HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Mivel ilyen jellegű blogom évekig nem volt, sokszor töltöttem fel videókat, amelyeket emlékeim szerint talán ki sem raktam soha sehová. Szóval az évek során ilyenek gyűltek össze 

  

A Simpson család egyik évadának kivágott jelenetét töltöttem fel, ahol egy pénzzel teli koffer kinyílik és ráncos barátunk félreérti a helyzetet :P

Itt a cím elárulja a lényeget, véletlenül fedeztem fel

Újra Simpson. Imádom ezt a bokszolós részt, összevágtam és lefordítottam 

 

Az utolsó mára 

Dokumentáltam egy alattomos játékos alattomos, sportszerűtlen viselkedését. Legnagyobb röhej, hogy mindezekért nem is szankcionálták

Sok helyszínen rögzített videóim közül talán ezt raknám ki, mert ez volt az Újpest talán utolsó fényes pillanata hazai pályán. Azóta mindenből kevesebb van: Pénzből, játékosból,pontból és leginkább nézőből :/

Válogatott hokimeccseken is rendszeresen kilátogattam, itt látni a szenzációt, mikor idehaza legyőztük a (most már kétszeres világbajnok) Finnországot. Frissen Ocskay Gábor halála után...

Szép Fifa 06-os góljaimnak a montázsa

Itt testvérem kutyájára kellett vigyázni. Közben a "Boldogság ára" című filmet néztem

 

Kinn voltam azon a nem túl kellemes augusztus 20.-ai tűzijátékon, és filmeztem egy kicsit. Ez volt az első előjel, hogy itt bizony valami közeledik

Címkék: személyes projekt random baromság

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr133053051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2011.07.09. 19:56:37

Az augusztus 20. nálam referenciapont lett. Pl. "akkora vihar lesz, mint augusztus 20-án." Így, évszám nélkül, mint a 9/11.

Csődör Johnny 2011.07.11. 10:26:31

agusztus 20.-ai viharnál kocsival voltam épp törökbálintnál az autópályán, és olyan sűrű volt a levegő, annyira fújt a szél, hogy le kellett állni a kocsival, mert nem láttunk 2-3 méternél előrébb... közben imádkoztunk, hogy ugye nem egy fa alatt állunk...

BodnarNT 2011.07.12. 01:08:11

Kafák a videókk még jó hogy fény derült rájuk :D

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2011.07.25. 08:35:17

A füstkarikás jóóó régen kint volt Rofl-neten, de a többi videó is jóféle... Mik derülnek ki?? :D A tűzijátékos az durva!
süti beállítások módosítása