HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Aki kipróbálná magát egy videóval, az részt vehet a Baaad Movies versenyén. Én is tervezek majd egy nevezést, mint tavaly.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr613067757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2011.07.15. 19:01:15

Kicsit ijesztő, hogy miközben azt írják, hogy előny, ha rövid és tömör, az öt perces hosszt már elrettentően rövid példának szánták. :)

bbbarniii 2011.07.16. 12:00:57

Várom a nevezésedet, csak arra kérlek, hogy ne olyan száraz, poénmentes bemutató legyen, mint amilyen tavaly volt.

freddyD 2011.07.16. 12:29:48

@Barnileonidasz: Azt nem is szántam viccesnek

Sülttök 2011.07.18. 19:21:57

Off téma.

@freddyD: Még az egyik RPCJ-s clip Show-ban hallottam az All The Small Things-et. AKkor hallottam róluk először. Nos azóta a megvettem minden lemezüket, kimentem külföldre koncertre és elkezdtem dobolni a hatásukra, és mindezt "neked" köszönhetem:)

Tudom, hogy teis nagy rajongó vagy, és nemtom, hallottad-e az új elbumról ezt a kis előzetest:)

www.youtube.com/watch?v=72BE-j1iNcw

Neked ajánlom, és bocs, hogy kicsit off.
süti beállítások módosítása