HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nézem meglepetten, hogy kaptam egy e-mailt egy "Hudson nyomozótól". Hát ez meg mi lehet? Kiderült, hogy egy nagyon jó kis ötletről számolt be nekem az oldal kitalálója, amely szerintem nagyon jópofa lehet, ha az olvasók is aktívan közreműködnek. Szerintem tegyetek próbát, én is elgondolkodom a rejtvényen.

Régi olvasódként a segítségedet kérem, mivel adok a véleményedre, nagyon örülnék ha megtekintenéd a legújabb projektemet, a netdetektívet. A blog pontosan annyi, amennyinek az oldal alapján látszik, csak még egy kicsit több. Tömören: fiktív bűncselekményeket, gyilkosságokat írok le az oldalon, amiket több fejezetre bontva jelentetek meg, azonban csak az olvasók vihetik előre a történetszálat azzal, ha a postokban elrejtett apró rejtvényeket megfejtik. Aki megfejt valamit, pontot kap, és jön a folytatás. A játék mellett nagy hangsúlyt kap majd a sztori is, ki akarom próbálni az írói vénámat.

Netdetektív

Címkék: freddy ajánlásával

6 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr33092800

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: gift card system prices 2018.02.10. 02:23:18

Bicikli bolt - A kerékpár defektről - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penge96 2011.07.24. 10:45:56

Én már be is szálltam a nyomozásba :) Jó ötlet!

blady 2011.07.24. 11:39:07

én is :D tényleg remek ötlet

Kolonel 2011.07.24. 12:55:08

Tényleg jó ötlet! :D Azt hiszem, beszállok én is.

Dynamo 2011.07.24. 15:39:13

Engem is beszippantott. :D Nagyon jó ötlet. És nem egyszerű.

sottonyai... 2011.07.24. 19:34:16

Krimi mániám van persze hogy beszállok :D

Menmi666 · http://menmiandmiller.blog.hu/ 2011.07.25. 03:23:30

Nekem is nagyon tetszik az ötlet :D Szerintem beszállok szeretek elemezgetni dolgokat, főleg ilyen témában :)
süti beállítások módosítása