HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Már majdnem elfelejtettem, hogy milyen király ez a dal és a cenzúrázatlan (egyeseknek gusztustalan) videó.

Tiszta jó kedvet csinál ez a dal. Küldöm mindenkinek, aki ezen a reggel kénytelen kikelni az ágyból! 

Címkék: zene

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr743240066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2011.09.20. 13:52:39

Tényleg undorító a hónaljszőre. :D

Amúgy ez tök durva, ezt így még nem is láttam. De enélkül nem is lenne értelme a klipnek.

blady 2011.09.20. 14:17:33

bírtam én is...mindig a Hollow Man-t juttatta eszembe :D

penge96 2011.09.20. 18:17:33

Nem szeretem azokat a zenéket, ahol végig azt várom, hogy mikor fog robbanni, és a végén semmi :D Amúgy kellemes.

Nem vagyok fideszes 2011.09.20. 20:27:39

Freddy, az egy dolog, hogy nincs jogsid (számomra érthetetlen, felfoghatatlan), de még ez a R.W. dolog is... sebaj, azért jó arc vagy.

Pnoemi89 2011.09.20. 21:13:49

Jó ez a klip. :D Régen mennyit hallgattam. xD
Én zenei stílusom nem igazán hasonlít egyikőtökére se, amiket belinkeltetek. :D Nekem egy kis Simple Plantól lesz jobb a kedvem, vagy egy kis diszkós zenétől. :D

Hát Freddy én a helyedbe még most tenném le a jogsit, mert egyre drágább lesz. :( Meg mostanában azért elég sok hasznát veszed, főleg ha dolgozol. ;)

Nem vagyok fideszes 2011.09.20. 21:24:28

@Pnoemi89:

Megvédeném Freddyt, holott én hoztam szóba a jogsi témát (kár volt). Érthető, ha valaki nem különösebben technikai beállítottságú, tehát nem csavarkulcscsal a kezében született és nem is akar autóra áldozni, az nem teszi le a jogsit, mert minek. Nekem is vannak ilyen barátaim, nem nagyon értem őket, de az ő szempontjukból rendben van a dolog.

P.s.: Nem "helyedbe", hanem "helyedben". Nem mindegy, hogy bele, vagy benne.

Pnoemi89 2011.09.20. 21:47:54

@Lófasz Hadnagy: Jajj nem azért írtam. xD
Nem mondanám am magam technikai beállítottságúnak, mert .... na szóval lány vagyok, sztem ez elmond mindent.
Egyetértek am veled. :) Csak azért írtam amit írtam, mert most csinálom én is és eszméletlen hogy most mennyibe tartok árba. :S Eszem megáll.

Köszi a javítást, hiába voltam jó nyelvtanból és helyesírásból ez a mai sok modern msn, meg chat, hát eszméletlen hogy mennyire romlik tőle az ember helyesírása. :)

Nem vagyok fideszes 2011.09.20. 22:15:26

@Pnoemi89:

"mennyibe tartok árba."

Látom, -ba, -be, -ban, -ben kategóriában kár is neked bármit mondanom, lepereg. Semmi gond, le van szarva.

Amúgy az oktatók nagy valószínúségel bunkók, az én feleségemet effektíve taperolni akarta az oktatója, még szerencse, hogy ő elküldte a picsába. Nekem rohadt nagy mákom volt az enyémmel, de ez egy másik történet...

freddyD 2011.09.20. 22:34:04

@Lófasz Hadnagy: Az az igazság, hogy egy ekkora városban jelen pillanatban egyszerűen nincs szükségem kocsira. Csak nyűg volna vele és egy igazi pénzfaló.

Robbie Williams meg a pop zsánerben a kevés zenészek egyike, akit nagyra becsülök. Szerintem jó zenéket csinál(t)

Nem vagyok fideszes 2011.09.20. 23:01:15

@freddyD:

Minden tiszteletem a tiéd, de ebben nem értünk egyet. Tudom, teljesen más zenéken nőttünk fel, én R.W,.-et elismerem, de nem tudom kedvelni. Sebaj, biztos te sem pörögsz fel, ha valahol meghallod a Freebird-öt a Lynyrd Skynyrdtől. Vagy te nem áldoztál volna arra 23 fontot, hogy csakazértis megnézd Freddie Mercury házának az egykori bejáratát, ami nekem pedig életcélom volt 16 éves korom óta és végül 30 évesen értem el (ráadásul életem szerelmével, akire 28 és fél évet vártam és éppen Queen rajongó). Holott zuhogott az eső és majd' megfagytunk.

