HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Többen kérdeztek engem a múltban, hogy honnan van a Gyűrűk Ura bővített trilógiám. Nos, én is csak használtan kaptam, mert bizony eléggé hiánycikk lett. Úgy tűnt, hogy nem is nyomtatnak újat belőle, erre tessék.

Újra megjelentetik, igaz, nem pont ugyanazt. A filmek bővítettek 2 lemezen, de a két extralemezt hiába keresitek. Ugyanakkor van valami új dokumentumfilm, ami viszont azon nem volt rajta. Sosem értettem, hogyan tudnak még mindig valami érdekeset találni, főleg egy ilyen brutál kiadás után, mint amilyen az előző volt.

Mindegy, itt találtok még infókat róluk. Az ár nagyon baráti 2000 ft/film lesz.

Címkék: film

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr284907441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemecsek ernő áruló 2012.11.15. 07:19:22

Én anno megjelenéskor csaptam le rájuk, azóta is a gyűjteményem egyik legelőkelőbb darabje! :)

algi 2012.11.15. 07:19:52

2000 Ft? Instant get annak, aki szereti.

DrNO 2012.11.15. 07:20:08

Nem láttam még a Gyűrűk urát, de vaterát böngészve most látom két rész 4 lemezes változatát baráti áron. kb 3500 ft. Illetve vannak szép limitált kiadások is, gyűjtőknek talán megfizethető árakon.

Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2012.11.16. 21:32:03

Én is láttam ezt a baráti árat, lehet be is szerzem majd a filmeket látatlanul. Remélem azért valami slipcase jár hozzá, bár ennyiért ha nincs az se baj.

freddyD 2012.11.16. 21:33:24

@erahurka: Ha jól olvastam, jár hozzá slipcase!
süti beállítások módosítása