HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Éppen az előbb fejeztük be reggeli mellett a Rém Rendes Család sorozatot. Még 3 éve vettem meg németeknél az évadokat (10€-ért árulták és még magyar vonatkozása is volt!), kis szünetekkel most jutottunk el odáig, hogy évadról évadra végignézzük. Összesen 11 évad készült.

Hozzá kell tenni, hogy freddyné és én is már elég jól ismertük a sorozatot előtte is, szinte minden résznél úgy voltunk vele, hogy "Jajj, ez jó lesz", meg "Most figyelj!". Gyakorlatilag 10 éves korom óta néztem ezt a sorozatot, holott akkor még jó sok poént nem is nagyon értettem (leginkább a szexuális témájúakat). Nagyon újszerű volt akkoriban, különösen tetszett, hogy milyen "alpári" volt, teljesen más kaliberű volt, mint mondjuk a Cosby családos szuperfamíliás baromság (passzol, hogy a sorozat eredeti címe elsőre "Not the Cosbys" lett volna).

A sorozat témájáról annyira nem is beszélnék, mert mindenki ismeri. Sokkal inkább beszélnék megfigyeléseimről, melyeket észrevettem a évadról évadra. A Rém Rendes Család (ezt az elnevezést egyébként a német szinkrontól csórták el) pont az a széria, amely nem a topon kezd, hanem kellett neki legalább 3-4 évad, hogy megtalálja az igazi stílusát. A legelső epizód speciel már már bizarrnak tűnhet, mert elég távol áll a későbbi Bundyizmustól (ezt most találtam ki). Peg főz és takarít, Al negyedannyira undok, mint szokott lenni és így tovább.

3-4 évad után kezdenek viszonylag végleges formájukban mutatkozni a karakterek. Bár ez is módosult még egy kicsit, leginkább Marcyéknál, mert Marcy és Jefferson között a kapcsolat úgy az utolsó 3-4 évadban kicsit kezd egyre inkább olyan lenni, mint Peggy és Al között. Sokat cukkolják egymást, nyoma sincs a nagy románcnak.

Muszáj megemlítenem a nagy baklövést, amikor Peggy terhes lett (nagyon fos módon aztán csak álmodta az egészet...), ennél is rosszabb, amikor berakták azt a "Seven"-t, mint új Bundy gyereket. Borzasztóan irritáló volt a kölyök, nem passzolt a sorozatba, a nagyon rossz visszhangnak köszönhetően már alig alig szerepelt, aztán mindenféle indoklás nélkül egyszerűen csak eltűnt. Hála égnek. (Később még utaltak rá, pl egy tejesdoboz oldalán ott volt a képe, hogy "Eltűnt". Jó poén volt. Mintha belátták volna, mekkora marhaság volt).Az őt játszó ember ma egyébként így néz ki.

Szinte egy évadon keresztül Peggy anyja ott is lakott a Bundyéknál (sosem láttuk persze), erre már nem is emlékeztem korábban. Pedig alaposan felkavarta azt az évadot, mert szinte mindig minden körülötte forgott. Peggy apját is berángatták, hogy béküljön ki a nejével, Peggy meg csomót "utazgatott". Nem tudom, mi lehetett a háttérben, mert többször is előfordult, hogy Peggy egyáltalán nem, vagy csak egy telefonhívás erejéig szerepelt. Nem is nagyon hiányzott, azt kell mondjam.

Az utolsó évadok felemásak lettek. Egyfelől sok kultikus Bundy fogalom ilyenkor kelt csak életre (No Ma'am, Griff szereplése, Nudi bár) ugyanakkor az epizódok kezdtek egyre fárasztóbbak lenni...Mindezt rossz értelemben. Egy példa: Az eredeti kutyát nyugdíjba vonultatták (a sorozatban meghalt, de a kutya szelleme egy másik kutya testébe vonult, aki szintén a Bundyéknál landolt...) és valljuk be, az a spániel már nem sokat ért. Kutyás részeket eleve nem nagyon szerettem, távol állt tőlem, hogy egy kutya gondolatait hallgassam. De Lucky a spániel már alig volt képes valamire is, biztosan nem volt annyira jól idomítva, mint elődje. A végén már szinte csak a háttérben feküdt, vagy nem is szerepelt egyáltalán.

