HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Utóbbi két rendelésemet láthatjátok, amelyek között van olyan, amit nagyon rég láttam már (pl Tökéletes Világ, AI), van amit mindig is látni akartam (Szellemíró, Nincs Bocsánat, Kelly Hősei), vannak amelyeket láttam és meggyőztek (Guardista, Piranha), valamint vannak, amelyekről jókat hallottam (Boardwalk Empire sorozat, Rohanás, Csoda a jégen, Trancsírák). Remélem egyik sem fog csalódást okozni

 

freddyD: filmek 2012

Címkék: személyes

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr114088808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.02.10. 10:11:29

Azért nem vagy semmi, h látatlanba megrendeled külföldről BD-n a Trancsírákaat, úgy hogy még nem is láttad:) Amúgy mennyi volt?

Bár a Maffiózók teljes óta nem lepődök meg rajtad:) Apropó, az végül tetszett, vagy pénzkidobás volt?

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.02.10. 11:17:50

A Gengszterkorzóban nem fogsz csalódni. :)

bioLarzen 2012.02.10. 14:23:38

Freaddy, még nem láttad a Kelly hőseit? Hogy mersz egyáltalán filmekről írni/beszélni így? :D

Hatalmas film, garantálom, hogy nem fogsz csalódni benne!

"Let's make a deal!
- What kind of deal?
- A deal deal!"

Jó szórakozást!

bio

freddyD 2012.02.10. 14:58:19

@purga: MAffiózók még mindig befóliázva várnak a vitrinben. Egy ideig úgy is lesznek, mert a Drót felénél tartunk csak. Utána szerintem a Jericho-t vesszük elő.

@Mick Kramer: Sok embertől ezt hallottam és mivel HBO sorozat, nem hinném, hogy csalódok majd.

@bioLarzen: Az az igazság, hogy nem vagyok benne biztos, hogy nem láttam-e már gyerekként. Így nem emlékszem semmire, de ha nézem, lehet, hogy eszembe jut pár jelenet

freddyD 2012.02.10. 14:59:08

@purga: Amúgy nem volt drága a film, ott már csomó ideje kiadták

vazzegabi 2012.02.10. 15:59:16

A Szellemíró nagyon jó film, nekem 2010-ben a Toy Story 3 után az volt a legjobb. Majd írhatnál egy bejegyzést hogy tetszett :)

lagzilajcsiforever 2012.02.10. 16:20:29

A Kelly Hősei nagyon jó film
(bár én minden háborús filmet szeretek)

xhalapex 2012.02.10. 16:21:08

Én pont nemrég kezdtem el nézni a Gengszterkorzó-t, már az első évadot meg is néztem, rohadt jó. A maffiózok-at pedig amint tudjátok nézzétek. Még a nyáron láttam mind a 6 évadot hát valami kegyetlen hangulatos. Kelly hősei is elég jó filmecske.
Én pedig megnézem a harcost mert még nem láttam.(Tudom hogy neked favoritod)
A pénzcsináló ról azt kérdezném hogy mi röviden a véleményed mert azt mondják hogy jó de én attól félek nem értenék pár dolgot mert nem vagyok egy nagy baseball fan.(és az idei oscarból még csak ez va meg)
Meg azt kérdezném hogy láttad-e a Nem vénnek való vidéket és ha igen szerinted milyen.
Bocs hogy hirtelen ilyen sok kérdést szegeztem neked ;)
Al Pacino pedig király.(bocs ezt muszály volt)

csende2 2012.02.10. 18:46:07

Nincs bocsánatnál tuti a csalódás, legalábbis tuti nem fog annyira megfogni, ha nincs western "előképzettséged". Mesterien leépíti a klasszikus westernt, de úgy, hogy tiszteli is.

freddyD 2012.02.10. 19:01:29

@xhalapex: Pénzcsinálóról speciel pont készítettem egy beszámolót www.youtube.com/watch?v=aTIijpyyH4s
Nem kell igazából értened a baseball-hoz, ne féljél. Lehetett volna foci,hoki vagy akármilyen más sport is

