HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Ahogy a podcastben is hallhattátok, Zoli ajánlására még ott megrendeltem a Keresztapákat. Remélen nem okoznak majd csalódást. A Harry Pottereket azért vettem, hogy meg legyen az egész széria. A 7.1 kifejezetten nem tetszett, a 7.2 már igen, de hát akkor már ne hiányozzon egy darabja.

freddyD: keresztapák

Címkék: film személyes

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr75183571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alerstorm Pirate 2013.03.30. 18:49:55

Mindegyik filmet imádom.
Főleg a HP és az Ördög jobb és bal kezét aminek szerintem minden idők egyik legjobb intro zenéje van.
www.youtube.com/watch?v=prACW0xFK6Q

DrNO 2013.03.30. 18:50:16

Szia!

Az Ördög jobb és bal keze díszdoboz is ott van a képen. Tudnál róla pár képet mutatni? Milyenek az extrák, és a felújítás mennyire lett szép?

freddyD 2013.03.30. 18:51:31

@DrNO: Még nem bontottam ki, úgyhogy ilyen infókat nem tudok mondani.
Maga a díszdoboz nívós, igaz, csak egy becsúsztató tok, de szép a dizájnja és maguk a lemezek is. 2 sima DVD tok, nem digipack vagy slim case

mesterjani 2013.03.30. 19:51:50

Helló!
Grat az új beszerzésekhez, esetleg tervezed az egész gyűjteményedet lefényképezni? Szívesen megnézném, esetleg xpressen posztoltad már valamikor?

freddyD 2013.03.30. 19:59:58

@valinor: Nem igazán, mert már így is megkapom néha, hogy milyen gazdag vagyok meg ilyenek. Kerülni akarom, már csak a látszatát, hogy én felvágásból mutogatom. Büszke vagyok gyűjteményemre és majd ha érettebb közönségem lesz, akkor készítek egy ilyet, de addig nem. Úgy nagyjából azért került már fel kép, pl egy interjúnál, amit adtam. De ez olyan másfél évvel ezelőtti állapot, azóta még gyűlt rendesen és jó pár Blu-Ray is van azóta

popcornandsoda.hu/2012/01/31/interju-freddyd/

Sakktanár 2013.03.30. 20:23:35

@freddyD: Tényleg frusztráló lehet néha, hogy az "átlag" emberek már rögtön gazdagnak hiszik azt, akinek van néhány eredeti holmija... ők egyszerűen rossz matematikusok, és nem tudják hogy nekik is lenne pénzük, (mégha havonta csak néhány ezer plusz) ha nem költenék el mindet cigire, piára, meg benzinre.

freddyD 2013.03.30. 20:24:19

@Sakktanár: Arról nem is beszélve, hogy már több, mint 10 éve gyűjtöm őket. Mindegy, támpontnak azok a fotók is jók

mesterjani 2013.03.31. 08:37:53

@freddyD: Köszönöm a linket ezt a cikket még nem olvastam. Büszke is lehetsz a gyűjteményedre, azért én egy jelenlegi állapotot is megnéznék. A gazdag vagyok dolgot párszor én is megkapom, pedig csak annyi a titka, hogy a hobbimra költök nincs káros szenvedélyem, hozzáteszem én sem viszek haza vagyonokat havonta. Már haveri viszonylatban is sajnos sokan néznek rám furcsán, hogy én "ingyenes tartalomért" fizetek...
4K-ról mit gondolsz? Láttam már TV-t meg BD lejátszót ami felskálázza a BD-ket, de még elég borsos áron. Remélem nem hoznak be megint valami új formátumot, BD szerintem pont jó minőség.
Egyébként, most lehet sok rossz pc játékos rajongód utálni fog de én a következő feliratkozós videódnak szívesen látnék egy filmbarátok különkiadást mondjuk a kedvenc filmedről akár.

nemecsek ernő áruló 2013.03.31. 15:23:57

A Keresztapa 3-mal csak óvatosan. Amilyen jó az első kettő, olyan pocsék a harmadik. Persze izlések, és pofonok, neked attól még lehet, hogy tetszeni fog! ;)

Riki93 2013.03.31. 17:49:31

Szia!
A Keresztapa trilógia bőven megéri a pénzét, bár a záró darab elég felemásra sikeredett. A második rész kifejezetten lassú, és nem mindenkinek nyeri el a tetszését, bár szerintem egy zseniális folytatás, csak oda kell figyelni. Az első rész pedig alap. Összességében mind jó, mivel a három film mutatja be igazán hogyan alakult a Corleone család sorsa.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.04.01. 07:05:19

@freddyD: FerddyD erre szarj nagy ívben, én kb. egy éve végre lepötyögtem egy listába mennyi DVD-t vettem az elmúlt 10 évben mennyit költöttem rá és még az egy millát se súrolja alulról, pedig kb. 1000-1500 korongom van, ez egy hobbi, amit sokan nem értenek meg, mert letölteni mennyivel könnyebbe, olcsóbb, és gyorsabb, és ugyanaz az élmény, és én is egy tök átlagos keresettel rendelkezem/tem, szóval aki ebből azt vonja le, hogy gazdag az illető annak nincs ki a négy kereke

ha gazdag lennék Audit vennék vagy BMW-t 7-est

hivalkodni? most komolyan az ilyesmit azért gyűjti az ember, hogy megoszthassa másokkal is, barátnőjével, feleségével barátaival - akik közül sokan idiótának tartják az embert, hogy erre dobja ki a pénzt :D"

én is szívesen látnék egy képet, lehet majd alkalomadtán én is csinálok egyet

DrNO 2013.04.04. 06:10:12

Sziasztok!

Nem tudtok valamilyen oldalt, ahol a magyar DVD kiadásokról van valami infó? A későbbi megjelenések, azok változatai, tartalmai, stb.

Wedgend 2013.04.05. 17:54:04

Hát a könyveket olvasva a 7.1 kifejezetten jól sikerült, a 7.2 meg pocsék, sajnos az egész széria értelme, tanulsága lett feláldozva az "epikusság"ért cserébe, a sokszínű Harry-Voldemort konfliktus le lett egyszerűsítve egy "a jó mindíg legyőzi a gonoszt" tanulsággá, aki olvasta az tudja hogy jóval több rétege van a dolognak.
süti beállítások módosítása