HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Bevásárlásnál három sokk is ért.

1. Már nem papírtokos volt, hanem rendes műanyagtokos.
2. 199 forint volt az ára! Ez már 50 forint helyett 100 forint filmenként! BOTRÁNY!
3. Volt egy halom "Kivérezve/Végső Stádium" kombó, de voltak még olyan filmek is, hogy azt már nem vállaltam be (pl egy Hulk Hogan film). Azért nekem is van méltóságom... Nem sok, de azért van :P (De a 99 forintosból még van egy tartalékban)
 

freddyD: Kép002

Címkék: random baromság

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr393253306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habbobitas 2011.09.24. 16:56:39

Ilyet én is láttam a Media Markt-ban

Flihindoor 2011.09.24. 19:31:20

Igen ilyen helyeken leárazzák a filmeket.Megnéztem egy oldalon és a film a pontozásnál 5 ből hármat kapott.De ez tényleg BOTRÁNY!!!!!!

:D

Puffy100 2011.09.24. 22:24:30

Ma vetten 3 db John Wayne filmet a spárban. Papírtokos, darabja 99 forint. Őszintén még egy filmjét sem láttam, de kedves barátnőmmel mindjárt pótoljuk ezt a hiányt :). Kíváncsi vagyok, hogy mit várhatok egy 100 ft-os filmtől. :)

freddyD 2011.09.25. 07:22:55

@Puffy100: Sajnos neki is vannak elég vacak filmjei, de nagyon jók is.
Majd írd meg a véleményedet. Érdekel.

algi 2011.09.25. 09:48:20

Sok film olyan rossz, hogy ingyen se nézné meg az ember. Viszont van az olcsók között olyan, ami egyszerűen nem közönségfilm.

Goths 2011.09.26. 07:57:05

Az igen látom FreddyD az olcsó filmek a nyerők. :)

Én vettem egyszer egy 250Ft-s filmet miattad :D
A Torony Hősei a címe.Szerintem elment 1 órát láttam belőle de az is korrektül meg lett oldva. Nem minden olcsó film "rossz".
süti beállítások módosítása