Élve eltemetve: A múltkoriban beszéltem már róla. Iszonyú nyomasztó és kifejezetten ötletes, nekem nagyon tetszett.

Gyerekek jól vannak: Szórakoztató, érdekes családi dráma, jó film.

Halálos iramban: Kellemeset csalódtam benne, mert végre egy kicsit újítottak, ugyanakkor hírből sem ismeri a logikát és a fizikát. Agyeldobós akciófilm, ennyi...

Csúcshatás: Otherworld kritikánál már írtam róla.

Forráskód: Végre! Nagyon reméltem, hogy megnézed, annak pedig pláne örülök, hogy tetszett. Nálam eddig az év filmje. Pörgős, fordulatos és végre egy ötletes alkotás látott napvilágot. Többször is érdemes megnézni, de valóban meg lehet érteni elsőre is.

Végszóként jó podcast lett ez is. Így tovább.

freddyD 2011.05.09. 10:47:21

@Swarm: Wow, te ilyen gyorsan már meg is hallgattad? Ezt meg hogy? :D

Köszönjük a visszajelzést. A Zöld lámpás szerintem iszonyat gázul néz ki, már a trailernél nevetett a közönség. Velem együtt.

Lehet, hogy ez a karakter az USA-ban nagy szám, de kicsit olyan fílingem van mostanság, hogy a filmipar ötlet hiányában előszedi a legaljasabb képregényeket is, csak legyen valami adaptálnivaló.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2011.05.09. 10:59:26

@freddyD: Volt, hogy belepörgettem, de bő egy órán keresztül hallgattam, így sikerült.

A Zöld lámpás azért nem egy legaljasabb képregény, az más tészta, hogy ebben az országban nagyon kevesen ismerik.
Én viszont szeretem, nagyon kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle. A trailer után bennem is vegyes érzések keringtek. Egyrészről rém gagyinak tűnt az egész, de az a képi világ (kicsit mintha egy PC játék lenne) mégis képes lehet beszippantani az embert.

Ha ehhez írtak egy érdekes sztoriszálat, jó karakterekkel és szórakoztató elemekkel, egy nagyon jó filmet kaphatunk.
A hozzáállásotokat részben megértem, de legalább ha kijön a film és esetleg még jó is lesz, kellemeset csalódhattok. Persze lehet, hogy rossz, lesz, de várjuk ki a végét ;)

Troland 2011.05.09. 15:13:05

A logón először FIMBARÁTOK -at olvastam.Délután meghalgatom madj a podcastet,oszt írok komit még:D

Jakus Balázs · http://popcornandsoda.hu/ 2011.05.09. 17:06:55

Sucker Punch: Bár én baromira nem értek egyet veletek, azt valahogy még el tudom fogadni, hogy valakinek a story bugyutasága miatt nem tetszik a film. De, hogy a zene... Hát az az egyik fő húzóereje.

Fast Five: Már az első résznél beleszerettem a sorozatba, én mindegyik részt az all-time kedvenceim között tartom számon. A legjobbtól a "legrosszabbig"-> 5-4-2-1-3

A Paul kérdésre pedig a válasz: igen, újra visszakerült a programba, május 12-én kerül bemutatásra (végre valahára).

