HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Persze rengeteg olyan kiadvány van, ami valami miatt a szívemhez nőtt (legyen az akár csak a kedvenc filmjeimnél), de ezekhez van valami kis anekdóta ami miatt rájuk esett a választás. Nektek vannak ilyenek?

Címkék: személyes

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr434805052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.09.27. 07:21:59

A Halló, halló! doboz nagyon menő. Megérdemli az a sorozat. Egyébként nekem egy ilyen gyűjtős DVD kiadásom sincs. Valamiért (én sem tudom miért) mindenből az alap műanyagtokos ezer forintos kiadást veszem meg.

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2012.09.27. 07:22:42

csinálnék videót, de nincs jó kamerám, úgyhogy inkább leírom:
-SW bluray
-fémdobozos Iron Man - az első egyedibb kiadványom.
-duplalemezes Száll a kakukk fészkére, amit ráadásul egylemezes áráért vettem a Tescoban. nagyon meglepett, amikor kibontottam és még a film is kimagaslóan jó.
-Hold digibook - az utóbbi évek egyik legjobb scifije és egy kiváló kiadvány.
-duplalemezes Ponyvaregény - az első Tarantino filmem volt, amit ráadásul vakon vettem meg, csak annyit tudtam róla, hogy kultfilm. a pali rajongója vagyok azóta.

bár a sztorihoz az is hozzátartozik, hogy az egy év alatt majd' 60-ra növő - pár hete kétéves - gyűjteményemre nemigen tudtam áldozni egy fityinget sem tavaly október óta, a SW-t is ajándékba kaptam, valamint én úgy látom, hogy most már érdemesebb a blurayt választani a dvd helyett, ha már van rendes tv és lejátszó is. a Media Markt akcióról sajnos lemaradtam, de xpressen még vannak jók, csak ilyen anyagi helyzet mellett az embernek kétszer is meg kell gondolnia, hogy mire áldoz.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.09.27. 07:23:03

Áááá a Frankenstein gyűjteményt mennyire irigylem tőled:)

A Halló-Hallót viszont nem, szerintem borzalmas, pedig a Csengetett Mylord-at meg imádom.

Ami nekem ilyen büszkeség, az egy német filmnek a DVD-je, a "Die Farbe"-nak, amit magától a rendezőtől kaptam Németországból, hogy írjak róla:) De a Vasember "maszkos" kiadást is szoktam mutogatni vendégeknek:)) Le sem írom, hogy mennyiért vettem anno:D

Habbobitas 2012.09.27. 07:23:11

Hát nekem sajnos nincsenek ilyen nagy dobozaim, de van egy pár dvd-m, amire büszke vagyok.
Wall-e duplalemezes,
Harry Potter 5 duplalemezes
300 duplalemezes
Constantine - A démonvadász duplalemezes
És a Keresztapa trilógia bővített extra változat.

freddyD 2012.09.27. 07:26:17

@purga: Érdekes, én meg a Csengetett Mylorddal nem tudok mit kezdeni. Freddyné imádja, néha belenézek de fapofával ülöm végig. Egyébként Csengetett Mylordból is van ilyen fajta díszdoboz, mint a Halló Hallóhoz. Ugyanúgy a Budapest Film adta ki anno azt is.

Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2012.09.27. 17:53:12

Sorrend nincs, kb. mind egy szinten vannak:

-Ponyvaregény 3 lemezes extra változat (zseniális digipakk, úgy néz ki mint egy könyv, a lemezek mögött pedig Jules és Vincent dialógusa van odanyomtatva; ajándékba járt hozzá az Alkonyattól Pirkadatig, amiről semmit nem tudtam és így felejthetetlen élmény marad)
-A Remény Rabjai 3 lemezes digipakk (ez is olyan mint egy könyv; belül csomó tárgy a filmből, amik előtte nem spoilereznek, utána viszont rápillantasz és szinte magad előtt látod a filmet, szintén zseniális)
-Amerikai Gengszter steelbook (a fekete, az ezüstös fémes felület és a fémen csillogó piros festék kombinációja teszi gyönyörűvé)

Szerintem ezek a legszebb darabjai a gyűjteményemnek, de persze majdnem minden digipakk tök jól néz ki (kivéve a kb. darabokra hulló Best-Hollywoodosakat...)

