HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Túléltük az Oscaros szezont és bár mindent nem sikerült megnéznem, amit akartam volna (a "Beszélnünk kell Kevinről"-t még igyekszem pótolni), azért a legfontosabbakat igen. A Hugót majd kiveszem tékából ha megjelenik dvd-n.

Jövő héten megnézzük a

Aztán 22.-én rajtol rögtön két alkotás, amelyeknek a trailerei meggyőztek:

Egyszer a Csempészek Mark Wahlberggel és Kate Beckinsale-lel

Aztán ott van még a Fehér Pokol Liam Neeson alakításával. A farkasos sztori így elsőre nem hangzik túl forradalminek, de ez a trailer nagyon állat. Lehet ennek nemet mondani?

Ha már Liam Neeson, ott van még március 29-től a Titánok Harcának második felvonása. Anno az Otherworld színeiben néztem meg a sajtóvetítést nulla elvárással és bár a 3D tényleg emlékezetesen gyalázatos volt (le is vettem 20 perc után és úgy néztem tovább) a film furcsa mód egész elszórakoztatott. Magam is meglepődtem, nem is kicsit. Hogy a folytatást megnézem-e, elválik attól, lesz-e nem 3D-s vetítés.

Aztán április 5-től ott van az a film, amelyre már annyit vártam: Új Amerikai Pite rész. Biztos vagyok benne, hogy jó lesz és már azzal is megelégszem majd, ha jobb lesz mint a harmadik rész. Ezt teljesíteni mondjuk nem túl nagy feladat, az elég gáz volt. Nosztalgiázhatunk majd a moziban.

Amúgy meg jövő héten még megnézünk egy kis kedves francia filmet 'A legszebb dolog' címmel. Rám férne már még egy jó francia film is, ha már az Artist megtörte a kb 10 éven tartó szörnyű átkot.

Ti miket néznétek?

Címkék: film elmélkedés

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr434321957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bagaj 2012.03.17. 13:18:24

Fehér pokol, Csempészek, Amerikai pite, de számításba jöhet még a Torrente 4 is :)

gorre126 2012.03.17. 13:32:01

The Expendables 2 mindenképpen, mondjuk nem mostanában lesz.

konor94 2012.03.17. 14:05:19

Amerikai Pite és Bosszúállók elvileg mind a kettő jövő hónapba lesz . ebben a hónapba még hátravan az új ghost rider meg a erő krónikája .

Jason13 2012.03.17. 14:35:38

Az én mozis terveim:
Ma megyek az Erő krónikájára,ami nem volt betervezve,először ugyanis a Szellemlovast akartam szemügyre venni,de megnéztem itthon(de gonosz vagyok)és piszkosul nem tetszett,valamire meg menni akartam,ezért gondoltam erre a mozira,hiszen jó kritikákat kapott és előzetes alapján se tűnik rossznak.Aztán Fehér pokolra én is elmászok,bár már azt is meglestem itthon,de szerintem bőven van olyan jó,hogy megérjen egy mozit,nekem legalábbis baromira bejött.Titánok haragja az kérdőjeles,nálam is attól függ,lesz e sima 2 dimenzióban,hiszen ez is olyan konvertált gagyi 3D-n készült,mint az előző,ezért meg nekem nem éri meg plusz jegyárat kipengetni.Új amcsi pite is érdekel,tehát arra is rakok félre pénzt,ahogy a Bosszúállók-ra is,de ezek előtt még lesz egy Torrente 4.,bár az elég necces,hiszen itt vidéken nem hiszem,hogy bemutatják majd,de ne legyen igazam.
Későbbi filmek közül ezek azok,amikre tuti beülök majd:
Prometheus
A Sötét Lovag-Felemelkedés
MIB 3.
The Expendables 2.(bár a PG-13 miatt haragszom rá,de nem hagyhatom ki ennyi nagy akció-sztár miatt,akiket még mindig nagyon bírok)
Csatahajó
G.I.Joe-Megtorlás
Cabin in the Woods
A diktátor

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.17. 15:47:27

@Bagaj: Szintén Amerikai Pite és Torrente 4. Csak azt lenne jó tudni, hogy a vidéki mozikban vetítik e majd.

vazzegabi 2012.03.17. 16:01:53

Fehér pokol-t jó lenni megnézni, remélem eltudok rá menni.

Engem még "A fekete ruhás nő" érdekel, kíváncsi vagyok, hogy Daniel Radcliffe mire képes Harry Potter-en kívül.

Az idei év nagyon erősnek nézz ki, rengeteg jónak látszó film jön az év közepe és vége fele. Pl: A bosszúállók, A sötét lovag - Felemelkedés, Merida a bátor, The Expendables 2, Frankenweenie, Dark Shadows, Új James Bond és az év legvégén Hobbit :)

Nálam ez mind moziban nézős kategória, bár örülnék ha ezeknek a felére eltudok majd jutni.

