HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Egy dolgot azért meg kell hagyni a Fővárosi Állat és Növénykertnek, ha olyan 4-5 évente mész oda, sosem lesz ugyanolyan, mint azelőtt volt. Ezt azért nem sok hely mondhatja el magáról... Extrém példával élve akár jöhetnék a Vidámparkkal is, amely nagy része horrorisztikusan ugyanaz, mint 20 éve volt.

Persze a folyamatos változás áldozatokkal is jár, ugyanis ez azt jelenti, hogy valami MINDIG átépítés alatt áll, de ez sajnos elkerülhetetlen.

Szóval tegnap úgy gondoltuk, hogy ki kéne látogatni, jó az idő, egy régi kuponos akciónak hála a(z olcsó) jegyek már megvannak. Kár, hogy ugyanerre gondolt kábé más 5000 ember (érzésre inkább 25.000-nek tűnt).

Azért ez alaposan el tudja rontani az ember kedvét, mikor tömegnyomor van, sokszor nem látsz semmit és ilyenkor tudatosul az emberben, hogy az állatkertek legnagyobb ellenségei maguk a látogatók. Döbbenetes, ahogy minden létező gyerek szétcsapkodja minden üveget, a szülők meg persze tojnak rászólni. De mit is várhatnánk el, azok tiltás ellenére is minden szarral etetik az állatokat, hadd betegedjen meg később. Egyesek legalább gyümölccsel, zöldséggel csinálják, amitől nagy kár nem lehet (lásd lajhár videó), de tegnap láttam csipszet, töltött piskótákat is, amitől tényleg felforr az ember agyvize.

Nem is értem, hogy miért nem járőröznek az ott dolgozók és vágják ki az ilyen embereket onnan. Gondozót ugyanis alig láttunk tegnap, ami meglepő, hiszen sok állattal közvetlenül kapcsolatba lehet kerülni. Ez nagyon jó dolog, de tényleg kicsit fura is, hiszen így felügyelet nélkül tényleg csak idő kérdése, míg valaki bántalmaz, vagy felkap egy makit vagy egy lajhárt. Nem volna példa nélküli...

 

De elég a panaszkodásból, jó látni, hogy az állatkert egy minőségi intézmény, amely mer változni és tényleg csak remélni tudom, hogy minél előbb megkapja végre a szomszédos Vidámpark területét. Mert azt onnan simán el lehet költöztetni (és ezzel újjá is születhetne máshol) és azzal a plusz területtel már tényleg egészen klassz dolgokat tudnának megálmodni.

Találkozunk 5 év múlva

UI: Valaki volt olyan ügyes, hogy leejtette a mobilját a majmoknál. A készülék mindenesetre gyorsan új gazdára lelt :P

Ilyen zűrzavarosan vedlő tevét sem látni minden nap 

Ez bár nem az én videóm, de valaki elküldte nekem a videók kapcsán. Azért ez sem semmi :)

Címkék: élmény

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr344480297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dimmu1986 2012.04.30. 11:01:57

Mi tavaly voltunk utoljára barátnőmmel, szerintem is megéri és jobban mind a vidámpark. Amúgy a teve tök hasonlít szerintem Stellára, na jó azért nem akarom megbántani a tevét.

ldani7492 2012.04.30. 11:01:57

Ha szereted az ilyesmit akkor mindenképp menj el egyszer a nyíregyi állatkertbe. Hatszor odaveri a fővárosit minden téren :)

Capowne 2012.04.30. 11:02:03

Én még régebben évente, de mostanság is maximum 2 évente egyszer el szoktam menni családdal/barátnővel a Fővárosi Állatkertbe, és elmondhatom hogy így is minden alkalommal komoly átalakulást láthat az ember, ami szerintem is nagyon szimpatikus. Általában olyankor szoktunk menni, amikor előreláthatóan kevesebben lesznek, mert sajnos nekünk is volt már rá példa hogy minősíthetetlen magatartású emberekbe botlottunk... Sajnos ezzel nem lehet sok mindent tenni, de azért "nyugtatás" képpen mondom, hogy amikor nem olyan nagy a tömeg, akkor azért jobban észre lehet venni a biztonsági őröket is, tehát a törekvés azért megvan.
(egyébként nem akarok offolni, csak így zárójelesen szerettem volna megköszönni a Somersby-s tippet, ugyanis a hétvégén végre sikerült kipróbálnom és tényleg Nagyon finom!)

wolf113 2012.04.30. 12:40:34

Múltkor én is jártam arra. A telefonálós majom kicsit ideges lett a látogatókra,meg talán a társaira is. Elkezdett köveket hajigálni mindenfelé. Egyszer csak az egyik kő magasabbra repült a kelleténél, kirepült a majmok élőhelyéül szolgáló mélyedésből, és majdnem fejbe talált valakit vele.
Jó viszontlátni a videóban. :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.04.30. 16:22:56

Olyan kupont mi is szereztünk a netről, úgyhogy ha vége a vizsgaidőszaknak megyünk Mrs. Kramerrel :D Üzensz valamit a lajhárnak? :D

freddyD 2012.04.30. 16:23:19

@wolf113: Azt, hogy "ÉÉBRESZTŐŐŐ"

genetikai.hiba 2012.04.30. 17:44:46

Fővárosi Állat és Növénykert vs. Fővárosi Állat- és Növénykert. Nem mindegy :) Pont ezzel az általános példával jelzik a kötőjel szükségességét általában. Egyébként pedig tényleg jó lenne már elmenni újra, én is úgy öt éve voltam utoljára.

gorre126 2012.05.01. 10:26:01

Kb. 2 hete én is voltam, főbejárat persze használhatatlan volt, és ki is alig lehetett találni, mert mire indultunk volna elkezdtek betonozni a legkézenfekvőbb úton. Meg kellett kerülni az egész állatkertet.

ShadowTheHunter 2012.05.02. 06:52:33

Azért nem teljesen igaz, hogy nem ügyelnek arra, hogy ne etessék az állatokat, de kétségtelenül nem mindíg jut rá emberük. Főleg nyáron tudnak ügyelni, mert odacsődül egy csomó diák önkéntes, és nincs mit rájuk bízni, így hát megkapják ezt feladatnak. Én is így voltam tavaly, pont a madagaszkár háznál ültem kinn a makik között 2 hétig, és fogtam vissza a látogatókat, miközben 2-3 könyvet kiolvastam :).
süti beállítások módosítása