HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Idén is felutazott Budapestre pár napot és ezt kihasználva újra rögzítettünk valamit. A Beach Soccer párbajokat már láthattátok, most egy új távirányítós játék következett

Címkék: játék projekt

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr744798051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2012.09.24. 13:43:16

freddyd, kifejezetten élvezni szoktam a videód, legyen szó a régi rossz pc sorozatról, a filmbarátokról, vagy bármi másról, de ez a videó egyszerűen pocsék volt. Kifejezetten élvezhetetlenek nevezném. Lalee az élőfelvételnél olyan volt, mint aki kényelmetlenül érezné magát. Maga a játékról igazán sokat nem is érdemes beszélni, ha egyet láttál ilyenből az összeset látad. És ezt bemutatónak nem nevezném, inkább egy Let's play volt, amiból is a gyengébb fajtából. Szimplán unalmas volt(és cseppet sem vicces) és az se mentette meg ettől, hogy a játék nevetséges. Szóval ezt a videót nagyon nem kellet volna, mert se nem bemutató se nem let's play. Abba a hibába estél mint Doug Walker (Nostalgia Critic) a Simpsons Let's play videójával. (Trollok kiméljenek, egy őszinte, és remélhetőleg épitő kritikát írtam)

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.09.24. 13:44:14

Remélem végigvittétek;)Nem tudom van olyan ember aki távirányítóval akar játszani?:D

OFF:freddy bocs hogy ezzel zavarlak de neked milyen kamerád van?

freddyD 2012.09.24. 13:46:59

@Darth Revan Mester: Biztosan nem a legjobb alany volt, de ezzel még kicsit adós voltam RPCJS korszakból. Azt hiszem 10 percével még épp nem egyhangú (vágtam benne rendesen).

De tiszteletben tartom véleményed, remélem a közelgő videó már jobban tetszik :)

Sakktanár 2012.09.24. 16:54:55

A telefonálós ember biztos ezt mondta "bocs nem hallak, beszélj hangosabban mert itt épp meghalnak páran" :D
Még mindig nem értem mi volt a céljuk ilyen barom játékokkal, és még némi költségvetés is volt bennük, mert van 1-2 elég epikusmentes robbanás, de akkor is.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.09.24. 21:47:16

A napszemüveges az elején tisztára olyan, mint Nick Cage. :D

bioLarzen 2012.09.25. 07:05:43

@Darth Revan Mester: "egy őszinte, és remélhetőleg épitő kritikát írtam"

Őszinte - elhiszem. Építő - nem, mert azt nevezzük építő kritikának, ami segít a kifogásolt dolgok javításában: ötleteket ad például. Ezt nálad nem láttam. Így ez csak szimpla véleménnyilvánítás - amivel viszont nincs semmi baj.

bio

Toto_652 2012.09.25. 21:38:38

Talán az első FreddyD videó amit nem néztem meg.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.09.26. 15:24:24

Darth Revan Mesterrel ellentétben én egyáltalán nem mondanám pocséknak, de ez a videó most tényleg nem lett az igazi. Nem tudom megmondani, hogy mi, de valami nagyon hiányzik belőle. Egyszerűen unalmas lett.

bioLarzen 2012.09.26. 15:24:30

@Toto_652: ... és úgy gondoltad, hogy ezt mindenkinek tudnia kell...

bio

Toto_652 2012.09.26. 20:20:40

@bioLarzen:
Van valami haszna bárki véleményének is?
Ez egy kommentfal, ahova le lehet írni a véleményed, tapasztalatod az adott témával kapcsolatban. Ezt tettem. Mi mást írhatnék ide?

KoviUbi 2012.09.28. 14:36:17

Nekem tetszett a videó, helyeként még jókat is derültem egy-egy jelenet+megjegyzés kapcsán... én nem vártam tőle RPCJ színvonalat, úgy álltam neki nézni, mint bármely más videót ezen a blogon: kíváncsiságból rányomok a Play-re, ozt'haddmenjen! És nincsenek előzetesen hatalmas elvárásaim se.
Számomra szórakoztató volt, legalább is a meló utáni otthoni punnyadás közben egy kávé mellett szívesen végignéztem.
Tényleg érdekes látni, hogy mennyi ilyen játékot nyomattak annak idején... emlékszem volt még egy Mad Dog nevű széria is... plusz még ezer másik.

bioLarzen 2012.09.30. 06:58:42

Freddy, egy valamit árulj el: amikor ő ott volt nálatok, akkor te végig az álarcban toltad, vagy ő azért ismeri a fizimiskádat (... fizifreddydet :D)?

bio

freddyD 2012.09.30. 07:02:03

@bioLarzen: Most komolyan azt hiszed, hogy abban az idióta maszkban tolom non-stop? Persze, hogy anélkül. Sőt, még freddynét is látta, ahogyan Dancsó Peti is

bioLarzen 2012.09.30. 15:32:45

@freddyD: Öööö.... poén akart lenni.

bio

algi 2012.10.01. 07:04:30

@freddyD: Csodás ötlet a következő videóra: freddyD egy napja. Reggelizés maszkkal az arcodon, BKV-n utazás maszkkal az arcodon, munka maszkkal az arcodon, sörözés maszkkal az arcodon.

Sir David, The nuclear guy 2012.10.01. 17:12:50

Lali kilőtte a szemét szemét..? :-D

KoviUbi 2012.10.01. 17:13:11

Hehe, egy olyat én is megnéznék! :-)) Meg valószínűleg néznének mások is nagyot, a BKV-n, az utcán, a melóhelyeden, stb. Tuti, jó sokan föl is ismernének abban a maszkban, úgyhogy majd testőröket vegyél magad mellé, ha ebbe fogsz, nehogy széttépjenek a rajongók :-))

bioLarzen 2012.10.01. 18:44:10

@algi: Én a fogmosást nézném meg :)

bio

Sauron 2012.10.09. 07:08:58

@algi: Nagyon jó ötlet, ellentétben ezzel a videóval, azt megnézném :D
süti beállítások módosítása