A pocsék hírnevű filmek vonzanak valahogy, így az utóbbi hónapokban alkalmam volt végre dolgozni a listán.
Kezdtem az "Ultraviola" filmmel, amely valóban elképesztően pocsék. Értelmetlen, követhetetlen, fárasztó, helyenként kifejezetten ronda és olyan az egész, mint egy játék 90 perces intrója. Már legszívesebben akkor kinyomtam volna az egészet, mikor a titkos kofferben egy gyerek(!) volt. Wtf? A trailert elnézve azt gondolná az ember, hogy "Hű, ez milyen fasza lehet!". Hát sajnos nem az. Szinte nézhetetlen 2,5/10 Inkább nézzétek meg az Equilibriumot, mert ez onnan is lopkodott bőven, csak az egy jó film.
A szintén közutálatnak örvendő "Elemi Ösztön 2"-vel folytattam, amely meglepetésemre egész tűrhető volt. Természetesen messze nincsen olyan jó, mint az első rész és úgy a 2/3-ától kezd kicsit izzadtságszagú lenni, de egyszeri megnézésre teljesen korrekt. Sharon Stone nem öregedett és játssza olyan jól a karakterét (ez igaz a többi színészre is), mint anno. 5/10
Ma nem tudtam már aludni, úgyhogy hajnali 5-kor felkeltem és nekiálltam Uwe Boll "A király nevében" című eposzának, amely hatalmas anyagi bukta volt és nem nagyon volt olyan kritikus, aki nem fröcsögött volna a film kapcsán. Nos, szintén nem teljesen értek egyet, mert az alkotás nekem kellemes meglepetés volt. Persze gyorsan leszögezem, a film nem kifejezetten jó. A hülye is látja, hogy a történet és a látványvilág innen-onnan össze van lopkodva ( leginkább talán a Gyűrűk urából), van egy pár elég idétlen jelenet és az effektek néha inkább viccesek, mint látványosak (liánok...). De mégis néhol szépen néz ki a CGI tájkép, meglepően nagy sztárgárda van jelen (Statham, Burt Reynolds, Ron Perlman, Kristanna Loken, Ray Liotta és még egy Shield-es jóbarát is közte van) és szerintem teljesen nézhető egy darab. Vannak jobb, vannak rosszabb pillanatai de nem mondanám, hogy unalmas. Számomra meg ez a fő szempont.
Aki nem úgy áll neki, hogy egy negyedik Gyűrűk urát akar látni, az szerintem akár értékelhetőnek is találja.
Többször nem nézném meg, de egyszer rendben volt és nem bántam meg, hogy ezzel töltöttem a reggelemet. 5,5/10