HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Érdekes és örvendetes szórakozási lehetőség (akármennyire is bizarrnak hangzik)

Olvasgattam más élménybeszámolókat is és elég jó a visszhangja. Ráadásul rendszeresen van rá 50%-os kupon ajánlat rá valamelyik portálon, amivel pont árilag is átmegy a megengedhetőbe.

Hamburgban ott voltam a "Hamburg Dungeon" bejáratánál és tökre be is akartam menni (Az kb 10x nagyobb felhajtású, mint ez), de időnkbe már nem fért bele. Kárpótlásnak ez is elmenne.

Címkék: random baromság

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr444284782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.03.02. 16:51:17

ja én is írtam már róla, tudtommal elsőként:) jópofa, érdemes kipróbálni

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.03.02. 17:48:45

Ez nagyon komolynak hangzik! Talán egyszer ki kéne próbálni de ebből nem biztos, hogx lesz valami. Majd meglátom! :)

Na és FreddyD tervezed, hogy meglátogatod?

BGabor__ 2012.03.02. 21:20:14

Na ezt örömmel hallom! :D
Nem rég vittem végig az alapot (minden bátorságomat összeszedve) és nagyon tetszett, főleg szinkronnal nagyon élvezhető volt. :)
Na hamarosan nekilátok ezzel is játszani.

Dimmu1986 2012.03.02. 22:01:13

Elég érdekesnek hangzik, meg Magyarországon eléggé új is egy ilyen horror performance. Megnéztem a promo videójukat és eléggé igényesnek tűnik, mert előtte azt hittem, hogy inkább röhejes mint ijesztő.

freddyD 2012.03.04. 15:45:10

Mit szólnátok egy közös látogatáshoz? 4-5 emberre gondolok, mert többel már lehet, hogy nem volna jó

FuckYeahCetli 2012.03.04. 18:05:11

OMG, ki ne akarna találkozni FreddyD -vel? :D

freddyD 2012.03.04. 18:20:10

Akit érdekel írjon mailt és nem publikusan megszervezzük, mert nincs kedvem, hogy trollok jelenjenek meg ilyen helyen és elszarják a délutánom/délutánunk

freddyD 2012.03.21. 08:16:02

Srácok, itt egy 50%-os ajánlat a Nightmare-re

kedvezmenyeso.hu/226-felelem-es-reszketes-budapesten-ha-szereted-a-veres-jeleneteket-latogass-el-europa-legijesztobb-interaktiv-horrorhazaba?utm_source=mindenkupon.hu&mk_cid=548711

Aki szeretne egy közös találkát, az vegye ezt meg, küldjön egy e-mailt (trollok elkerülése érdekében egy fényképpel a kuponról) és akkor összehozzuk áprilisban.
süti beállítások módosítása