HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #26 (2013. Március) 152 perc

Beszélgetnek: Zoly, Gergő, freddyD

Téma:

-Gyilkos Joe
-Óz, a hatalmas

-Imposter
-Kényszerleszállás (pár perc)
-Keresztapák

Pszichopaták:

- Az országút fantomja

- Hetedik
- A bárányok hallgatnak
- I saw the devil
- Amerikai Pszichó
- Született gyilkosok
- Leon, a profi
- A sötét lovag

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (138 MB) 152 perc

https://mega.co.nz/#!9lZVSYAA!cPfNvQRMeUjtAoC3mrbD7xAv0ckMy_lnvWyDD6ddg28

http://www.filefactory.com/file/56qm1sjosr37/n/Filmbaratok26.mp3

Csatolmányok:

'I saw the devil' részletesebben

http://blogolkodom.blog.hu/2011/10/06/filmbaratok_podcast_7_bosszufilmek

Címkék: filmbarátok podcast

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr955159696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pokol János 2013.03.21. 17:26:00

Sajnálom,hogy nem tudtam mp3 at küldeni. Nekem 2 favboritom lett volna.
Egyik Wesley Snipes a Pusztítóban. Vicces egy figura, de szerintem a legidegesítőbb főgonosz.
A másik "a NŐ" a Betolakodóban. Én pszichopatább szereplőt még nem iagzán láttam eddig filmvásznon.
Na mindegy majd legközelebb:)

Borosstyán 2013.03.22. 14:27:05

Tetszett ez a rész, egyre jobb Zoly, Gergő és Te is. Szándékozol csinálni az új youtube channel kinézetről videót készíteni? Mert mióta bemutattad sokat változott és kíváncsi lennék mit gondolsz róla. Vagy írd le a véleményed :)

MargieM 2013.03.22. 14:27:17

én meg elfelejtettem küldeni .___. pedig megvan a világ leggonoszabb filmes karaktere: Bella Swan. A sok hülyeséggel amit csinál, egy csomó ember életeté bassza széjjel, pedig csak annyit kéne mondania, hogy "Nem, Jacob nem szeretlek" meg elvetetnie a kis démont és minden fasza lenne (valójában láttam a cussost, nem is olvastam, ezért kérekszépen mindenkit ne ítéljetek el az "ízlésficamom" miatt)

Kis Z 2013.03.22. 14:27:23

John Doe a Hetedikből vallási őrült, nem pszichopata, hisz ha pszichopata lenne, nem tenné azt amit a film végén tesz(nem lövöm le a poént annak akik nem látták). Vagy félreértelmeztétek.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.24. 06:33:08

hát ez a végszó marha jó volt, Zoly a legnagyobb pszichopata :D

egyébként ezen adás alatt egész normálisan viselkedett, egy rossz szavam se lehet rá

az hogy valaki nem szereti Hoffmann-t az egy dolog, az utóbbi időben volt egy két szerep ami miatt furcsán néztem rá, de hogy az Esőembernél nem érteni mit akar a film kommunikálni??? sürgősen nézd meg újra

viszont Gergő!! Azért Al Pacinoról ilyenek mondani kicsit furcsa, főleg úgy hogy ennyi filmet nem láttál tőle, nem csak Tarantinoból áll ám a nagy világ, tényleg ne engedjétek vissza a műsorba, amíg a Bennfentest, meg az ördög Ügyvédjét, meg úgy egy kis alapműveltséget filmek terén magára nem szed

a valaha élt/élő egyik legnagyobb színész csupa nagybetűvel, így SZÍNÉSZ

a 4DX kapcsán meg egyrészt botrány hogy ennyi egy jegy ára, de az is hogy ennyire elzárkóztok a filmek fejlődése, meg a próbálkozások elől

amikor bejött a hangos film Freddy mit mondtál volna? jajj rémes ez hogy már a szöveget sem lehet olvasni, nem tudok mihez kezdeni ha a fülem is 100%-on le van foglalva

