HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Emlékeztek a Drót-os kalandomra? Összefoglalva, Drót helyett az egyik lemezen "Az ígéret megszállotja" film volt Jack Nicholsonnal. Sokat láttam már a borítóját, de sosem néztem meg végül. Nos, ha már tervezetlenül ott volt a birtokomban, akkor meg is néztem.

Kifejezetten kellemes meglepetés volt a film, amelyben Jack Nicholson egy épp nyugdíjassá vált nyomozót alakít, aki egy meggyilkolt lány anyjának megígéri, hogy megtalálja lányuk gyilkosát. Az nagyon gyorsan el is lett fogva, de Nicholson meg van győződve róla, hogy az igazi tettes még kinn szaladgál. Ez az ígéret azóta szüntelenül ott van elméjében és ez az egy tettes jár az eszében.

Mellékszerepekben meglepő sztárparádé is van: Aaron Eckhart, Benicio Del Toro, Helen Mirren, Mickey Rourke. A rendező meg Sean Penn. Említést érdemel még a klassz zenéje és a szép természetfelvételek.

A film az elejétől a végéig leköti a figyelmet, fordulatos, izgalmas, hol nyugodt, hol drámai. Nicholson nagyon jól alakít és bár a film vége kicsit csalódást keltő, mert nem derül ki egy fontos infó, ugyanakkor el kell ismerni, hogy ilyen befejezést sem láttunk még. Így annyira nem is lehet rá haragudni. Ajánlom, 1000 forintért megvehető.

8/10

Címkék: film

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr164134443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.02.19. 14:45:54

Nem hiába Nicholson a kedvenc szinészem.Minden filmje egy élmény:) Freddy ha nem láttad volna még ajánlom a "Száll a kakukk fészkére" című filmet tőle.

freddyD 2012.02.19. 15:12:52

@Wrathe CN: Azt a filmet mindig is látni akartam, de sosem jött össze. Múltkor is majdnem megrendeltem, de aztán mégsem.

Sok ilyen "Mindig is látni akartam" filmet tudtam kipipálni az utóbbi időben, de azzal még adós vagyok

chemicalbrothers 2012.02.19. 15:15:05

Száll a kakukk fészkére c. filmet énis nagyon ajánlom:) Nemhiába kapott Oscart érte Jack. Nagyon jó és tanulságos film.

freddyD 2012.02.19. 15:25:54

@Wrathe CN: @chemicalbrothers: Győztetek, megrendeltem Blu-Rayen. Akciós is, 3600 forint jelenleg

GeniallGull 2012.02.19. 15:59:48

Pont én is múlthéten vettem meg a Száll a kakukk fészkére 25 éves jubileumi dupla lemezest.(Még nem láttam) Amúgy ma lesz az M1-en a Harcmező Hírnökei (királyság nézzétek :D) után olyan 23:00 környékén az m1-en.

bioLarzen 2012.02.19. 23:56:48

Ahogy a beágyazott YouTube-os tréler címképét elnézem, a film a "legnyilvánvalóbb álbajusz" kategóriában sem lett volna esélytelen az Oscaron :)

bio

zeneszerzo 2012.02.20. 03:07:55

amúgy mi lett végül a dróttal? írtál a forgalmazónak? küldtek javított lemezt?

freddyD 2012.02.20. 06:55:23

@zeneszerzo: Nem lett semmi. Ahogy a videóban mondtam, nincs cserelemezük. Mindegy, pótoltam a 3 részt más módon és a filmet megnéztem.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.02.20. 14:48:27

Ezek szerint akadnak még szerencsés véletlenek. :-)

kszedon 2012.02.20. 15:14:16

Állítólag ezek is benne lesznek a feláldozhatók 2 részében.

www.youtube.com/watch?v=xdxxZmUeskQ
süti beállítások módosítása