Ic3 2012.02.10. 19:31:22

A csoda a jégen egy nagyon jó hokis film. Nekem nagyon tetszett, gondolkoztam is rajta hogy újra megnézem. A film végén az az irás engem nagyon megfogott. :)

freddyD 2012.02.10. 19:52:20

@Ic3: Remélem van olyan jó, mint a "Majd ha fagy". Szerintem eddig az a legjobb hokis film, amit láttam

IceMaN 2012.02.10. 21:28:31

Hát freddyD ha The Rock szerepel a rohanásban, csak jó film lehet, igaz még nem láttam azt a filmet, de gondolom jó :)

IceMaN 2012.02.10. 21:31:03

Még valami bocs, hogy ide írok, de youtube-on nem vagyok fent ( letöröltek :( ), és érdekel, hogy miért van a videóknál néha többször a like, mint a nézettség? :D

rooter18 2012.02.10. 21:43:48

Kettőt láttam. Szellemíró egész jó kis film volt. Unalmamban kezdtem bele és kellemes meglepetés volt.

A másik a Rohanás ami egy jó kis bosszúfilm. The Rock egyre jobb filmekben szerepel.

bioLarzen 2012.02.11. 00:27:56

@Ic3: Ez a csoda a jégen az a film, amikor valami kiscsapat kihívja a Rangerst (asszem) egy szabadtéri meccsre?

bio

freddyD 2012.02.11. 07:24:43

@bioLarzen: Nem, az a "Majd ha fagy" amire te gondolsz Russel Crowe-al. A csoda a jégen a Lake Placid-i téli olimpiáról szól, ahol az amerikaiak csodával határos módon megverték a szovjeteket. Ez kb akkor szenzáció, mint az 54-es focidöntő volt.

bioLarzen 2012.02.11. 13:15:53

@freddyD: Aha. Kösz a felvilágosítást. Nem vagyok egy nagy filmnyik, gondolom, kiderült :)

bio

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.02.11. 14:13:30

Fenntartom, hogy a Dögkeselyű c. filmet ne hagyd ki. :-)

Pl. itt is beszerezhető: www.filmkatalogus.hu/Dogkeselyu--dvd-f5301#top

freddyD 2012.02.11. 15:32:59

@bioLarzen: Ha már ismered azt a filmet, akkor már előrébb tartasz sok embernél ;) Úgyhogy ne szerénykedj

bioLarzen 2012.02.12. 01:21:18

@freddyD: Igazság szerint háttérzajnak ment egyszer pár éve, meló közben :D Ezért is emlékeztem csak ilyen hézagosan a történetére :)

De köszi! :)

bio

bioLarzen 2012.02.12. 01:22:43

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Szerintem (is) kötelező darab. Ha jól tudom, a még élő színészek közül Cserhalmi György szerepelt a legtöbb filmben, de nagyjából ez volt a legjobb filmje sztem.

bio

lagzilajcsiforever 2012.02.12. 11:21:52

Freddy február 28-án lesz egy olyan árnyék show amiről írtál egy bejegyzést

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.02.12. 14:21:09

A Kelly hősei legalább olyan jó, mint a Piszkos tizenkettő. Remek karakterekkel, humorral és zenével. :D Kár, hogy a DVD-n kicsit tompa a szinkron, de attól függetlenül magyarul néztem.

freddyD 2012.02.12. 14:35:12

@lagzilajcsiforever: Igen láttam,de irreálisan drágák a jegyek. Nem is értem, hogy gondolják ezt

bioLarzen 2012.02.12. 19:42:02

Valaki nyugtasson amúgy meg, hogy a Szellemíróban tényleg van szó szellemekről, és nem csak a "ghost writer" szó szerinti fordítása lett a cím...

bio

vazzegabi 2012.02.12. 19:51:43

@bioLarzen: Semmi köze a szellemekhez, az olyan írókat hívják így, akik pl híres embereknek írják meg az önéletrajzukat de az író nevét nem teszik közzé, vagy valami ilyesmi.

bioLarzen 2012.02.12. 21:11:21

@vazzegabi: Szia,
köszi, de pont erre utaltam ("nem csak a "ghost writer" szó szerinti fordítása lett a cím") ;)

A hollywoody címadási trandeket ismerve (?) sztem azért szellemek is előfordulnak ebben a filmben...
b
io

Galzra 2012.02.13. 15:07:30

Csoda a jégen-ben nem fogsz csalódni szerintem a legjobb hokis film.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.02.13. 20:07:43

@bioLarzen:

Hatalmas az a film, zseniális korrajz + olyan szinten van a sztori felépítve, hogy az valami eszméletlen. Csak szegény Freddy agyára megyek lassan, mert kb. ötödszörre ajánlom neki...