vagy amikor a színes
HÁT mit képzelnek ezek, a színek maradjanak meg a valóságnak, már moziba se mehet nyugodtan az ember, hogy normális, rendes fekete fehér képet lásson, ez valami borzalom, és különösen a Disney, ahol minden olyan természetellenesen rikiító, pfuuuj

vagy amikor bejött a széles vászon

Hát gyerekek, most jövök a Palástról, ez valami rémes volt, sose tudtam merre nézzek, balra, utána jobbra, régen csak néztem középre és minden ott történt, most meg egész elfáradt a nyakam

rémes ez a konzervativizmus, amivel minden újdonságot fogadtok, inkább dobtátok volna össze a jegyre valót, megnéztetek volna így egy filmet, és ARRÓL beszéltetek volna tapasztalat után, nem előre lefitymálni valamit

freddyD 2013.03.24. 06:44:22

@scal: Azóta Gergő megnézte a Bennfentest és tetszett neki

Ezt kapjátok ki! A 26. adásban követeltem, hogy Gergő megnézze a "Bennfentes"-t, hogy kicsit vegyen vissza az Al Pacino és Russel Crowe utálatából. Ő meg is nézte, és ezt írta nekünk!

"Bennfentes megnézve. Az első film, ahol Al Pacino nem idegesített a képernyőn, Russel Crowe pedig öregebbnek volt maszkírozva, mint amilyen most :D
Érdekes thriller volt nagyon, nem bántam meg azt a rászánt 150 percet Freddy :)"

A 4DX kapcsán a példáid szerintem nem jók. Az emberi lény képes beszédre és egy színes világban él, így lehet akkoriban szokatlan volt az átállás, de nem mondható természetellenesnek. Ezek nagyban megkönnyítik egy filmnek a mondanivalóját.

Ez nem mondható el 4DX-ről. Ezzel csak azt érik el, hogy a filmek tesznek be SZÁNDÉKOSAN olyan részeket az effekt kedvéért, amit alapból lehet nem rakott volna be. Ugyanez a helyzet a 3D-nél.

Konzervatívnak nevezel és filmek terén igen, az vagyok. Ha a mozi tényleg újítani akar, akkor vezessen be HD képminőséget (nem High Frame Rate-re gondolok, hanem 24 fps-re), kalózfelvétel és hangoskodásmentes nézőteret.

Vagy amit már régóta követelek itthonra: Egy éves bérletet, amivel korlátlanul mehetsz be előadásokra egy éven át

pokol János 2013.03.24. 12:28:18

Ez a bérlet dolog elég fasza lenne. Biztosan "rendszeresebb" mozi látogató lennék, így jóval többet járnék nem csak látvány filmre. Ilyen jegyárak mellett azonban, nem igazán tudok egyszerűen mindent megnézni, mivel akkor gatyám is rámenne, bár a bérlet se lehetne hú de olcsó. :)

Korábban freddyD amit említettél ilyen 4dx mozi szerűséget, az a "szagos mozi volt" Pesten, ha jól emlékszem. Nem biztos, hogy így hívták, de tisztán emlékszem még rá anno.kb 5-10 évvel ezelőtt. Haverokkal fel is akartunk jönni, de valahogy kudarcba fulladt, és utánna meg is szűnt ez.

4dx moziról nekem is az véleményem, hogy ha kinövi a gyerekbetegségeit, akkor elég fain kis dolog lesz. Akinek ez nem jön be, annak ezer számra ott lesznek a régifajta mozik.
Természetesen az üzemeltetőktől függ, milyen újjításokat akarnak behozni, hogy még jobban felkeltsék a figyelmet,de nehogy átessenek a ló túloldalára, hogy vidámparkot csináljanak belőle. :)

Legvégűl abban a témában, hogy ki-mekkora, meg a világ legjobb színésze, kár bele is menni, mert ez egy blődség. Egy-két dolgot lehet róluk mondani, hogy teszem fel "Én miért szeretem őt és őt" de most senki ne erőltesse már, hogy Al Pacino, vagy netán Russel Crowe mellőzés nélkűl, az én filmes tapasztalatom fabatkát sem ér. Megjegyezném Al pacinot csipázom, Russel Crowe kimaradt az életemből. :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.26. 06:27:09

@freddyD: akkor költözz le kecsóra :D mert nálunk létezik, igaz, úgy bérlet, hogy max 25 filmre jogosít fel, s azért kell fizetni, de csak ilyen 40%-át a jegynek, azonban minthogy negyedévente rendeznek maratont (5 film = 2000 huf, 3D-s is, így számomra ez fölösleges).

