HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

A tavaly megjelent kifejezetten jó Blink 182 albumról itt a 2 kedvenc dalom:

 

Az album egy nagyon jó kis kompromisszum, ugyanis remekül keverte a régi és a legutóbbi Blink stílust. Így egyiknek a rajongója sem lesz csalódott. Remek kis banda, egyszer még szeretném őket élőben látni

Címkék: zene

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr523518447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sülttök 2012.01.04. 15:57:20

Junius 29., Prága lesz legközelebb a nyári európai turnéjukon, illetve VOLT-ra akarják még hozni, nemtom mennyire fog sikerülni.
Am mit gondolsz a Kaleidoscope-ról illetve az Even if she Falls-ról, nekem azok a kedvenceim, meg persze a Natives? :)

freddyD 2012.01.04. 18:46:20

@Sülttök: Az Even if She Falls nekem jobban bejön, mint a Kaleidoscope, bár azt kell mondjam, hogy nekem egyik sem tartozik az album legjobbjai közé. Ez a kettő kicsit szomorkásabb hangulatú

Tsirke 2012.01.05. 17:44:29

Tök jó, hogy tetszik még valakinek rajtam kívül ez az album! Mindenhol (amit olvastam) lehúzták, hogy ezért kár volt visszatérniük, de -bár én nagyon bírom a régi Blinket- szerintem ez az album is király lett. Kedvenc számom meg a Hearts All Gone, hihetetlen amit abban Travis művel.

rooter18 2012.01.06. 02:12:12

Nekem az Mh 4.18.2011 tetszik a legjobban az albumról. Mindig is jobban szerettem azokat a számokat amiket Mark írt. Tom vitte el inkább az érzelgősebb irányba az egészet és miattuk oszlottak fel először végülis... Nem bánom, hogy újra összeálltak csak Tom ne kezdjen el buzgálkodni újra! :D

Sülttök 2012.01.06. 18:04:33

Am a mostani élő felvételeken végre Tom is elég jókat énekelt, kezdi elhagyni Blinkbe az AvA stílust :)

Amúgy nekem a Take off meg a Nighberhoods lett a 2 favorit albumom:D
Meg talán az Enema, az Adam's Song és a All the Small things a 2 legjobb számuk...

freddyD 2012.01.06. 18:25:47

@Sülttök: Szerintem az Angels and Airwaves így elvétve meghallgatva nem rossz, de képtelen volnék mondjuk havonta 2 alkalomnál többször fogyasztani őket. Olyan az albumuk, mint egy 60 perces dal

Sülttök 2012.01.07. 13:12:39

@freddyD: Nekem a 2 Love album megvan eredetiben, Amerikából rendeltem. Imádom, azt is a daloknak sokkal több mondani valójuk van, mint a Blink daloknak , csak azt nem szeretem, amikor (főleg 2009ben) Tom a koncerteken a Blink dalokat úgy énekelte, mintha AvA lenne...
süti beállítások módosítása