Az utolsó évadban volt pár igazán erős rész (pl. mikor Alt rákényszerítik, hogy hozza rendbe Bud pincéjét, Peggynek emlékezetkiesése lett és Al kihasználta, de akár a trilógia sem volt rossz, mikor Al és Peggy különválnak), de a többség gyengus, vagy kifejezetten rossz. A "The desperate half-hour" első része (hivatalosan az utolsó előtti rész) katasztrófa volt, irritáló, nagyon rossz színészi teljesítménnyel és egyszerűen csak pocsék. De mikor Al rendőr és katona(!) lett, az is gáz volt. Egyre extrémebb részek lettek, fittyet hányva a Bundy stílusra, egyre inkább rajzfilmesedett is a humor (jó példa, mikor a pokolban amerikai fociznak(!)).

A nézettség szar lett, Ed O'Neill brutális gázsiját már nem akarták pénzelni, szóval jött a kasza és nem lett rendesen befejezve a sorozat. Nem ezt érdemelte, mert kultikus és korszakalkotó, de 1-2 évaddal tovább élt a kelleténél.

Egy pár rövid megjegyzés

  • Lehet, hogy emlékeztek, hogy van 2-3 olyan rész, ahol alig szerepelnek a Bundyék. Ez egy nagyon aljas minőségű spin-off kísérlet akart lenni, egyikből sem lett semmi. Ezek a sorozat legnagyobb szégyenfoltjai
  • Az utolsó évadokban legtöbbször Amanda Bearse volt a rendező. Ő alakítja Marcy-t
  • A magyar szinkron nagyon szar. Nem a hangokra kell érteni, hanem a fordításra. Döbbenetes, hogy mennyi mindent elszúrtak, sok jelenetnek konkrétan nem volt értelme a rossz fordításnak köszönhetően
  • A DVD kiadványokon az egyik korai évadtól kezdődően nem a megszokott főcímdal hallgató. Jogviták miatt inkább készítettek egy új zenét és bár az elején fel voltam háborodva, elég hamar megszerethető az is. A végére már az eredeti tűnt furcsának
  • Rengeteg mára befutott színész megjelent a Rém rendesben, mikor még ismeretlenek voltak. Mókás volt látni
  • Kedvenc részeim: A földönkívülis, a szupermarket dupla-epizód
  • Gondolom sokan nem tudják, de a sorozat leállása után volt egy találkozó, rajongóknak bűn volna kihagyni!
     

 

Címkék: tv sorozat

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr322904886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ptmilan96 · http://www.ptmilan.blog.hu 2011.05.15. 11:23:11

Én is mindennap megnézek egy részt. :) Szerintem nagyon jó sorozat volt, kár, hogy abbahagyták. :(

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.05.15. 11:26:01

Kedvenc sorozatom, minden nap megnézek legalább 1-2 részt.

Igazából a terhesség dologról tudni kell, hogy Katey Segal a valóságban is terhes volt, de sajnos elveszítette a gyerekét, és ezért a sorozatba sem került be a kisgyerek. Talán erre volt egy kísérlet Seven.

Egyébként Peg anyját aki játszotta volna elhunyt, így ő sem került a sorozatba, és így egy érdekes figura lett akit Al állandóan szid de soha nem látjuk :D

AR5T7 2011.05.15. 11:27:39

Na ne. ez vicc. Ma reggel vettem meg az 1. evadot. pont. erre meglatom ezt a postot. el sem hittem :D

Almipotter 2011.05.15. 11:35:26

Nem szeretem az olyan leírásokat, amiben valaki olyan dologról ír, amit szeret, mégis csak negatív dolgokat ír róla.
Persze a negatív dolgokat könnyebb kiemelni, de akkor is fura szájízt hagy maga után.

AR5T7 2011.05.15. 11:41:20

Jaj, a dupla szupermarketes resz az ugye az, amikor ugymond 'bekoltoznek, ? az a kedvenc reszem :D

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.05.15. 11:52:59

Egyébként ha megfigyeljük Marcy és Steve (később Jefferson) tényleg egyre inkább úgy viselkedik mint a Bundy család :D

Amúgy Freddy, szerinted ki jobb Steve vagy Jefferson? :D

Amúgy szerintem egy normális befejező részt megérdemelt volna a sorozat.

algi 2011.05.15. 12:06:00

Nekem az első tíz rész tetszik a legjobban. Én képtelen vagyok elviselni, hogy mennyire elszállt, hogy gyakorlatilag full gyűlölett lett az egész. Az elején még az volt a koncepció, hogy ez egy realisztikusan ábrázolt, normális család, akik ironizálnak.