Nem hiszem, hogy egy autósüldözés a filmbe csak azért kerülne, hogy 4DX-ben lehessen élezni, persze nyilván lesz ilyen is, de a GYU-ban is voltak olyan részek amiket simán 3D-síteni lehetett oott pedig nem annak szánták elsősorban, most fel3D-ték a Star Warst is, én kíváncsi lennék rá hogy muzsikál

az tényleg rossz amikor csak azért csinálnak valamit, mert 3D-en ez majd milyen jól mutat, de 4DX-re is biztos lesznek olyan filmek amik a 4DX-et kihasználják, nem pedig szolgai módon kiszolgálják

de mint említettem én úgyis elmegyek és megnézem milyen ez, tégy így te is, és majd utána átbeszéljük a tapasztalatokat

az IMAX kapcsán amikor még csak 45 perces mozikat lehetett benne nézni barátnőm már akkor úgy jött ki a moziból, hogy hagyományos filmre többet be se ül, az első 3D-s filmélményem Utazás a Föld Középpontja felé is varázslatos volt, pedig ugyanannyi idős vagyok mint Te - a példáim lehet rosszak, de EZ már számunkra természetes, de akkor el kellett fogadni, és az első mozinál is egymást taposták halálra az emberek, mert azt hitték elüti őket a vonat...

a HD mozi már létezik, csak úgy hívják, hogy 4K, Siófokon, meg az Eurocenterben van egy egy ilyen terem, menj el és csekkold le

a Bennfenntes naná hogy jó mozi, de nem is erről van szó,hanem egy alapműveltségről (khm, Keresztapa) aminek tudatában már lehet véleményt alkotni, de csak azért nem nézni meg valamit, mert feltételezünk, ez már majdnem egyenlő a sztereotipizálással, előítélettel, ezt félre kell rakni, meg kell nézni, rá kell szánni azt a 90-180 percet és utána lehet teljes haraggal lesújtani rá, vagy ... egy kellemest csalódni

elem gyakran előfordul, hogy porosodik évekig egy DVD a polcomon (mert akciósan vettem, és nem bírtam ellenállnia csábításnak) és aztán meg értetlenkedek, hogy miért nem néztem én ezt meg már sokkal előbb

a Leon a Profit egyébiránt évekig nem tudtam én se megnézni, mert állandóan akkor adta a TV, amikor valamilyen vizsgára készültem, és az fontosabb volt, aztán pár éve DVD-n megvettem és akkor néztem meg, persze nem eredeti szinkron volt rajta, úgyhogy le kellett vadásszam az eredetit

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.26. 06:27:13

@pokol János: ezt már többen említették, de tudod a 3D is olyan, hogy régen ez a piros kék szemüveg olt, szóval nyilván ezen is pofoztak, főleg ilyen jegyárak mellé, nem mondom, hogy minden napi ilyenbe akarok járni, de az ember vidámparkba se megy minden nap

nem azt mondom, hogy ez a világ legnagyobb színésze és punk tum, de van természetes szelekció, Pacinot a világ egyik legnagyobb színészének tartják, szinte minden top10-es listában előkelő helyen végez, úgy fikázni hogy alig láttam tőle valamit, az azért gáz, szerin-TEM

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2013.03.31. 08:36:42

Kedvenc pszichopaták a stílusuk és a dumájuk miatt:

Castor Troy az Ál/arcból
a Jack Nicholson-féle Joker
a Heath Ledger-féle Joker
Clarence Boddicker a Robotzsaruból
süti beállítások módosítása