HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Ajánlották nekem és én bármilyen előkészület nélkül belevágtam fejhallgatóval felfegyverkezve. Úgy kicsit durvább, mint csak úgy hangfallal, emiatt is ijedtem meg párszor. A játék itt letölthető ingyenesen

Amúgy ha a Mafia 2 demóját nem számítjuk bele, ez évek óta az első aktuális játék, amivel játszom :P

Címkék: játék

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr514657372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.07.15. 11:38:41

Azt a mindenit! Azért van egy nem gyenge hangulata ennek a játéknak. :D

A Hülyék Pörölye 2012.07.15. 11:38:46

Ha ijesztő játék akkor a király az: Amnesia: The Dark Descent
Ha nincs kedved letölteni, és érdekel szívesen kölcsönadom a nem használt PC Gurus kiadásomat, amihez van extra DLC. Nem kell hozzá atomerőmű, tényleg szaratós :)

Rookie15 2012.07.15. 11:38:49

Nem tudom mennyire ismered de állítólag van egy mítosz erről a csávóról úgy emlékszem mint hogy ha már hallottam volna róla de biztos ami biztos utána néztem a dolgoknak és találtam egy igen érdekes oldalt aminek rögtön az első képén elkezdtem parázni a vége felé meg már csak mosolyogtam :) belinkelem ide az oldalt hát hogy ha kedvet kapsz ahhoz hogy elolvasd :D
slenderman.freeblog.hu/archives/2011/02/24/Internetmembol_legenda_a_Surge-aktak_1/

FaKe.beL1eVe 2012.07.15. 11:38:59

Nagyon paráztatós game! Főleg, hogy úgy játszottam vele, hogy fülessel, max hangerőn, késő este, egyedül a szobában. Azok az erőteljes hanghatásoktól szó szerint lúdbőrzött a hátam.. Pedig elég sok ilyen ijesztő horrorjátékkal játszottam (mondjuk az Amnesia nálam kimaradt sajnos), de ez szó szerint a frászt hozta rám.
Az is érdekes egyébként, ha így videón keresztül nézed úgy is hatásos, de ha te magad játszol vele, akkor tör rád igazán a színtiszta para..
Mondjuk azt furcsálltam, hogy ha bemegyünk abba a fürdőhelyiségbe, akkor miért olyanok a lépéshangok, mintha kint kóricálnék, de mind1.

Azt tudom Freddy, hogy neked tetszett az Ideglelés című film (ami egyébként nekem is bejött), így gondolom vontál vele párhuzamot. Végül is olyan majdnem, mintha azt adaptálták volna..

Rookie15 2012.07.15. 11:39:11

Szerintem csinálhatnál még ilyen videókat én imádom mikor hót para minden és az egyetlen nyugtató dolog hogy mondjuk most éppen te állandóan viccelődsz meg mikor megijedsz velem együtt természetesen akkor én azon már csak nevetek és még a játék is izgalmas ez így szerintem nagyon jó :)

Kolonel 2012.07.15. 12:42:47

:O FreddyD-t megtámadta az Arc Nélküli Manus! :D

Végig azt hittem egyébként, hogy hátulról fog váratlanul elkapni, az szerintem meglepően ijesztő lett volna. Legalábbis jobban, mint az [SPOILER] elszemcsésedő képernyő.[/SPOILER]

Mindenesetre úgy látom, inkább a borzongatásra, semmint az ijesztésre játszik rá, mert hosszadalmas keresőmunkát végeztet a játékossal, miközben egyre több és több frusztráló elemmel tölti meg a környezetet.
Ez amúgy rendkívül félelmetes tudna lenni, ha a játékos tényleg meg akarná keresni azt a 8 papírlapot, és minél gyorsabban szeretné ezt megtenni.
Így viszont, hogy tudjuk, hogy minden (pl. baseballütős vasedényverés) csak arra szolgál, hogy megfélemlítsen bennünket, szerintem nem olyan hatásos.

algi 2012.07.15. 17:02:09

Itt van a Know Your Meme cikk is a Slender Man eredetéről:

knowyourmeme.com/memes/slender-man

Dosiman 2012.07.15. 17:02:22

Soha többet nem játszok ezzel egyedül xD Gondoltam á nem lesz parás már túl éltem egy Amnesiat . 4 . papír után már untam is hogy csak szemezgetni kell azzal az izével aztán az 5. papírt fel akarom venni magától meg fordulok és ott van a pofámba és híres amnesiás reflekszemnek köszönhetően abban a század másod percbe nyomtam egy Esc-et . Huh soha többé egyedűl , soha többé xD

kófic 2012.07.15. 17:02:34

@Rookie15: a blog után elkezdtem nézegetni a Marble Hornets videókat... jó pofák...a frász kiver tőlük :D

milan97 2012.07.17. 07:14:54

@Rookie15: Kösz hogy belinkelted ...
Most akaratlanul is mindig a hátam mögé nezéek... Fhuuuuuu :@ xD

Rookie15 2012.07.17. 12:26:55

Örülök hogy tetszik nektek az a blog :D nekem annyira tetszett hogy esténkét alvás előtt még vagy ötször körbenézek a szobámban :D biztos ami biztos :D

nemecsek ernő áruló 2012.07.18. 18:53:36

@A Hülyék Pörölye: Ajjajjaj! Amnéziából nekem jutyúb videót is elég volt nézni, hogy tudjam, a büdös életben nem fogok játszani vele! Olyan brutál horrort még nem láttam! :D

gorre126 2012.07.19. 07:12:15

@Rookie15: Rohadj meg! Most miattad meg fogok dögleni!

A Hülyék Pörölye 2012.07.19. 12:14:58

@nemecsek ernő áruló: mikor haverom letöltötte, kb. 8 emberrel együtt játszottuk, hogy ne szarjon be annyira. Persze szigorúan éjfélkor, lehúzott redőnnyel, lámpa nélkül :DD

algi 2012.07.19. 15:16:34

@A Hülyék Pörölye: Szóval véletlenül sem azért, hogy a másik hét röhöghessen rajta, ahogyan ijedezik. :)

A Hülyék Pörölye 2012.07.19. 18:04:11

@algi: Váltottunk a gép előtt, és persze ijesztgettük :D

T.zoli 2012.07.19. 20:01:34

Erről jutott eszembe hogy lehet hogy az Enderman-t(Bevégző) is erről az emberről mintázták.

hptr 2012.07.20. 07:14:34

Azért a hangodon érezhető volt az "atmoszféra". :) Szerintem tök jó videó, szívesen látnék több let's play videót is tőled, főleg ha horrorokkal játszanál. Ezekkel gondolom kevesebb is a munka.

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2012.07.27. 06:46:20

@Rookie15: Éppenséggel mindjárt magam alá f*sok ettől a sztoritól. És egyre jobban érdekel, és egyre jobban félek. Kösz haver ;) You scare the shit out of me. :D

BoKK 2012.08.18. 19:18:56

Itt egy térkép hozzá: 9gag.com/gag/5061031

és csatlakozom az előttem szólókhoz az Amnézia a legfélelmetesebb játék ami valaha született, de a filmeken is túl tesz. Én még a Penumbrával játszottam, ugyan azok készítették és hasonló színvonal.
süti beállítások módosítása