HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

...egyelőre csak 2 darabos, de a Jurassic Park trilógia már elő van rendelve.

Azonban ez nem jelenti, hogy mostantól már csak kéken látnék... Eszem ágában sincs megvenni ugyanazt BD-en, ami már megvan dvd-n...Sokan csinálják, amit enyhe túlzásnak tartok. Azonban az olyan filmeknél, amelyekről tudom, hogy jók és még hiányoznak, ott azonban megfontolandó (pl. "A Harcos"-ra gondoltam, de az persze csak DVD-n jelenik meg...)

 Lejátszóm is csak pár napja van, úgyhogy meg is tudom nézni azokat a filmeket, amiket előre megvettem.

freddyD: blu 008

Címkék: film

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr783246648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2011.09.22. 18:48:38

BD régiókról van tapasztalatod? Állítólag a BD-lemezek nagyja régiómentes, és amúgy is csak 3 régió létezik. Ha kijönnek régiómentesen olyan filmek, amiket emiatt nem vehettem meg DVD-n, az fantasztikus lenne.

freddyD 2011.09.22. 18:55:15

@algi: Európai régiós lemezeim vannak, meg a lejátszóm is. Pontosan nem tudom, tekintve, hogy tényleg csak 2 napja van lejátszóm.

Itthon nagyon ne számíts olyanra, hogy ami eddig nem volt DVD-n, az csak Blu Ray-en jelenik meg. Forgalmazók visszajelzéseit olvasva itthon eddig nem jövedelmező dolog Blu Rayt kiadni.

algi 2011.09.22. 19:51:46

@freddyD: Itthon már DVD-t se nagyon veszek, mert nem valami igényesek a kiadások. De mivel 2-es régiójú a lejátszóm, ezért külföldről se tudom megrendelni azt, ami csak 1-es régiójú. Ha ez BD-k esetében nem így lesz, az már örvendetes.

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2011.09.22. 20:38:42

Jurassic Park trilógia *.* Kedvenceim közé tartozik, bár a 3. rész kicsit gyengébbre sikerült szerintem.. a hossza is fele az előző részekének... Nem is láttam eddig még Blu Ray-en, de be kell szereznem :)

freddyD 2011.09.22. 22:20:36

@DarkPrince07: Még nem is láthattad, mert globálisan is csak októberben jelenik meg először ;)

Ha nagyon mélyen a zsebedbe szeretnél nyúlni, van egy nagyon exkluzív kiadás is, amelyből csak kerek 100 db érkezik az országba

www.xpress.hu/bluray/prod.asp?FILMAZ=13941

@algi: Európa nagy részében ugyanúgy a kettes régiót használják, úgyhogy ez nem lehet olyan nagy gond. Egyébként maga a régiótalanítás is kb 1 perc alatt megoldható. Nekem is van 2-3 amerikai dvd-m és le tudtam vele játszani őket. (Blu Rayemnél még nem jártam utána)

algi 2011.09.22. 22:30:58

@freddyD: Hogy-hogy nem olyan nagy gond? Van, ami nem jön ki 2-es régióban, és kész. Egész Európa hőzöng, de nem. Most képzeld el azt a feszültséget, ami ilyenkor Ausztrália, Nagy-Britannia és USA között feszül. Mind beszélnek angolul, de csak az amcsik játszhatják le a DVD-t.

Amúgy gondolkoztam kikódoláson, de nekem a DVD-lejátszó munkaeszköz, szeretném megőrizni a garanciát, és ki tudja, mit szólnak a garanciális szervizben egy kikódolt géphez.

Az első mobilomat használtan vettem, és ki volt kódolva. Húzták is a szájukat a mobilszolgáltatónál, amikor meglátták, de aztán a "vevőnek mindig igaza van" felsőbbrendűséggel néztem a hölgyre, és máris nem volt olyan érdekes a téma. :)

freddyD 2011.09.23. 08:03:03

@algi: Úgy értettem, hogy nem gond, hogy európai online boltokból rendelhetsz dvd-ket, anélkül, hogy baj lenne a régió kódból.

A kikódolást meg rosszul értelmezed. Itt nem vész el semmiféle garancia :D Ez nem azt jelenti, hogy fizikailag felnyitod a gépet vagy valami, hanem van egy titkos kód a távirányítóval (pl. menüben fel,fel,fel,jobb,bal,jobb) és utána felbukkan egy titkos menü, ahol aztán szépen átállítod a régiót nullára (azaz, hogy mindent lejátszik).