norbert93 2012.09.27. 18:58:48

A legkedvesebbek számomra:
-STAR WARS hexalógia, melyet mikor végre sikerült beszerezni, majd kiugrottam a bőrömből. De amilyen mázlim volt a prequel díszdobozban 2x volt a Klónok támadása, így lehetett vinni Pestre kicseréltetni (Szabolcs-megyéből!)
-Az Elit Alakulat, igaz csak kartondobozos változat. Másik nagy favorit, s mikor végre kézben tarthattam, az feledhetetlen élmény volt.
-Charles Bronson gyűjtemény. Nem olyan nagy durranások a filmek, habár 3 film 999Ft-ért szerintem vicces. De ennél is jobb a következő.
-Spike Lee gyűjtemény 8000Ft helyett 990Ft-ért 5 film azért már tényleg kihagyhatatlan. Egész jó filmek.
-Halálos fegyver gyűjtemény. Nem láttam előtte őket, de nagyszerű vétel volt annyi szent.
-Simpson család 6. évad 999Ft-ért (LEGJOBB ÉVAD!).

Van még egy pár, csak azok nem díszdobozosak (pl.: Indiana Jones quadrológia, külön megvéve).

AlienHUN · http://szabadperc.blog.hu/ 2012.09.27. 18:58:52

Nekem a különlegesebbnek számító kiadásaim az Alien és Aliens Extra Változatai. Mind a kettő 1000 forintért vettem, először el sem akartam hinni az árát, ezért le is csekkoltattam párszor :D Mind a 2 tele van extrákkal, nem mellesleg mindkettő tartalmazza a mozis, és a rendezői változatot is, szóval egy ilyet bagóért kaptam :) Kár, hogy a 3. és 4. rész nem volt meg, de már ennek is nagyon megörültem :)

hptr 2012.09.27. 19:40:45

Az Alien nekem is megvan.

lagzilajcsiforever 2012.09.27. 19:40:48

IMÁDOM A HALLÓ HALLÓT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mesterjani 2012.09.28. 07:19:53

Én már lassan 6 éve gyűjtöm a filmeket, van egy film ami felé elvakult vagyok, ami megjelent világszerte majdnem minden kiadvány megvan belőle, az a Gyűrűk Ura. Mégis az első számú kedvencem az ami nálunk is megjelent szobros digipackos változatok, szebb kiadványokat még nem igen láttam. Vagy részenként 102 órányi extra tartalommal(filmek a forgatásról, látványképek, fotók, interjúk, stb).
Második a Gladiátor bővített változata 3 DVD-s digipack változat.
Harmadik az Alien kvadrológia DVD digipackos kiadása.
Negyedik a Sin City Blu-ray változata, nagyon szeretem a filmet és szerencsére erre rápakolták a film bővített változatát.
Ötödik pedig a Bosszúállók BD steelbook kiadása Angliából, semmi extra kinézete nincs, de nekem mégis nagyon tetszik.

gorre126 2012.09.28. 07:20:03

Van kilenc darab 99 forintos DVD-m, ebből hármon két film is van, na erre varrjál gombot.

Setemény 2012.09.28. 07:20:10

Nekem a Vámpír-klasszikusok díszdobozban, a Hellraiser-kocka, a Bosszú trilógia díszdoboz, és a limitált Ghost in the Shell digipack a kedvenc a gyűjteményemből. :)

Navajonki 2012.09.28. 07:20:18

@freddyD: Én viszont megint csak úgy vagyok, hogy a Csengetett Mylord nagyon bejön, a Halló Halló viszont számomra dögunalom. Hát.. ez van :)

mesterjani 2012.09.28. 19:00:13

@valinor:

Kicsit korrigálom mert természetesen nem 102 hanem 10 óra az extraanyag. :)

bbbarniii 2012.09.28. 21:36:35

Az én legkedvesebb lemezem talán az Egyesült Királyságból hozatott Star Trek TNG szett, illetve a Berlinben megszerzett The Thing from Another World díszdoboz.