Bagaj 2012.03.17. 16:02:39

@Mick Kramer: Azt olvastam, hogy 10-15 kópia érkezik, szóval nem sok vidékiben lesz.

vilya 2012.03.17. 16:21:02

A 'Beszélnünk kell Kevinről' baromi jó, teljesen sokkot kaptam tőle... Az utolsó jelenet a legmegrázóbb. Csillagos 5-ös.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.17. 16:24:02

@Bagaj: Ha Miskolcra nem hoznak belőle, akkor ne csodálkozzanak ha letöltöm. Nem fogok vonatra ülni csak ezért. :/

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.03.17. 16:28:34

Valószínűleg nem moziban de:Amerikai Pite,A hobbit:Váratlan utazás,Men in black 3 valamint expendables 2 és a sötét lovag:felemelkedés.

Nialis 2012.03.17. 16:35:07

A titánok harca 2 nem hangzik rosszul, bár nem vagyok benne biztos, hogy moziban akarom-e látni. Amit mindenképp szeretnék megnézni, az a Fekete ruhás nő, illetve Az Ajtó és az Éhezők viadala. Ennyi szerintem még sok is, bár lenne még pár, de örülök, ha ezeket ki tudom majd fizetni...

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2012.03.17. 17:29:08

a Fehér poklot ma láttam, _kegyetlenül_ jó film, szerintem moziban is meg fogom nézni, de csak feliratosan.
az Erő krónikájára vagyok még kíváncsi illetve a Veszélyes vágyra(ez tuti jövőheti program), amiről meglepően keveset beszélnek ahhoz képest, hogy Michael Fassbender, Viggo Mortensen és Keira Knightley játssza a főbb szerepeket, de még Vincent Cassel is megjelenik.
jövőhónapban a Bosszúállók miatt még Budapestre is hajlandó leszek felmenni, hogy imaxben láthassam:D ezen kívül Torrente 4 van még tervbe véve.
még idén: BATMAN(annyira várom, hogy csupa nagybetűvel kell írnom), Prometheus, Hobbit.

Nialis 2012.03.17. 21:04:54

Twix: Az erő krónikáját ne moziban nézd, hanem otthon, DVD-ről, akármiről. Kézikamerás felvétel, szóval ha mégis moziba mennél, előtte ne egyél, és közben se, mert kegyetlen.

Nialis 2012.03.17. 21:09:24

@Twix: Az erő krónikáját ne moziban nézd, hanem otthon, DVD-ről, akármiről. Kézikamerás felvétel, szóval ha mégis moziba mennél, előtte ne egyél, és közben se, mert kegyetlen.
(nem tudom, az előbbi miért nem lett "válasz erre", elvileg akkor is arra kattintottam, bocsánat...)

bbbarniii 2012.03.17. 21:12:14

A Nolan-féle Batman-trilógia záródarabja, az Avengers, a a Prometheus, a Hobbit, az Expendables második zúzása, a Fehér pokol - ezek kapásból eszembe jutnak. Talán a Spider-Man reboot is megér majd egy misét. Meglátjuk. Meg talán a Piranha 3DD, attól függ, milyen passzban leszek. (Vagy józan leszek-e...)

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2012.03.18. 00:34:54

Bosszúállók, Expendables 2 most ami így kapásból eszembe jut, és érdekel :D

freddyD 2012.03.18. 08:42:21

@Barnileonidasz: Én is gondolkodtam a Piranhán (elsőt is moziban láttam), de bűn rossznak néz ki trailerek alapján. Kicsit elrettentő, vízcsapokból kipottyanó Piranha... Azért az agykikapcsolásnak is van határa

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.03.18. 12:42:11

Ahhoz képest, hogy játékkal kezdted a pályád a neten most szinte csak filmekkel foglalkozol. Nem érzed úgy, hogy hátat fordítottál annak ami miatt ismert lettél ???

bbbarniii 2012.03.18. 12:43:35

@freddyD: Meg azért David Hasselhoff egysorosa is inkább nevetséges, mint cool. Egyébként tényleg moziban fogják vetíteni, vagy valami csak DVD-re gyártott cucc lesz? Én utóbbin nem lepődnek meg...

WoodrowWilson 2012.03.18. 13:25:09

@filmkiller: Nem érzed úgy, hogy hátat kéne fordítanod Freddynek meg ennek a blognak? Sokan hálásak lennénk.

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.03.18. 13:34:11

@WoodrowWilson: Nem igazán hat meg, hogy sokan minek lennének hálásak.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.03.18. 13:52:33

A következő filmeket várom: Men in Black 3, Avengers, Amazing Spider-Man (reboothoz képest nem néz ki olyan rosszul), The Raid, Chinese Zodiac, és az Expendables 2. Ja és persze a Thelomeris filmre is kíváncsi vagyok.