Keress rá google-ban a lejátszódra és nagy eséllyel van rá ilyen titkos parancs

algi 2011.09.23. 14:25:56

@freddyD: Rákerestem, meg is találtam a kódot, de a szokásos duma: nem vállalnak felelősséget, meg ilyesmi (+ nem írják le elég szájbarágósan a mechanizmust ahhoz, hogy biztonságosnak érezzem a műveletet). Az pedig szerintem tök lényegtelen, hogy szoftveresen vagy hardveresen nyúlsz bele, a márkaszervizben így is, úgy is fél pillanat alatt észreveszik, hogy megszegtem a végfelhasználói szerződést. Semmi kedvem emiatt kockáztatni, hogy akár egyetlen napot is csússzak a munkával, vagy venni kelljen egy harmadik DVD-lejátszót.

Ez is tipikusan olyasmi, hogy mindenki azt mondja, mennyire egyszerű, meg fél pillanat alatt megvan (ahogyan pl. a Linux használata vagy a torrentezés), közben a valóságban jóval nagyobb macera + kockázat, és ha valamit elbaszok, akkor az persze már a saját felelősségem, és akkor már nem segít senki. Ezt az utat már többször megpróbáltam járni, egyszer se sült el jól.

freddyD 2011.09.23. 15:02:55

@algi: Én már 4 különböző lejátszón csináltam meg ezt és semmi baj nem lett belőle. Vissza is állíthatod. Nincs az az isten, hogy ezt észrevegyék akkor, ha mondjuk a lejátszó elromlik hardver hiba miatt.

Ez a "nem vállalunk felelősséget" szerintem csak arra írták, hogy nem biztos hogy működik.

De jobb a biztonság. Neked munkaeszköz

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2011.09.23. 19:42:50

Én augusztus végén vettem BR lejátszót, mellé X-Men 1. rész. Durva, hogy minden film 6000 volt és egylemezes, ez duplalemezes és 7000 forint:D Ők tudják. De ennyi erővel jóval olcsóbb is lehetne a BR minden esetben. Annyira örültem volna, ha megvehetem a SW BR kiadást... Amazon.com-on 18 ezer forintnak megfelelő USD, itt 40 ezer. Ezt is ők tudják... Nem tudom, mitől várják, hogy népszerűbb legyen ez a formátum.

freddyD 2011.09.23. 21:30:37

@Twix: Azért ilyen drága itthon pl a Star Wars, mert tudják, hogy Blu Rayt eddig Magyarországon csak a megszállottak vesznek.Így tudják, hogy ezek megveszik borsos áron is, úgyhogy akkor a kevés eladásból hozzanak minél nagyobb profitot. Sajnos ez van

A Vissza a jövőbe trilógia is jóval drágább volt itt, mint másutt

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2011.09.24. 10:35:58

@freddyD: Így is el tudtak adni elég sokat, de még ennél is többet el tudtak volna, ha mondjuk 20-25 ezres kategóriában mozog a csomag, már meg sem említem, hogy 20 alatt meg már milyen nagy zsírszultánság lenne.

Freedy23 2011.09.24. 18:43:11

@freddyD

Végülis mi lett a régi dvd lejátszó+hangfalakkal?

Amúgy gyanítom, hogy algi, ha munkára használja valószínűleg nem a 10ezres kategóriából való dvd lejátszóval rendelkezik, így viszont simán meg lehet érteni az aggodalmát, hogy mondjuk egy 30 vagy akár 100ezres lejátszóhoz nem akar hozzányúlni.

Amúgy PC-n simán megoldható a régiók kijátszása. Ha jól tudom az anyDVD megoldja a problémát. Nekem a Hatadik érzékből van egy különleges USA kiadásom, ha jól emlékszem azzal tudtam megoldani a lejátszást.

freddyD 2011.09.24. 19:40:38

@Freedy23: Testvéremnek adtam őket én meg egy új garnitúrával rendelkezem

bbbarniii 2011.09.24. 20:09:18

@freddyD: Ha lehet Blu-Ray lemezt ajánlani, a Hazugságok hálója Blu-ray kiadása sokkal jobb, mint a DVD-é. Több extrával, jobb hanggal, meg persze 1080p...

www.xpress.hu/bluray/prod.asp?FILMAZ=10623&VID=066-566480123-89029588939604902
süti beállítások módosítása