HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Életemben nem ettem még korábban Margeritha pizzát, mert úgy voltam vele, hogy ha már eszem pizzát, akkor azon legyen is valami extra, ne fapadosan egyem. Múltkor azonban megkívántam egyet a hűtőpultból és Dr Oetkereset már nem veszek (rohadt vékony és aránytalanul drága is) szóval egye fene, vettem egy ilyen no-name pizzát (apropó, tudtátok hogy szinte mindegyik mirelitpizzát a lengyelek gyártják? Majd nézzétek meg) és igen kellemes meglepetés volt, mert egyáltalán nem zavart, hogy csak sajt és paradicsomszósz van rajta. És a tésztája is pont jó, nem túl vékony, nem túl vastag. Mindezt vettem 300 forintért, szóval az ár-érték arány több mint kielégítő. Ha éhesek vagytok, ajánlható 

freddyD: pizza

Címkék: freddy ajánlásával

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr312955660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bru (törölt) (törölt) 2011.06.07. 08:45:29

Én szerintem még mindig a tésztaalap vásárlása a nyerő. :) Bár ezt rövidebb idő alatt be lehet csapni a sütőbe.

algi 2011.06.07. 09:01:21

Jó mirelit pizzát még nem ettem. Egyébként állítólag a vékony tésztás pizza az "oridzsinál." De persze éhségre hatékonyabb a vastag.

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.06.07. 09:29:35

az ára mindenképpen csábító, de én naon nem szeretem mirelit kajákat...

freddyD 2011.06.07. 10:25:28

Természetesen helyén kell kezelni a mirelit pizzák minőségét. Egy rendelt pizzához képest nem hogy egy szinttel lejjebb van, hanem mondhatni egy dimenzióval.

Mirelit pizza színvonalhoz képest volt ez a márka kellemes meglepetés

mikulas 2011.06.07. 11:21:13

pedig egy jó kis házi tésztának nincs párja :)

shanus 2011.06.07. 16:48:43

@mikulas: Nem hiszem hogy ha hazaérsz munkából vagy iskolából neki állsz készíteni 1 komplett pizza alapot hozzá meg a szószt :D

Én hasonlót vettem LIDL-be múltkor nem tudom freddy de hol vetted...
Nekem kellemes meglepetést okozott a Dr. Oetker féle pizzák télleg eléggé gázosak.

Freddy ajánlom még neked tescoba lehet venni kis mirelit bagettek fokhagymás ízben stb... illetve melegszendvicsek különbőző ízekben kb 150 FT-ért ami egész korrekt és még finom is .. főleg ha akkor ha nincs kedved főzni :D

Bár beismerem hogy mikulásnak igaza van csak eléggé időigényes házi pizzát csinálni és rendelni is eléggé költséges nem mindenki engedheti meg magának hogy minden nap rendeljen...

Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2011.06.07. 16:49:11

Tényleg jó, nemrég jöttem rá én is. Pizza Hutban is finom :)

rAzOr 2011.06.07. 17:48:15

"apropó, tudtátok hogy szinte mindegyik mirelitpizzát a lengyelek gyártják?" hhmmmm... City Interactive? :D

algi 2011.06.07. 19:31:55

@rAzOr: Lehet, hogy azok nem is játék-CD-k, hanem kicsi, vékony, csillogó pizzák voltak! :D

PIZZADOX (törölt) · http://fyeahstickchat.blog.hu/ 2011.06.08. 05:26:01

@rAzOr: *Pizza Hiperactive =D

AR5T7 2011.06.08. 08:49:40

@komika2: 'nem mindenki engedheti meg maganak, hogy minden nap rendeljen,. ezt elmagyaraznad? ki az aki MINDEN EGYES NAP pizzat rendel?? nem is arra valo. hetente, kethetenteoke, de ha minden nap pizzat kene ennem......

ateszka1 2011.06.08. 19:15:23

En ha veszek,mindig margheritat veszek aztan itthon megrakom jol mindennel :)

-Szetyi- 2011.06.15. 15:32:19

@ateszka1: Én is feltuningolom a mirelit pizzát :D Van Tesco Value-s mirelit pizza(értelem szerűen) a Tesco-ba, olcsó, és ha rápakolsz dolgokat(kukorica,sonka,fűszer, meg ami kell) akkor nagyon jó tud lenni

M0l2ph 2011.06.15. 21:04:25

noob.hu/2011/06/15/DSC00049.JPG

Itt az én ajánlásom,ALDI-s,szalámis pizza 250 Ft és nagyon finom :D Köszi amúgy a tippet majd kipróbálom én is :)

maffiozo 2011.07.16. 16:10:58

én is vettem már ugyanolyat mint a képen és tényleg nagyon jó
süti beállítások módosítása