HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: filmbarátok podcast

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr555128725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.12. 22:25:41

jajj FreddyD :D túl sokat érintkezel Zolyval, ez a négy 0, ez mi a franc akar lenni? :D

és már megint elköveted ezt a hibát, hogy megnézel egy filmet, és leírod a rendezőt

ez az egyik leggyengébb filmje, (egyébként Dzsud Apató) házi feladat nézzed meg tőle a Felkoppintvát, vagy pláne a 40 éves szüzet, nem véletlenül tartják ezt a csávót a modernkori vígjáték megreformálójának

egyébiránt nem is annyira vígjátékokat készít, hanem tragikomédiákat, szóval nem az a hasfalszaggató röhögés ami fontos a filmjeiben

de ezt, ezt felejtsd el, ez olyan mintha én egy bejegyzésed alapján leírnám az egész blogodat, kinek nincsen rosszabb, jobb filmje? na, UFF

Robb20 2013.03.12. 22:25:50

A Felkoppintva is olyan volt, hogy az alapszitu egész érdekes, jól kezdődik, aztán nyújtják, mint a rétestésztát 2 órán keresztül. Teljesen indokolatlan volt, hogy olyan hosszú lett, szenvedés volt kivárni a végét.

De van ellenpélda is, az Ilyen az élet is 2 órás családi film, de az végig szórakoztató tud maradni. Mondjuk ahhoz Apatownak semmi köze, lehet hogy azért :)

freddyD 2013.03.13. 06:46:24

@scal: Milyen négy nulla?

Mindkét Felkoppintvával és a 40 éves szűzzel képben vagyok azért. Láttam mindkét trailert és ha már ott világos nekem, hogy ez nem nekem való, akkor sok értelmét nem látom, hogy megnézzem. Na meg eleve Steve Carell undorom van, úgyhogy utóbbit pláne nem. Talán a Felkoppintvát egyszer, de csak azért, hogy megtudjam miért is folytatása ez annak.

Amúgy Apatow csak ilyesmi filmeket csinált eddig, szóval szerintem jelképes ez a stílusa a többire is (pl megnézném a Shop-Show (Mallrats) filmet Kevin Smith-től, akkor be tudnám lőni, milyen filmje a Shop-Stop,Dogma,Jay és Néma Bob

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.13. 17:54:52

@freddyD: 1:35 "lassan látótávolságban van ez a szörnyű négy nulla" nem négy X?

trailerekből ítélni márpedig öreg hiba, de te tudod a 40 éve szüzet hasonló indíttatásból nem néztem meg tavalyig, és egy hihetetlen kellemes meglepetés volt

ez azért folytatása, vagy nem folytatása, inkább spin-off mert ők mellékszereplők voltak abban a filmben, és úgy gondolták jó ötlet kibontani a őket főszereplővé, hát nem volt jó ötlet, mert egy mellékszereplő nem véletlenül mellékszereplő, nem véletlenül érdekes a mellékszerep szűkös határai közt

Na a Shop Show-ból pont nem tudnád belőni a Shop Stopot, vagy a Dogmát, mert utóbbi kettő kifejezetten jó

freddyD 2013.03.13. 17:57:19

@scal: Jaah, úgy értettem, hogy 4 0

Szerintem mindegyik KS film az akkori érából hasonlóan jó

Terrordrone 2013.03.15. 20:07:47

scalnak igaza van a Jay és Néma Bob egy nem rossz film, de elég alpári azért, de a Shop Stop jóval jobb film, mindkét része. A Dogmát még nem néztem meg, de az se tűnik olyan rossznak.
süti beállítások módosítása