HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Otherworldnek elkészítettem egy beszámolót. A filmben van egy pár ügyes húzás (és logikai bukfenc is) amelyet azonban spoilerkedés nélkül nem akarok elmondani. Talán majd egy Filmbarátok epizódban részletesebben kitárgyaljuk.

Jövő héten majd lesz egy átfogó Harry Potter (nem csak a 7. részről) vélemény is. Már írtam belőle vagy egy oldalt de aztán észrevettem, hogy ennek így nincs értelme, majd készítek egy hangfájlt, mert túl sok az említésre méltó dolog

 

Címkék: film

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr823166272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KongFan 2011.08.23. 20:26:31

Köszönjük a beszámolót, bíztam benned! :)
Nagyon szerettem a régieket is kb. a 4. részig meg a 2001-es is tetszett, de messze ez a legjobb. Andy Serkis megint a toppon volt, a 2005-ös King Kong az egyik kedvenc filmem és nagy részben az is neki köszönhető, igen a nick nevem is onnan ered :)
Idén az egyik legjobb film volt számomra :)

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.08.24. 13:37:42

"Már írtam belőlve..."
Nagyon jó beszámoló lett, gratulálok :)

Mark32 2011.08.25. 13:19:12

freddyD láttam otherworldon a hp7es kritikádat, és bár eddig minden rpcjs-es videód és kritikád tetszett, még a kedvenc söröd is finom, de most nem értek egyet: ha nem olvastad a hp7et, hogy mondhatod, hogy igyekeztek könyv szerint csinálni (mert kb 15 perc passzolt a könyvhöz), ennél még a 6 is hűbb volt hozzá.

freddyD 2011.08.26. 16:58:12

@MetalBogyó: Az csak a hetedik könyvről volt, én az egész szériáról beszéltem ;)

@Mark32: Egyrészt sok embertől hallottam, hogy az eddigieknél jobban követte a könyvet illetve azért egyik Potter film volt 4,5 órás, hanem max 2,5. A plusz 2 órából arra lehetett következtetni, hogy nem nagyon hagytak ki dolgokat

Danton01 2011.08.26. 17:32:35

Hehe, a beszámolód előbb láttam mint a filmet, és röhögtem egy jót a moziban mikor leesett a "NEM"-es poén :D Amúgy tényleg jó kis film volt, megérte a pénzét :)

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.08.26. 18:38:24

@freddyD: Bocs freddyD, de én a helyesírásra gondoltam ;) a belőlvében van egy fölösleges v betű.. a beszámolóra pedig kíváncsi vagyok, bár a filmet még nem néztem meg :)

Béla22 2011.08.27. 13:58:10

Azért az a 12-es karika csalóka szerintem. Ha lenne lányom ,akkor nem nézetném meg vele. Barátnőm sem tudtam végignézni ,mert annyira sajnálta a főszereplő makit. Persze ettől olyan jó a film...

freddyD 2011.08.27. 16:44:48

@Béla22: Hát nézd. Ha sajnálatra kell kiosztani korhatáros karikákat, akkor mondjuk az ET vagy az Oroszlánykirály minimum 16-ost kellene hogy kapjon ;)

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.09.13. 17:19:06

A Harry Potter összefoglaló mikorra várható?

freddyD 2011.09.13. 18:35:47

@LaciG: Jó kérdés. Hétvégén nekiállok

TheDarthDom 2011.10.09. 21:04:03

Király a film ! A történet nagyon profi, az alakítások szuperek!
süti beállítások módosítása