Az egyik legmegdöbbentőbb pillanat a későbbiekben, amikor Al a kocsit keresi, amit véletlenül lefestettek, merthogy benne vannak a Nagy Dudák magazinok. Csakhogy az epizód végén kiderül, hogy a családi fotó miatt aggódott. Se előtte, se utána nem láttam, hogy kimutatta volna a szeretetét a család iránt (az első 10 részt leszámítva).

2011.05.15. 12:09:46

"Kutyás részeket eleve nem nagyon szerettem, távol állt tőlem, hogy egy kutya gondolatait hallgassam."

Ez ellentmondás azzal a ténnyel szemben, hogy Pam kutya videóit mennyire szereted :D

partytuja 2011.05.15. 12:44:09

Mint írták előttem Katey Segal valóban terhes volt, csak elvetélt a gyerekével, és utána ezért volt az hogy utazgatott. Mert annyira megrázta a gyermek elvesztése hogy nem igazán akart dolgozi, és kamerák elé állni egy jó ideig.

freddyD 2011.05.15. 12:53:24

@Almipotter: Úgy álltam neki az írásnak, hogy nem kell különösebben részletezni, hogy miért jó a sorozat. Ezt mindenki tudja. Nem is hinném, hogy nagyon lehúztam volna, én ténymegállapításokat írtam, hogy hogyan fejlődött majd változott a sorozat.
A végén az összefoglalásban leírtam, hogy kultikus, nem kérdéses.

@Katamori: Hehe, ez igaz ;)

@algi: Igen, az a fényképes jelenet valóban elég döbbenetes volt. Azért később is vannak ilyen jelenetek, bár valóban nem olyan "szívszorító" mint az a csomagtartós. Pl mikor félreléphetne, de mégsem teszi. Vagy amikor PEggy kapja az 1 millió dollárt, hogy Al régi dúsgazdag szerelme lefekhessen Allel, Peggy mégis visszalép a biznisztől. Vagy akár az utolsó részek egyikében, amikor Alnek az ördög tesz ajánlatot, hogy felmehet úja a földre nőkkel, pénzzel, vagy a családjával megy vissza és minden a régi.

@AR5T7: Azaz. Az a 2 rész hatalmas!

@Isty01: Nehéz megmondani. Alapból azt mondtam volna, hogy Jefferson, mert vele több sztorit lehetett kihozni, de Steve karizmatikusabb volt. Meglehetősen gonosz jellem ő is, akkor még ő dominált Marcy felett, később Jeffersonnal ez teljesen felcserélődött. Steve is elég jó volt. Külön örülök, hogy még relatíve sokszor visszatért

freddyD 2011.05.15. 12:55:01

@partytuja: @Isty01: Köszi az infókat. Ezt speciel nem tudtam. Akkor persze érthető

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.05.15. 13:02:49

@algi: De ha megnézed Al-t is állandóan csak lehúzza, és szívatja a családja, és semmibe nem veszik. Akkor ő miért mutatná ki a szeretetét? :D

@freddyD: Ja, a két férfi teljesen más jellem. Ha jól rémlik Steve 5-6 részben visszatér. És egyébként a valóságban is valamiféle környezetvédő lett, ahogy a sorozatban is :D

Almipotter 2011.05.15. 13:41:10

Jefferson a király!

- Hello Chopper, Geronimo.
- Long time no see, what's up?
- Iraq.. Iran.. I married...

foxesh 2011.05.15. 13:43:52

@partytuja: Nem igazán így volt. A 9-10. évad környékén volt az az utazgatás, megint terhes volt csak nem akarták már a sorozatba beleírni.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2011.05.15. 14:12:54

Tényleg az egyik legjobb sorozat. Kicsinek örökké szerelmes voltam Kelly-be :)

