HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Twitteren reggel már kiraktam, de ezt mindenkinek látnia kell, akit érdekel a technika és az elmúlt jó 15 év retroperspektívája.

Ha a grafikonoknál fenn a címekre kattintotok, ott is vannak érdekességek.

UI: Azért sajnálatos, hogy a Netscape Navigator így kihalt. Bár lehet, hogy csak a nosztalgia szépíti az emlékeket, de én nagyon bírtam

Címkék: random baromság

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr564650441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T.zoli 2012.07.13. 13:16:02

A Chrome rendszerét nem értem szinte minden verziója ugyanúgy néz ki és 1-2 hónaponként adnak ki egy újat. Inkább várnának valamennyit és egy minőségibb és sok újítással rendelkező verziót adnának ki.Sajnos már a Firefox is kezdi követni a Chrome példáját...
Az Internet Explorer pedig egy nagy hiba alapjában mégis azt használják legtöbben. De nem az új verziókat hanem a 6-ost és a 7-est ami pedig nagyon gyengén teljesít főleg azért mert lassú és egyáltalán nem védett.

Ian.genaro 2012.07.13. 20:57:21

A firefox a Netscape-ből származik, csak nyílt forráskódú. egyébként nekem fennt van az utolso netscape navigator, néha azzal netezek, de már sok oldalt nem tud megnyitni.

T.zoli a chrome, és a firefox frissítése most is sok újítást tartalmaznak, csak azok nem a kinézetet javítják hanem a motort, jobb html5 támogatás... én szívem szerint örülök ennek, legalább nem kell fél évente egy újított kezelő felülettel babrálnom.

T.zoli 2012.07.14. 07:30:28

Nekem viszont nem tetszik ,hogy ha minden hónapban frissítenem kell.Nem nagy munka de ha már csak annyit javítanak amennyit mondtál minek kell egy teljesen új verziónak beállítani?(lehetne pl: 13.1,13.2 stb úgy mint régebb) Véleményem szerint nem kéne versenyt csinálniuk abból hogy melyik ad ki több verziót gyorsabban.

D4nik3 2012.07.15. 11:38:39

Ez az oldal nagyon szuper, fura hogy eddig nem ismertem, pedig engem érdekelnek az ilyen visszatekintések. Lehet, hogy én is kirakom a weboldalamra. Köszi Freddyd, hogy felhívtad rá a figyelmem. :)
süti beállítások módosítása