HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Kapom ezt a mindenkupon.hu e-mailt heti több alkalommal, ahol az esetek 95%-ban használhatatlan dolgokat reklámoznak, de aztán megakadt a szemem, hogy egy család egy úgy tűnik tv-toronyban kajál. Nem lenne példa nélküli, Berlinben is van ilyen, de azért elcsodálkoztam, hogy itthon azért ilyet mégis hol? Gondoltam egyből, hogy csak egy illusztráció, de akkor is, megnéztem azért az ajánlatot a honlapon. Nos, ott már megoldották a problémát :D

freddyD: pizza

 

Amúgy az éttermet ismerem és tényleg jó

Címkék: random baromság

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr734288336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AlienHUN · http://szabadperc.blog.hu/ 2012.03.04. 18:11:38

Én meg először azt néztem, hogy a "csalás" hol a fenében kajál, többször is újraolvastam a mondatot és nem esett le :D De a hír végére rájöttem :) Amúgy elég jól hangzik ez a berlini dolog, egyszer jó lenne oda eljutni.

freddyD 2012.03.04. 18:18:51

@AlienHUN: Mert barom vagyok és család helyett csalásot sikerült bepötyögnöm...

A berlini tényleg jó, közben forog is az egész étterem, tehát nem ugyanazt látod végig. A wc is emlékezetes ott, kis kapuk vannak a piszoárban és a labdát bele kell pisálni a hálóba :P Jó nagy baromság, de mégis megmaradt bennem

AlienHUN · http://szabadperc.blog.hu/ 2012.03.04. 18:24:44

@freddyD: Itt derül ki, hogy a németeknek mennyire beteg a fantáziájuk, de legalább viccesek :)

Most jut eszembe, hogy már régebben is meg akartam kérdezni, hogy nem-e tervezel a közeljövőben valami 99 forintos DVD-t bemutatni, mert a Simon Says-es videódon konkrétan lefordultam a székről :D Bár gondolom neked nem lehetett ennyire poén az a film :P

freddyD 2012.03.04. 18:33:45

@AlienHUN: De lesz majd valamikor, már meg is néztem januárban a Simon Says lemez másik oldalán lévő filmet is, de az a baj vele, hogy nem olyan látványosan szar, mint a többi, amit bemutattam. Nem volt jó film, de kevés az olyan röhejes marhaság, ami evidens első látásra is. De majd valahogy felturbózom, kihozok belőle valamit

AlienHUN · http://szabadperc.blog.hu/ 2012.03.04. 18:42:24

@freddyD: Ez jó hír, bár nézőpont kérdése. :P Tuti jó lesz, bízzunk a kreativitásodban. A kész videóig meg valahogy csak elleszek.

mutant · http://universal.blog.hu 2012.03.05. 20:38:42

@balazs_88: jaja,akartam írni én is. Gyerekkoromban többször voltunk ott kirándulni az osztállyal, néhány plébánia és a püspökség jóvoltából (katolikus iskolába jártam). Olyankor egyszer biztosan ott ettünk.
süti beállítások módosítása