Edem 2011.05.15. 16:08:19

én ha 20-szor nem láttam ezt a sorozatot elejétől a végéig, akkor egyszer sem...
Nekem valamiért az utolsó évadok jobban tetszettek mint az elsők (hozzáteszem, azokat is imádom), talán a no ma'am miatt (van ilyen pólóm is:D), meg Al haverjai miatt, akik a tipikus "férjeket" testesítik meg, a sörhasú, vedelő, sportkedvelő "idiótákat". Nekem a kedvenc részem, amikor Al meg Jefferson megpróbálják összeszerelni a munkapadot:D azon mindig szakadok, ahogy b@lfaszkodnak:D

thefloorfilla (törölt) 2011.05.15. 18:06:21

"A magyar szinkron nagyon szar. Nem a hangokra kell érteni, hanem a fordításra. Döbbenetes, hogy mennyi mindent elszúrtak, sok jelenetnek konkrétan nem volt értelme a rossz fordításnak köszönhetően"

Pofátlanság szerintem kijelenteni hogy nagyon szar lett a szinkron, főleg abból a reakciódból ítélve hogy "jó a sorozat, ezt mindenki tudja". Úgy látszik neked mégsem tetszett, te nem vagy fan. A magyar szinkronról annyit, nagyon ütősek a poénok annak ellenére hogy sokszor tényleg nem angol szinkron után szabályosan fordítják, de azt is tudnod kell, a magyar szinkronstúdiók ezt művelik rendszeresen sitcom-oknál, a vígjátékoknál. Pl. Amerika kultúrájában fellelhető társadalmi humor nem mindig az a humor egy más országban, mondjuk nálunk, ezért kell a szinkronstúdiónak picit munkálkodnia, hogy a szituációs párbeszédek nekünk is viccesek és érthetőek legyenek.
Szívesen olvastam volna tőled kicsit a Rém rendes család-ot fényező írásokat, mi egyedi benne, mi az élvezet benne szerinted (persze az elenyésző mennyiségű kontra mellett) mert ha tényleg szereted a sorozatot, egyértelművé kell tenned. Én azt vallom hogy az összes rész jó, ez talán a legjobb sitcom a világon, persze nem tökéletes, de a zsenialitása anélkül csorbult hogy néha pár rész tematikája eléggé alternatív volt (pl Bundyék helyett jó sok ideig a fiatal Matt Le Blanc-ot láthattuk). Ha nem is tökéletes a sorozat, törekedett a tökéletes felé és egyúttal a nézők igényei felé is.

partytuja 2011.05.15. 19:08:21

@foxesh: Igazad van , keveredtek bennem a dologk :) / elég régen olvastam már ezeket a dolgokat/
De mostmár emlékszem h amikor utazgatott max a melléig mutatták , mert h nem akarták megint belevonni a terhességet a sztoriba, nem úgy mint a másiknál.

freddyD 2011.05.15. 20:26:22

@thefloorfilla: A Rém rendesben RENGETEGET utalnak az éppen akkor aktuális amerikai popkultúrára, amelyeket az európai ember nem nagyon ért. A magyar szinkron kivétel nélkül átveszi őket, azt az utat járva, hogy a magyar nem fogja érteni. A német szinkron pl átvariálja azt is, keres neki egy honos megfelelőt.

De ezeken kívül is sajnos sokszor trehány a magyar fordítás, amelyet az ember elsőre észre sem vesz, egészen addig, amíg nem hallja az eredetit. Ismétlem, a hangokkal nem volt bajom, Al magyar hangja pl telitalálat.

Nem értem, hogy miért mondod, hogy "nem vagy fan". Mert kritizálok is? A sorozat nem hibátlan, erre próbáltam rámutatni, ettől függetenül szerintem az egyik legjobb sitcom a tv történetében. A Marcy csirke poénok, a kövér nős inzultálások megunhatatlanok, ahogyan Bud szerencsétlenkedése is a nőkkel és úgy egyáltalán tetszett, hogy mindenki sokszor viszontlátja trágár,alpári énjét a karakterekben. Az sem mellékes, hogy ez a sorozat nagyon trash volt, ez a díszleteken, megoldásokon sokszor látszott. Pont illett ehhez a családhoz.

