HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Aki személyesen szeretne találkozni MC Csirke és bandájával, látogasson el a Margitsziget állatkertbe. Ugyanúgy futnak, mint a videókban :D 

freddyD: csirke

Címkék: random baromság

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr413201277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goths 2011.09.04. 13:03:56

FreddyD öö kész lett a videóm ezt akartam elmondani megnéznéd nekem hogy elmond a véleményed?
játék ajánlások lesznek a videóim...
szóval semmi rossz pc játékok fojtatás nem tervezet tényleg te abba voltál a legnagyobb ez a stílusod elismerem.

ha megnézted kérlek véleményed kommentbe írd le az adott bejegyzéshez természetesen.

www.Goths.blog.hu

freddyD 2011.09.04. 14:17:26

@Goths: Megkérhetlek, hogy ne offold szét a bejegyzéseimet? Ha ilyet akarsz, akkor írjál e-mailt

penge96 2011.09.04. 14:22:43

Ezek a csirkék olyan szépek :D

Goths te meg állítsál már magadon... kicsit túlbuzgó vagy...

Goths 2011.09.04. 14:36:18

@freddyD: jó bocs de e-mailodra írtam sokszor és nem kaptam választ a hozzászólásokat meg nézed és azért írtam ide de akort nem írok.
részemről majd akort lalee-val megdumálom ö is még elején van.....

Cervantes444 2011.10.05. 22:09:34

De tulajdon képen ezek milyen csirkék is? Egyébként hihetetlenül jópofák, MC Csirke előtt nem is láttam ilyen tyúkokat. Egész aranyosak.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.10.07. 17:46:25

@Cervantes444: Selyem tyúkoknak hívják őket, azt hiszem nemes baromfik.
süti beállítások módosítása