GeriGerman 2012.09.30. 06:58:36

Nekem is vannak filmjeim,amik nagyon a szívemhez nőttek.Itt van pl.: Gyűrűk Ura, Star Wars,Ellenség a kapuknál, Sztálingrád stb.

bioLarzen 2012.09.30. 15:32:42

Nekem a piszkos 12 folytatása tényleg nem jött be annyira. Nem volt "rossz", ha moziban láttam volna, nem éreztem volna kidobott pénznek az árát (de tévében láttam) - de sajna az ember a piszkos 12 eleve kicsit magasra állítja a mércét... Ahhoz képest kicsit csalódás volt. Ha csak úgy magában láttam volna, valszín maradéktalanul tetszett volna.

bio

algi 2012.10.01. 07:04:19

Érdekes: én igyekszem nem kidobni pénzt arra, hogy a kiadás különlegesen extra legyen (ezek az ötvenezer forintos gyűjtői kiadások számomra felfoghatatlanok), de azért arra finnyás vagyok, hogy a minimális igényesség meglegyen. Ha a DVD, mint kiadás a kérdés, akkor perpillanat a Terminator: Sarah Connor Chronicles brit kiadása a kedvencem a gyűjteményemből.

A borító dombornyomásos, a terminátor kilátszó fémfelülete fémesen csillog, ráadásul nem lapozgatós, hanem minden 2-2 lemeznek külön vékony doboza van, amiken nem a szokásos kötelező feliratok vannak (stúdió, copyright stb.), hanem magukra az epizódokra szánták a felületet (címek, összefoglalók) a borítókép mellett. Magukon, a krómszerűen csillogó lemezeken pedig egytől egyig más kép van, nem ismétlődnek a képek.

Egyszerűen nem is vártam, hogy egy egyszerű sorozat-DVD ilyen igényesen nézzen ki. Egyébként a magyar kiadás nem ilyen szép, ráadásul drágább is.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.10.01. 07:04:59

Sajnos mostanában lopták el a fényképezőmet. Szóal videó helyett írtame egy listát:

-Iron Man (maszkos kiadás)
-Fantastic Four (1994-1995-ös rajzfilmsorozat)
-Transformers (a 80-as évekbeli sorozat fémdobozos kiadása a mozifilmmel együtt)
-Akira (digipack)
-Ghost in the Shell (digipack)
-Bosszú-trilógia (digipack)
-Superman (kétlemezes)
-Superman, Batman rajzfilmsorozat (első évad)
-The Armour of God 1-2 (díszdoboz)
-Police Story Trilogy (díszdoboz)
-Project A 1-2 (díszdoboz)
-Monty Python repülő cirkusza (második évad)

TharBael 2012.10.01. 07:05:23

Kissé fura ennyiszer hallani a "Frankenstein" szót! ^^

Viszont a videó nagyon hangulatos lett :)

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.10.01. 19:50:05

freddy nem akarsz egy kedvenc filmek toplistát csinálni?:D

2x4andesz 2012.10.07. 20:40:19

Nekem a díszdobozos Bukás a kedvencem, valami 1000 ft volt anno a Tescoban... meg ugye a Jóbarátoknak volt egy nagyon jó kis kiadása, minden évad színes dobozban 2 kétoldalú DVDn

DrNO 2012.10.23. 21:53:54

A legbüszkébb talán a James Bond gyűjteményemre vagyok. Mind kétlemezes kiadás, kartontokkal, illetve mindegyikhez van egy kis füzetecske is. Sajnos nem teljes még, a napokban jön talán egy rész postán. S már csak kettőt kell megszereznem.
A másik kedvencem a múmia legendák, 5 DVD, díszdobozos kiadás. (vicces volt, hogy olcsóbban megszereztem, mint a kedvenc írók egy-egy könyvét).
Most más úgy nem ugrik be, napokban jön pár limitált vagy extra kiadás. Ezeket pont emiatt a blog miatt rendeltem. Pl a Hetedik 2 lemezes változata, amin vannak alternatív befejezések. Nagyon várom.
Képeket majd később. Videót nem vállalok még be.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.11.27. 08:19:28

a Hallo Halló tényleg nagyon jó, gyerekkorom kedvence, a doboz meseszép nem véletlen ment csődbe az Odeon, egyetlen problémám, hogy a sorozatra a második Dunás szinkron került, így pár rész után leálltam a vásárlásával

a Csengetett Mylord-al meg az a probléma, hogy durván vágott verzió került a korongokra, pedig ott az eredeti szinkron van, így abból is maradt a VHS

ilyennel még nem is találkoztam, hogy aki egyiket szereti a másika utálja, mert ha jól tudom, mindkettőt ugyanazok írták
süti beállítások módosítása