HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Tegnap egy nagyobb szupermarketben vártam a soromra, hogy lemérhessem, árral felcimkézzem az egy szem citromomat, amikora a sorra szarva elém tolat egy kb 65 éves ősz papa az 5 almájával.

A mérlegen érintőképernyős kijelző volt "ZÖLDSÉG | GYÜMÖLCS" válaszlehetőséggel. Furcsa mód már itt tanácstalan volt, nagy örömömre meghallottam tőle az első "Itt mit kell csinálni?"-t. Eztán 5 másodpercnyi bizonytalanság után csak megnyomja jó nagy vehemenciával a kijelzőt és közben mondja, hogy "Hogy tudom lemérni az almát?". Azt nem vette észre, hogy még mindig nyomja, holott a képernyő már átváltott a gyümölcsök kategóriába, de amekkora mákja van, pont ott nyomta, ahol az alma lett volna (hogy pontosan az a fajta alma volt-e, ami neki volt, már nem tudtam megállapítani). Szóval pillanatok alatt kijött a matrica a vonalkóddal/végösszeggel és ő a második menüből nem vett észre semmit sem. Erre teljesen ledöbben a almás matrica láttán és ilyet szól "Az igen! Elég volt csak kimondani!"

Címkék: random baromság

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr302904673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PIZZADOX (törölt) · http://fyeahstickchat.blog.hu/ 2011.05.15. 07:47:30

Miskolcon is vannak mostanában ilyen IQ betyárok 1-2 boltban.=D
Lehet hogy a Hülyeség Világhónapja van most?=/

tonyrulez 2011.05.15. 09:04:37

Hát igen, hülyék ne menjenek Interspar-ba. A kedvencem az volt, amikor 1 percig gondolkodott valaki, hogy a banán most zöldség-e vagy gyümölcs. Közben meg ott volt még a képen is :)

Almipotter 2011.05.15. 09:44:03

@tonyrulez: szerintem meg ne kezdj már ezért hülyézni, nem látott még ilyet, nem ért hozzá, az időseknek már nem mennek csuklóból az ilyen dolgok.
Lehet, hogy van valami, amihez pedig ő ért és te nem.

Itt egy példa, ez a videó a napokban járta be a világot:
subba.blog.hu/2011/05/12/szupercukisag_mozgolepcso

tonyrulez 2011.05.15. 09:49:31

@Almipotter: Rosszul fogalmaztam, az idősek nem hülyék, viszont akiről én beszéltem, az 35-40 éves volt.

Ratcash1 2011.05.15. 10:34:28

Pesti vagy Freddy? ott tele van minden az ilyen öregekkel, egyszerre nevetségesek és idegesítőek XD

Galzra 2011.05.15. 11:38:09

Hát igen néha tényleg tudnak nevetségesnek látszó dolgokat csinálni az idősek, de én nem nevetem ki őket, már csak azért sem mert 50-60 év múlva én leszek az aki nem tudja majd mit kell csinálni egy-egy ilyen modern "micsodával"

algi 2011.05.15. 11:59:47

Ez kurva jó! Ilyen ez a modern tudomány!

A Star Trek IV-ből a kedvenc jelenetem, amikor Scotty megpróbálja a XX. századi számítógépet használni (németül):

youtu.be/R5e1vfaST2I

freddyD 2011.05.15. 12:41:31

Nem gúnyolom őket (azon kívül, hogy pofátlanul elém tolakodott), de ez a jelenet egyszerűen olyan tökéletes volt, hogy bánom, hogy nincs rögzítve.

Ennél már csak az lett volna jobb, ha van még nála gyümölcs és rárakja, majd ilyet szól, hogy "BANÁN!"

Arcz 2011.05.15. 12:46:41

Én azt szeretem amikor a nyuggerek az ATM-nél szerencsétlenkednek.

Glarion 2011.05.15. 23:03:46

Én még nem futottam bele érintőképernyős mérlegbe, bár nem is vagyok fővárosi. Amúgy a paradicsomot melyik kategóriába rakja? Mert ugye biológiailag gyümölcs, de a köztudatban inkább zöldség.

blady 2011.05.18. 01:19:54

imádom ezen sztorijaidat :D azt túlzás lenne kijelenteni, h ilyen sztorikért imádok a városba járni, mert nem. Sok a hülye, sok a negatív és kevés a pozitív, vicces élmény..de az a jó, h ha leleményes az ember, generálni is lehet ezek a mókás helyzeteket

Sanosuke 2013.02.02. 05:40:00

még régen halottam egy történetet.

öreg néni odamegy az italautomatához,bedobja a pénzt, és a nyíláson ahol kiadja a visszajárót oda bekiabál hogy cseresznyelét kér :)
süti beállítások módosítása