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.05.10. 17:27:04

Szívesen :D

Nagyon jó lett ez is

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.05.10. 18:58:34

Ha szeretnétek, én feltöltöm YT-re

Gaben No.1 2011.05.10. 21:45:01

Sas: nem nagyon kelti fel az érdeklődésem (az Utolsó Légiós rossz élmények miatt :S)
Sucker Punch: hiába láttam eddig csak jó filmet Snydertől(Holtak Hajnala, 300), mégse szívesen ülnék be rá :/
Maci Laci: gyanítom valami Drágán add a réted szintű gánykupac
Ismeretlen férfi: tetszett, jó film volt, bár nem moziba kellett volna nézni, de semmi nagy baj nem volt vele :) 7/10
Thor: az a trailer, amit már én is kívülről fújok, olyan szar, hogy nem tud becsábítani a moziba(főleg, hogy képregény volt)
Sikoly 4: nekem nagyon tetszett az eredeti trilógia és már nagyon meg akarom nézni ezt is (am mindegyik részt Craven rendezte)
Élve eltemetve: jó film volt, ja és a végéről annyit, hogy a közepétől biztos voltam benne, hogy ez lesz a vége, mert egy ilyen filmnek így kell végződnie(lehet, hogy már agyoncsépelt, de más hülyén nézett volna ki) 8/10
Gyerekek jól vannak: a cím miatt nekem mindig a Mindenki megvan jut eszembe(ami jó film), de ettől függetlenül ez nem tudja felkelteni az érdeklődésem :/
Halálos iramban 5: az első tetszett, de ez valahogy baromira nem érdekel :(
Csúcshatás: baromi jó volt, tetszett a történetvezetés, a színészi játék és a végén kívül minden nagyon ott volt a szeren :D 9/10
Forráskód: nagyon jó volt, bár én túl rövidnek éreztem és olyan hiányérzetem volt a végére, hogy egy csavar vagy valami elgondolkodtató még befért volna a végére :/ 8,5/10
Május:
Paul: engem nagyon érdekelt, mert szerintem Spencer és Hill óta nem volt ilyen páros mint Frost és Pegg, szal az lehet moziban nézős lesz :)
Team Building: hát erről csak most hallok először :O
Karib 4: én már a másodikat is alig értettem, de a harmadik már olyan szinten kaotikus volt, úgy-hogy ezt inkább kihagyom
Winter's bone: nagyon elvettétek a kedvem xD
Másnaposok 2: nah azt valószínű megnézem(bár szerintem az túlzás, amilyen fanatizmus körbeveszi) jah és LIAM NEESON KAMEÓ!!! :D

freddyD 2011.05.11. 07:35:53

@Dj G@ben: Nem lesz Liam Neeson cameo. Törölték

vazzegabi 2011.05.11. 11:20:27

Akkor május-ban nem lesz új filmbarátok ? Vagy csak azt a pár filmet megbeszélitek amit megnéztek májusban ? Esetleg lehetne egy különálló részt csinálni, ahol régebbi filmekről beszéltek, Pl: kinek mi a Top 10 kedvenc filmje, vagy valami hasonló.

freddyD 2011.05.11. 12:02:35

@vazzegabi: Még meglátjuk hogy ki mennyi mindent lát. Tematikus adás is szóba jöhet

Gaben No.1 2011.05.11. 16:24:32

@freddyD: Neee!!! :(
Akkor mégis Clinton cameozik, vagy senki se? :/

freddyD 2011.05.11. 19:14:25

@Dj G@ben: Clintonról nem tudom, hogy benn marad-e, de a tetoválót elvileg Mel Gibson játszotta volna. Őt kiutálták, jött helyette Liam Neeson, akivel fel is vették, de kellett volna pár plusz felvétel, de ő addigra már más filmnél tevékenykedett, szóval szereztek valami új fazont

Troland 2011.05.11. 21:48:26

nA!Jó volt a podcast!Csak így tovább!

Rammy 2011.05.21. 13:34:42

Szia freddy!

Meghallgattam az Álomháborúról szóló részt, és azt kell mondjam, hogy nem teljesen értek egyet veletek (bár van benne vmi), mert sztem a táncos érthetetlenségtől elvonatkoztatva a film mögöttes mondanivalója sokkal fontosabb...

Kicsit túlzás az év csalódásának nevezni, ha nem is lett éppen a rendező úr legjobb alkotása...

bbbarniii 2011.05.22. 13:41:45

Nagyszerű podcast lett, csak nem értem, hogy amikor beszéltek a Sikony 4-ről, miért az Eltemetve posztere van kitéve? :)

77muf 2012.02.21. 12:55:15

A Sucker punch egy hihetetlenül gyerekes, butus film, az alap ötlet és a történet is nagyon szar, én szerintem nagyon felesleges volt belőle filmet készíteni. A forráskód nekem nagyon tetszett, szerintem az év egyik legjobb filme(simán megérdemel egy 7,5 vagy 8/10et). A Csúcshatás szintén érdekes film, nekem főleg a film atmoszférája és némely vizuális megoldás tetszett, de a történet sem volt rossz.... 6,5/10 nálam. A Thorról és a Zöld lámpásról már multkor írtam 4 kommentet a Youtuben a 4es podcast alatt(akit érdekel, olvassátok el)

Sakktanár 2012.09.20. 07:49:37

Jó kis beszámoló volt, de a Maci Laciról kicsit túl sok szó esett. Annyira kiveséztétek, hogy már meg se nézem, tudok mindent. :D

A Csúcshatás volt számomra 2011 legjobb filmje, bár nem láttam sok filmet, úgyhogy nem volt nagy konkurencia.
süti beállítások módosítása