És igen, nekem is van No Ma'am pólóm ;)

freddyD 2011.05.15. 20:29:05

@thefloorfilla: Azt írod, hogy szerinted nem volt rossz rész. Akkor téged a Seven-es epizódok nem is zavartak?

thefloorfilla (törölt) 2011.05.15. 21:24:43

@freddyD
A Seven gyerek feltűnése szerintem tűrhető kis próbálkozás volt, tényleg megvolt a készítőkben a vágy hogy újítsanak a történetvezetésben. Ez néha bejön, néha befuccsol, véleményem szerint épp ezzel lehetetlen lenne elrontani a komédia hatását, hisz egy gyerek pajkossága inkább a fiatal generációt is megszólítja a képernyő mögött, nem csak a felnőtteket, akik a polgári elnyomás szimbólumait keresgélik többé kevésbé a sitcomban.

A konstruktívnak nevezhető kritikáidat picit alaptalannak éreztem, mellesleg finomabban kéne fogalmazni. Pl. "Itt is félrefordították a szituációs párbeszédeket mint a legtöbb sitcomnál." Ez így tiszteletteljesebb a szinkronstúdiók fáradtságos munkájával szemben, mint az hogy "a szinkron nagyon szar". Mert valljuk be, minden erejüket megmozgatták, és dönteniük kellett a legpoénosabb fordítás mellett. Másodpercekre kell időzíteniük a poénokat, olyan eredetihez hű szinonimákat kell találniuk ami két közönségnevetés között belefér. Tehát azt mondom, ez nagyon komplikált folyamat, a környező országokban ahol vetítik ugyancsak időkorláthoz kell szorítaniuk pár fordítást, úgy hogy ne legyen se hosszú se rövid, hanem érthető. Arról nem is beszélve, hogy ha egyébként egy szereplő eddig nem hadart, akkor ezután se hadarjon a pontos fordítás miatt, mert akkor még jobban el lesz cseszve az egész. És akkor több formai utómunka következik, a szereplők külön szinkronjainak összecsúsztatása, stb stb.

Mindenesetre az írásod kevés pozitívumot taglal a sorival kapcsolatban, a szándékát se láttam annak hogy dícsérni akarod a sorozatot, bár most ahogy írtad "a kövér nős inzultálások megunhatatlanok Azért ez arra enged következtetni, hogy hanem úgy mint én, de te is nevettél ezeken a kínosan jó társadalmi tükrön, amin azt látjuk, hogy a balsors kétszeresen is lesújt a szegény ember munkahelyén: ronda dagadt nők látogatják többnyire Al-t, akik még tiszteletlenek is azzal aki felismeri "testi deformáltságukat" (csúnya szóval élve) ez esetben a cipők próbálásától kezdve.

Szóval rendkívül elenyésző az a negatívum ami a pozitívumok között felsorakoztató, ezért ennek arányában illene szerintem írni a meglátásokat a sorozattal kapcsolatban.

Csődör Johnny 2011.05.15. 23:26:13

emlékszem, az egyik részben Joey (a friends/jóbarátokbol) volt a vendégszereplő, mint Al lányának udvarlója :D

freddyD 2011.05.16. 07:42:24

@thefloorfilla: Szerinted, ha nem szeretném a sorozatot, megvettem volna minden évadot? És azzal kezdtem volna a szövegemet, hogy 10 éves korom óta nézem és kívülről fújom a részeket? ;)

@rollerpig: Nem csak egyben, vagy 4-5 rész erejéig is feltűnik

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2011.05.16. 08:51:11

nekem is az egyik kedvenc sorozatom, bármikor le tudok ulni megnezni par reszt belole, egyszeruen zsenialis... nekem amugy a karacsonyi reszek voltak mindig a kedvenceim, mert ugye a szeretet unnepen altalaban meg szerencsetlenebbek voltak, mint amugy csórikámék...

tpeti97 2011.05.16. 13:36:22

Ezt a sorozatot én is imádom manapság nem sok mindent szoktam este nézni a TV-be nelég ritka mindig ezt szoktam nézni. Seven néha engem is idegesített a terhes résszel nem voltak bajok de egyébként nekem nincs komolyabb bajom az utólsó évdokkal is néha valóban talán kicsit furcsa de el tudok menni felette.
ah és nekem is nagyon szemetszúrt ez a változás az első évadhoz képest mert én ezt legelőször TV-ben láttam valamelyik csatornán úgy az 5. évadtól és később adták az 1. és nagyon meglepődtem.

