HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Mikor Pamkutyáékkal vettük fel a Mr Youtube epizódot, már szembesültem, hogy ők azért lényegesen profibban nyomják, mint én. Green Screen, külön utómunka effekteknek, rendes mikrofon. Azonban mikrofonjukkal ők sem voltak kibékülve és elkezdtünk beszélni USB mikrofonokról. Az egész felcsigázott és utánajártam a választéknak. Meglepetésemre azt kell mondjam, hogy meglepően kevés ilyen termék van, nehéz róluk véleményeket találni és drágák. Nem a legjobb előfeltételek,mi?

freddyD: mikrofonVégül amazon vélemények meggyőztek arról, hogy egy bizonyos Sinn 7 mpod gazi csúcstermék podcastekre, felvételekre. (Tehát nem kifejezetten éneklésre, bár állítólag az is szépen szól)

Itthon nem valami sok helyen kapni, azonban itt a legolcsóbb ha minden igaz.

 

Nagy örömömre a fos laptopom is egyből barátságot kötött vele, nem volt semmilyen probléma. Adnak hozzá tartót, aljára egy kb 1 kilós talpat, hogy stabilan álljon a lábán.

Nekem eddig nagyon bejött és bár jóval többe került, mint amennyit adtam volna egy ilyenért, remélem azért ez egy hosszú távú beruházás. Nem mint a headsetek.

 Itt találtok egy rövid hangmintát is

Címkék: személyes bemutató

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr583397428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tonyrulez 2011.11.20. 09:05:44

Mellesleg van olcsóbbért is jó mikrofon, neve Samson Go Mic:
www.hs-online.com/hu/USB-hangkartya-364/Go-Mic-2786.html
Shaffer József is ezen tolja a kontentot a Heti Meteorban:
feeds.feedburner.com/hetimeteor

De ez a mikrofon is ugyanolyan jó (vagy jobb).

freddyD 2011.11.20. 09:08:51

@tonyrulez: Wow, ezzel nem is találkoztam kutatásaim során. Érdekes kinézete van

conellus 2011.11.20. 11:25:24

Józsi azóta már váltott egy komolyabb szettbe (30k körül), mert nem volt megelégedve a Samson minőségével. EZt elvileg a laptop képernyőjére kell rögzíteni, csak akkor meg túl messze van a szádtól, talán ez lehet a probléma.
Grat az új cucchoz freddy, így képről nemrossz, meg a hang is tetszetős.

rooter18 2011.11.20. 12:50:09

Nem akarok tolakodni, de megmondanád mennyire drága volt mégis ez a darab? :D

freddyD 2011.11.20. 13:14:28

@rooter18: Ki is linkeltem. 18-20 között

penge96 2011.11.20. 16:41:17

@jokkkkerr: No comment. Takarodj a picsába innen, és vissza ne gyere, te szétcseszett IQ betyár.

Freddy, igényelj a blog.hu-tól egy IP-bann-t ennek a kis görcsnek.

NoobSaibot 2011.11.20. 16:55:56

@jokkkkerr: Elképesztő hogy fehér zubbonyban is képes vagy ekkora baromságokat írni...anyádat szájbacsaptam és nyüszített mint egy rossz kivénhett szuka?!szerintem ezzel azért túlzásba viszed...egy dolog hogy nincs jobb dolgod mint egész nap itt trollkodni,de ez azért egész más.Anyád szájába fingok?komolyan csak erre futja?
Nem vagyok jogszakértő,de szerintem ezért simán feljelenthetnének...gondold át.
U.i.:Takarodj a vérbe te kis 10 éves pöcs:)

Varmer 2011.11.20. 17:54:30

@jokkkkerr: Szerintem gondold végig, miket írsz le. Én szégyellem magam helyetted, amikor csak elolvasom, amit leírsz. Freddy, szerintem bannold ezt a hülyét... És rád meg nem lehet mit mondani, nem is érdemes

kepatrik 2011.11.20. 18:02:43

FreddyD nyomozd le az IP címét a blogosokkal utána elmegyünk hozzá és lesz nagy sírás-rívás!!! (lesz videó is róla összegyűlünk páran szétverni, csak így lehet ezeket megfékezni :D)!!!

freddyD 2011.11.20. 18:07:13

jokkkkerr, tulajdonképpen mi bajod van? Tényleg megéri ez neked? Nekem 5 kattintás és posztjaiddal együtt bannolva vagy örökre, de te mégis percekig csinálod ezt a marhaságot.

Jó üzlet ez?

JRtelecaster 2011.11.20. 19:50:21

Nagyon jó a minősége, várom már a munkáidat! ;)

Mark32 2011.11.20. 21:51:59

Ennek örömére egy extra karácsonyi rosszPCJátékok kiadás? :D

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2011.11.21. 16:36:59

Tényleg szebben szól, mint a headseted, nem mintha bármi gondom is lett volna a régi megoldás minőségével.

Kíváncsian várom, mi sül ki belőle.:D

matthew5454 2011.11.21. 22:01:40

asszem el kezdek gyűjteni mert nekem is kéne új mikrofon.

boci29 2011.11.22. 18:28:22

OFF: milyen laptopod van, FreddyD? Csak, mert többször írtad már, hogy nem vagy vele kibékülve...

freddyD 2011.11.22. 18:41:33

@boci29: Lenovo.
Igazából a legtöbb baj a windows 7 64 bit-es verziójával (sok dologra nem kompatibilis) meg a hangkártyával van
süti beállítások módosítása