HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

...minden bizonnyal a Pizza Forte kemencéiben készülnek. Nagy fanjuk vagyok és véleményem szerint tényleg ők készítik a legjobbakat, pedig már kóstoltam nem is keveset.

Sajnos utóbbi évben többször is árat emeltek, de a pizzáik kárpótolnak érte. Amit nagyon tudok ajánlani tőlük, az a Pomodoro, Magyaros, BBQ, Olartiko, Tonhalas. Érdemes kísérletezgetni a nem paradicsomos alapokkal, mert mi kicsit tartottunk tőle, de speciel a barbeque szószos valami telitalálat. Nem is gondoltam volna... Eddig tőlük csaka Hawaii (túl sok az ananász) és a gyros-os (a gyros szósz valahogy jellegtelen volt) nem jött be.

Az is szimpatikus, hogy minden hónapban van egy akciós pizza 1000 forintért, ami jó alkalom arra, hogy megkóstoljon az ember egy új fajtát.

Tudom, hogy kicsit reklámszagú a bejegyzés, de nincs hátsó szándék. Csak pár napja rendeltünk tőlük és a konyhában kerülgetve a pizzás dobozokat, úgy érzem, megérdemlik az elismerő szavakat.

Ízelítőül a 45 centis Pomodoro 

freddyD: pizza forte

Címkék: freddy ajánlásával

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr254352548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2012.03.31. 19:51:22

Éhes lettem *.* Egyébként szerintem az Barbecue :D

A Hülyék Pörölye 2012.03.31. 20:21:29

Nekem a Frutti di Mare, a Dolce Vita és a Pompei a kedvencem :D

wolf113 2012.03.31. 20:22:07

Lehet hogy nemsokára érkezik egy kis pizzaszállítmány is hozzátok. :)

shanus 2012.03.31. 20:23:33

Na ez igényes pizza :)
Ha szabad megkérdeznem a Pizza Forte csak Budapesten található? Kerestem az oldalukon , de nem írták , hogy lennének-e más nagyvárosokban is pl : Debrecen,Miskolc, Eger.. :)
Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném :)!!!!

TheoTheFreak 2012.03.31. 20:49:59

K***a drágák ezek a pizzák. Hiába no, pesti embert jobban lehúzzák :D

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.31. 21:13:38

Éppen egy "Nagy Pizzateszten" dolgozom :D A miskolci pizzériákat kóstolom végig, de Pizza Forte nálunk nincs.

BoZsÓ 2012.03.31. 21:32:51

Teljesen osztom freddy véleményét! Életem pizzáit rendelem alkalomról alkalomra, srácok... megéri az árát!! Csak megerősíteni tudom a bejegyzést, eddig bármit ettem az étlapról, nem csalódtam! :)

Sajt- és húsimádó rulez! :D

freddyD 2012.03.31. 22:13:15

@BoZsÓ: Na, örülök, hogy még egy PF fan van itt :) Az imádósokat még nem vállaltam be. Tartok tőlük, hogy az talán már túl sok a jóból

hunGABE 2012.03.31. 22:36:56

Don Pepe sonka, gomba, kukorica a nyerő ráadásul van minden kerületben.

SuperNoIdea 2012.03.31. 22:57:49

Jövő heti első post címe...: Ingyen pizza az ajtóban? :DD naah just kiddin' amúgy még Pesten laktam én is onnan rendeltem ^^

Gubble 2012.03.31. 23:34:45

A Don Pepe,feltétben,ízben és méretben veri az összes pizzériát és mindenhol van, Pesten főleg mindenhol...!!!!

Gubble 2012.03.31. 23:41:00

Az eredeti, régi feltétes pizzáik mind észbontóan jók pl: füstös, mályki boy, juhtúrós csirkés, fokhagymás tejfölös csirkés, Don pepe, bugaci, songoku, hajtott, mediterrán sonkás, mediterrán szalámis. Csak hogy néhány király alapot említsek. Igaz hogy most már vannak újabbak amit még nem mind kóstoltam, de ezeket a régieket még mindig csinálják.

Wedgend 2012.04.01. 10:10:46

Én is mindíg pizzafortétól rendelek, a pompei-t szoktam általában, pesten szerintem ők a legjobbak. Kiszállítással is általában korrektek.

vazzegabi 2012.04.01. 15:35:22

Na most megjött az étvágyam :D Kár, hogy csak Budapesten van :(

2x4andesz 2012.04.02. 13:21:31

énis mindig innen rendelek, és miután 5 percig csorgattam a nyálamat a képre azt hiszem ma is pizza lesz az ebédem

Godforsaken 2012.04.02. 22:22:57

A pizza forte valóban jó de nekem a pizza huthoz semmi nem ér fel (viszont nagyon drágák és már csak egy(?) helyen vannak tudtommal).

BoZsÓ 2012.04.02. 22:35:22

@freddyD: kockázat nélkül nincs győzelem :)

Cs@tLós 2012.04.04. 01:51:49

Köszi a tippet, ma rendeltem tőlük egy normált és egy chicago tésztásat. A normál a mustáros-tejfölös alapos volt, nem tudom most hirtelen a fantázianevét, hát azt oda-vissza veri bármelyik pizza a theo papától számomra, bár az ő cuccaik sztem kicsit zsírosak (a feltétek miatt, rengeteg a kolbász, bacon, sonka, ha olyan fajtát kérsz amin ezek vannak)-de még mindig a legjobb ebben a tésztavastagságban.

Viszont a chicago tésztás veri a pizza hut-osat, méghozzá magasan. Ízesebb a tészta, viszont nem olyan olajos, 3x annyi paradicsomszósz és sajt, és feltét halmok, ráadásul a pizza hut-os pizzák árának a feléért. Hatalmas pirospont, egyszerűen ebben a tésztavastagságban a legjobb amit eddig ettem.

Igazi olaszos tésztásat ettem anno náluk, abban viszont még mindig a szegedi olasz pizzéria a koronázatlan király, az egyszerűen überelhetetlen, vmi brutál amit azok művelnek, abszolút a legjobb.

Szóval köszi a tippet, a vastagtésztás miatt a forte nekem is bent marad a kedvencek között!

lanpex 2012.04.11. 22:22:17

azért az il trenonak a titanic pizzája se az utolsó...:) nekem az a kedvencem

bioLarzen 2012.04.12. 18:30:51

Az Il Treno az eredeti, Déli melletti nyitása utáni pár évben tényleg nagyon jó pizzái voltak, de aztán vagy tulajváltás volt, vagy nem tudom mi, de fokozatosan silányultak el. Legutóbb pár éve ettem náluk, azóta megint megtanultak király pizzát csinálni?

bio

RicsiXD 2012.05.13. 18:46:25

Köszi freddy, Júni elsején oda megyünk osztálykirándulni, és vacsira pizzát akartunk. Egyből tudtam, hogy honnan kell :D.
süti beállítások módosítása