Alfaboy 2011.05.16. 14:30:56

Freddynének nincs véletlen egy magányos lánytestvére? :D Sose volt olyan barátnőm aki szerette volna a Rém rendest :D

freddyD 2011.05.16. 14:37:12

@Alfaboy: Ugye? Én is mondtam neki, hogy a lányok általában utálják ezt a fajta humort

tpeti97 2011.05.16. 17:52:57

Az én nővérem imádja:D ennél a sorozatnál nekem nem tűnt fel

thefloorfilla (törölt) 2011.05.16. 21:17:29

@Freddy nem kérdés hogy megvetted volna. Elvakult dvd gyűjtőnek képzellek, aki olyan filmeket is megvesz amikről nem tud semmit, Rendezte a halál filmelemzésed videójában láthattuk. Vagy olyan produkciókat amik kultikussá váltak az idők során - ez éppen a Married with the children, de nem vonom kétségbe hogy jól szórakoztál sok részen ez nem zárja ki azt hogy nem vagy Married-fan. De ha tényleg fan vagy, visszavonom ominózus kijelentésemet. Nem tudom milyen együttest utálsz, de például ahogy szóba hoztad, kívülről fújhatod a Desperado-t pl. vagy TNT összes slágerét, ha állandóan azok mennek mindenütt a rádióba, és elkerülhetetlen hogy ne halld őket napról napra - annak ellenére hogy utálod.
Ismerek embereket akik olyan filmeket is megvesznek Dvd-n, amiket utálnak, mert mindenáron gyarapítani akarják gyűjteményüket. Minden ház más szokás - ahogy mondani szokták :D

sheela567 2011.05.17. 13:23:13

@thefloorfilla: " nem kérdés hogy megvetted volna. Elvakult dvd gyűjtőnek képzellek, aki olyan filmeket is megvesz amikről nem tud semmit, Rendezte a halál filmelemzésed videójában láthattuk"

Könyörgöm, azért egy 99 forintos "poént" (mert sejtem csak azért vette) ne hasonlíts már egy 11 évados sorozathoz...már ami a vásárlást illeti

thefloorfilla (törölt) 2011.05.17. 17:20:05

@sheela567 Én nem a Rendezte a halál filmre gondoltam, hanem viszonylag tisztességes árú filmre. Nézd meg még egyszer azt a bizonyos videóját, és látni fogod melyik filmnél mondja: "sosem láttam" illetve "csak jó lehet"... ilyen alapon több évados dvd-ket is lehet venni, "csak jó lehet" :)
A 99 forintos dvd poénján szakadtam, minden elismerésem poén terén Freddy-é, csak hogy dícsérjem is :)

freddyD 2011.05.17. 18:08:49

@thefloorfilla: Pár ottani filmet tényleg nem láttam azelőtt, de azért azoknál a filmeknél biztosra mehetett az ember, hogy nem bánja meg. Max a Sziklák Szeme 2 nem volt kifejezetten jó, de abszolút nézhető

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.05.18. 19:51:52

Hát végig olvasva a hozzászólásokat, én is szívesebben láttam volna dicsérő szavakat, de nem ebből áll az élet. Én elvétve néztem, emrt boltban nem találom, illetve minden este a TV-ben. A Steve-s részek furcsák, mert Jefferson-on nőttem fel. Néha észre sem vettem, hogy Steve van, és nem Jefferson. De amúgy nagyon jó mind, ez nem is kérdés.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2011.05.19. 13:49:26

Minden részét vagy 5-ször láttam már és egyszerűen nem tudom megunni. Imádom a mai napig a kedvenc sitcomom, mindig jó feleleveníteni. A szinkronon én nem botránkoztam meg soha, lévén, hogy a TV-ben láttam és mindig élveztem, eredeti hanggal csak Youtube részleteket néztem.

Nekem még a gyengébbek részek (mert nyilván vannak) sem soha nagyon rosszak6nézhetetlenek.

A terheses meg a Sevenes részeken in csak néztem anno, hogy most mi van? Bár szerintem az álmodás a Dallas híres/hírhedt jelenetének (Bobby halála csak álom) a kiparodizálása.

A spin off kísérletre én is emlékszem, fun fact: Mat LeBlanc a későbbi Joey szerepel benne.

Robb20 2011.07.19. 15:14:03

Ez az új főcímzene elég tré, sose tudnám megszokni :S Ez kb olyan undorító, mint mikor egy régi filmet egy új és rohadtul igénytelen szinkronnal adnak ki :S
süti beállítások módosítása