Autó: meg kell találni az ésszerű kompromisszumot Nekem van autóm, a belvárosban lakom, de megtanultam ésszel használni. Persze, nem kell a klotyóra is kocsival menni, de az valami varázslatos, amikor az általad szeretett lányt elviszed egy szép helyre. Mindent megér. Természetesen, ez beállítottság kérdése.

P.s.: Fenntartom, hogyha elmennél egy autósmoziba, akkor ha neked nincs is jogsid, sofőrként elviszlek (a benzinköltség engem terhel). Ez a minimum azért a sok vidámságért, amit nekünk okoztál a videoiddal.

algi 2011.09.21. 03:02:22

@Lófasz Hadnagy: Ésszerű kompromisszumnak azt hívják, ha az ember az autót közlekedési eszköznek tekinti, nem státuszszimbólumnak.

freddyD 2011.09.21. 07:16:09

@Lófasz Hadnagy: Nos, igazsághoz hozzátartozik az is, hogy én sem fogok instant extázisba esni Robbie Willams dalok hallatán, de szívesen meghallgatom ha arról van szó. Bár igazi entertainer a pasas, koncertre azért még nem mennék ki.

Kocsi témában biztosan van igazság abban, amit írsz. Sokszor jól jönne (pl egy hokimeccs után bepattanni a kocsiba és otthon lenni 25 perc alatt, mint több mint 1 órát BKV-zn, de megoldható anélkül is. Ugyanakkor ahogy írtam, inkább felesleges pénznyelőnek tartom, mert ha nem is használom, akkor is szívja a lóvét. És 400 forintos benzinárnál még a maradék motivációm is elvész. Pofátlanság.
Persze attól a jogsit még letehetném, de lusta vagyok ;)

Az autósmozis ajánlatot nagyon köszönöm, még lehet visszatérek rá ;)

Nem vagyok fideszes 2011.09.21. 09:53:09

@algi:

Pontosan így van. Igaz, az én öreg krehácsomat maximum egy harmadik világbeli országban tekintenék státuszszimbólumnak, Európának még a keleti részén sem menne el ennek. De én boldog vagyok vele ésez számít, más nem.

Nem vagyok fideszes 2011.09.21. 10:03:12

@freddyD:

Én volnék megtisztelve (és az öreg Ford).

blady 2011.09.21. 10:04:09

pici off:
léteznek még autósmozik?

blady 2011.09.21. 13:44:02

@Lófasz Hadnagy:

mekkora jó! Köszi :) azt hittem, már egy sincs,
kb 98-ban voltam utoljára...

Nem vagyok fideszes 2011.09.21. 14:31:31

@blady:

Hehe, én olyan 1994 környékén és a Csupasz Pisztoly (R.I.P. Leslie Nielsen) 3-mat néztük meg. Istencsászár volt!

blady 2011.09.21. 15:12:41

@Lófasz Hadnagy:

én bátyámmal (szegény...) néztem a Titanicot, de a felét átdumáltuk a "szomszédban" parkoló haverjaival :D viszont hatalmas élmény volt így is :) kár, h csak 1x voltam

BADam 2011.09.21. 20:56:47

Kiskoromban jobban bírtam ezt a klippet, mint most. Röhej.

Goths 2011.09.21. 21:13:41

www.youtube.com/watch?v=FTvP2OnYd4U

sajnálom de segíthetnétek egy kisgyermeknek hogy úgy lássa a világot mint más.

sajnálom hogy megint FreddyD ellenére ilyet csinálok de ez fontos. Egy életről van szó.
Azért nem kérdem meg FreddyD-t mert sok ideje nincs de ha látod léccives ragd ki sokat segítenél köszönöm ha segítetek a kisgyereknek.

Goths 2011.09.21. 21:15:49

@Goths: www.youtube.com/watch?v=cFrQKegJq3g&feature=mfu_in_order&list=UL

ez a link lenne sajnálom, hogy elírtam véletlen volt az ne is érdekeljen hanem ez a link.

www.youtube.com/watch?v=cFrQKegJq3g&feature=mfu_in_order&list=UL

EZ A LÉNYEG!!!

Ezt kirakhatnád FreddyD de nem szólok bele a blogod vezetésébe.

algi 2011.09.26. 16:18:24

@blady: Én már '98-ban is azt hittem, hogy már nincsenek autósmozik. :)

blady 2011.09.26. 16:25:18

@algi: lám, minden nap tartogat vmi meglepetést az ember számára:D
süti beállítások módosítása