WoodrowWilson 2012.03.18. 14:20:56

@filmkiller: Másokat se hat meg a vergődésed, csak visszataszít.;)

FaKe.beL1eVe 2012.03.18. 14:43:49

Nálam egyértelműen a Prometheus a legvárósabb idén. Mert az utolsó 2 trailer-e az hihetetlenül tetszik, és rohadtul kíváncsi vagyok rá:

Teaser trailer 2:
mobile3.influxis.com/pm/viewer/viewer.aspx?stype=pre&sd_width=640&sd_height=360&sd_lo=256&sd_hi=768&hd_width=1280&hd_height=720&hd_lo=768&hd_hi=1536&fid=8G4MZaNoIs8j7HaZIJD%2FcgpZKcG5Z9CzM62oAF1ruBdBDGSfOPu71MFJtYcnpsF3aoTP5iaWQxdju6xjPFTREdSLuZfsYH1hP052pFiIecQ%3D

Full trailer:
www.youtube.com/watch?v=HHcHYisZFLU

De amit még meg fogok nézni moziban:
Battleship
The Avengers
Batman
G.I. Joe 2
The Raid (ha leadják a mozik)
Gravity
Hobbit
Silent Hill Revelation (ha végre valahára levetítenék moziba )

stalkerkocka 2012.03.18. 15:04:56

Fehér pokolt várom már mióta.

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.03.18. 15:25:18

Ez a farkasos film a Liam Neeson-al elég gáz. Ahogy látom egy nagy sabloncsokor a film, repülő lezuhan pár túlélő jönnek a farkasok, és persze a végén ki marad életbe ? na ki ? hát ki más mint a főszereplő:d a trailer úgy végződik, hogy Liam Neeson, és a farkas egymásnak rohan, és akkor vajon mi lesz ennek a vége? huuu de kíváncsi vagyok na vajon mi lesz a vége ? direkt nem mutatják de szerintem egy ovis is rájön, hogy mi lesz a vége:ddd

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2012.03.18. 20:04:11

@filmkiller: tudom, hogy az a legjobb az ilyen wannabe trollok ellen, ha nem reagálunk rájuk, ugyanis a nap bármely szakában képesek valami gyenge oltást bepötyögni, mivel nincs életük, de tegnap láttam a filmet, ezért beavatnálak abba, hogy egyáltalán nem arról szól, hogy ki éli túl, ki nem éli túl. a film az emberi érzéseket, szenvedést ábrázolja. azt mutatja be hogyan válik a vadász hirtelen prédává, stb. egyébként elárulom, hogy nyitva hagyják a filmet, szóval előfordulhat, hogy nincs igazad, mint pl. abban sem, hogy FreddyD azzal, hogy filmekkel foglalkozik ezen a blogon hátat fordított volna az RPCJS múltjával. csak olvasd a twitterét, gondolom tengernyi időd van rá.

@Nialis: buszon edződött gyomrom van, de köszönöm a tanácsot:)

Rookie15 2012.03.19. 16:55:49

Szerintem a Fehér Poklot biztos megnézem mert tényleg nagyon jól néz ki így trailer alapján. Nem vagyok az a túlzottan nagy mozis típus inkább megnézem itthon a filmeket, de ezt lehet h moziban érdemesebb lenne :P

Hamilla,Khear 2012.03.19. 21:48:12

liam neeson az egyik kedvenc színészem(másik sean connery)és egyből megnéztem.jó film a grey

hptr 2012.03.20. 23:13:45

Azok közül, amik idén megjelennek a Prometheus-t és Tarantino új filmjét, a Django Unchained-et várom a legjobban

Andrews 2012.03.21. 11:28:56

A Fehér pokolra én is kíváncsi vagyok, főleg mert eddig úgy tudtam vörös a fő szín ottan. :D

Egy érdekes hír:
A Sötét lovag Felemelkedés 'nyers' vágása 240 perc. Ezt mutatták be a producereknek. Összehasonlításképp a Sötét lovaggé volt 167 perc. (15 perccel volt csak hosszabb mint amit a moziban láthattunk).

Szóval sokan számítanak 3 órás filmre egyébként.

www.comicbookmovie.com/fansites/nailbiter111/news/?a=56703

norbert93 2012.03.21. 20:33:12

A number one most a Prometheus. Szerintem nagyon jó film lesz. Aztán jöhet a The Expendables 2, majd télen a Hobbit.

Egy kis ajánlás neked Freddy:
A WestEndben található MediaMarkt-ban most kemény 1000 Ft-ért meg lehet venni a Charles Bronson gyűjteményt (3 DVD - Chato földje, Mestergyilkos, Mr. Majestyk). Nem tudom mennyire szereted Bronsont, de szerintem teljesen megéri.
süti beállítások módosítása