Freddy, ígérem, többet nem teszem! :-)

freddyD 2012.02.13. 22:05:08

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Majd ha adja a tv igyekszem megnézni, de xpressen nem beszerezhető, az általad linkelt oldal meg nem éppen bizalomgerjesztő

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.02.13. 23:56:57

@freddyD:

Hát, talán a Filmmúzeum esetleg valamikor leadja, a fene tudja. Méltatlanul elfeledett az a film.

bioLarzen 2012.02.14. 21:29:13

Nekem megvan - igaz tv-ről rövzített, maszek DVD-n :)

bio

freddyD 2012.02.18. 07:49:30

@bioLarzen: @Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Fenn van a Dögkeselyűk a youtube-on, ami számomra nagyon praktikus megoldás, tekintve, hogy úgysem tudom beszerezni. Meg fogom nézni

www.youtube.com/watch?v=4nwSuLgY9pg

Tóth "LN" László 2012.02.18. 11:44:59

AI? Na az nekem nagyon nem tetszett.

@IceMaN: Pl a Doom milyen fantasztikus remekmű! ;)

bioLarzen 2012.02.18. 12:48:14

@freddyD: Ha megfelel a youtube-minőség, akkor mindenképp hajrá! Ha bejön a Belmondo-féle magányoshős-mindenki-ellen stílus, tuti nem fogod megbánni (és egyébként sem :D).

bio

freddyD 2012.02.18. 14:28:36

@bioLarzen: Belmondótól gyerekként néztem filmeket, őszintén szólva csak egy filmjére emlékeztem, ami megmaradt bennem, hogy "Hű, ez de jó volt". Ez pedig az "Az arany bűvöletében", amit tavaly meg is néztem, és már egyáltalán nem tetszett...

Majd márciusban megnézem a flmet, most az Oscarosokat pótlom, hogy podcastre a lehető legjobban fel legyek készülve

bioLarzen 2012.02.20. 12:01:42

@freddyD: Abszolút laiuks véleményem szerint Az Arany bűvöletében Belmondo egyik legrosszabb filmje volt, úgyhogy nem csodálom, hogy nem tetszett :D De azok, ameylekben a magányos hőst játssza (akár a rossz (a bűnöző), akár a jó oldalon (a rendőr) állva), javarészt egész élvezhetők.

De, persze, ez csak szubjektív vélemény. Találkoztam már olyannal is, aki odavolt a Belville-i randevúért... :D

bio

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.02.22. 18:00:50

@freddyD:

Köszi a tippet, ez jobb minőségű, mint ami nekem van meg, úgyhogy lopom is ezerrel. :-)

Belmondo: zseniálisan jó filmjei vannak, elég csak a Kellemes húsvéti ünnepeket! c. vígjátékát említenem, vagy a Profit, ami Ennio Morricone legendás filmzenéjével akkorát üt, mint a nagykalapács, vagy a Kívülállót, szintén Morricone zenéjével. Meg ami Velencében játszódik (nem ugrik be a címe most hirtelen) is nagyon jó. Szerintem érdemes volna rágyúrnod Belmondora. :-)

bioLarzen 2012.02.23. 14:20:45

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "Köszi a tippet, ez jobb minőségű, mint ami nekem van meg, úgyhogy lopom is ezerrel. :-)"

Törzsanyag, mi? ;)

bio

bioLarzen 2012.02.23. 14:21:35

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "Meg ami Velencében játszódik (nem ugrik be a címe most hirtelen) is nagyon jó"

Szabadlábon Velencében?

bio
süti beállítások módosítása