HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Az m1 ma 21:05-kor leadja ezt a sokszorosan kitüntetett Clint Eastwood filmet, amelyet én csak nemrég pótoltam.

Ha van film ahol vétek spoilerezni, akkor az ez, mindenesetre döbbenetes alkotás és aki nem látta, annak tényleg muszáj megnéznie. Felkavaró és meglepő alkotás és a Klickó meccs kezdetéig még be is fejeződik ;)

Címkék: film freddy ajánlásával

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr753032152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shanus 2011.07.02. 13:04:09

Nem láttam még, de lehetséges hogy megnézem egészen érdekesnek tűnik :)
Freddy szerintem még a Gran Torinot is bemutathatnád, mert aki még nem látta szerintem annak kötelező :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.07.06. 18:46:17

spoilerezni? Kiszámítható film és abszolút nem ragadott magával. A Gran Torino sokkal jobb volt, pedig az is valamennyire klisés volt.

sheela567 2011.07.07. 08:42:19

@koimbra: Hmm, édekes amit írsz, szerintem a Grand Torino jóval kiszámíthatóbb film, mint a bébi.
Ettől függetlenül mindkét filmet csípem :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.07.07. 11:12:09

@sheela567: Eastwood nagy mester, ezt nem vitatom:) Egy kiszámítható filmet is meg lehet élvezetesen csinálni, a Gran Torino ilyen volt, igazság szerint csak egy dologba tudok ott belekötni, méghozzá abba, amikor úgymond megenyhül a szomszédai irányában. Még most is azt kérdezem, hogy miért nem aknázta le a gyepét, miért nem létesített géppuskaállást, miért nem ásott lövészárkot, miért nem húzott szögesdrótot, hogy visszatartsa őket, hogy átjöjjenek hozzá mosolyogva megköszönni tettét?:) A Bébi esetében több belekötnivalóm volt, de ezekre most már (szerencsére) nem emlékszem:)

freddyD 2011.07.07. 12:15:03

@koimbra: Meglep amit írsz. Abban a tekintetben igazat adok, hogy maga a bokszolós rész nem ragadott engem sem magával. De ami utána jött az szerintem minden volt, csak kiszámítható nem. Már-Már sokkolt

A Gran Torino szerintem is kiszámítható volt, ettől függetlenül én is jobb filmnek tartom, mint a Millió Dollár Bébit. Nem mintha az nem jött volna be
süti beállítások módosítása