HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Még februárban vettem fel a videót

Címkék: film személyes

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr625186065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szantochris 2013.03.31. 20:10:05

nem tudom láttad-e már, a Looper-t ajánlom megtekintésre. Utóbbi 1 év legjobb mozis élményé volt számomra

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2013.03.31. 20:10:06

Én 1-1,5 éve gyűjtöm a jegyeket, és kb. tartok úgy 80 darabnál. Igyekszem tartani a tempót. :)

vazzegabi 2013.04.01. 07:03:25

Gratulálok a gyűjteményedhez Freddy! :)

Én tavaly szeptemberben kezdtem el gyűjteni a mozijegyeket. Még egy pár évet várnom kell, hogy érdemes legyen róla videót csinálni :D
Pedig volt mozis élményem régebben is, pl kíváncsi lennék a 90-es években gyerekként mikre ültünk be a családdal.

lisztes · http://www.facebook.com/LisztesMegmondjaATutit 2013.04.01. 07:03:45

Azért bevallom őszintén, kicsit irigykedek :) Ez egy drága hobby tud lenni (főleg ha párban jár az ember) és egyfelől persze örülök, hogy ilyen jó helyre költöd el a pénzed, hogy sikerült ezt a hobbyt megtalálni, másfelől meg felsóhajtok, hogy "bárcsak... bárcsak nekem is lenne ennyi pénzem arra, amit szeretek".

Hajrá, és ne hagyd abba a moziba járást, mert az egyik legértelmesebb dolog, amit a pénzével kezdhet az ember, én is megyek, amikor csak tehetem.

Kolonel 2013.04.01. 07:03:59

@szantochris: Ott volt a legújabb mozijegyek között.

Huhh, végignéztem. Jó kis időutazás volt. :)
Kb. 15 év alatt háromszoros áremelkedés, nem semmi...
Nálunk Debrecenben szerencsére még mindig 1000 körül vannak a jegyek. Illetve a Cinema Cityn kívül még attól is jóval olcsóbb.

Kolonel 2013.04.01. 07:04:13

Bocs a dupla kommentért, de egy kérdés:

Freddy, te, mint gyakori moziba járó, hogy látod a nézőszámok alakulását?

Ha nem nézzük a különleges eseteket, mint pl. a sajtóvetítés vagy a kertmozi, látsz bármilyen szembetűnő változást (trendet) 2000 óta a termek megtöltöttségében? Vagy a közönség viselkedésében?

Sakktanár 2013.04.01. 07:04:31

Hangulatos videó, csodálkozom azon, hogy az első mozijegyed több mint másfél évig megmaradt, mert gyűjteménynek akkor még korántsem volt nevezhető, egymagába könnyen elkallódhatott volna :) Mint nekem az első buszbérlet...

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.04.01. 07:04:40

Én inkább az otthoni mozizás híve vagyok! (eredeti DVD vagy Blue ray -el persze)! :) A videó viszont nagyon érdekes volt! A kertmozis dologra emlékszem mert írtad a blogodon is mint élménybeszámoló! :)

sakkos 2013.04.01. 07:04:47

Ez a videó valami szomorú háttérzenével egész más értelmet nyer :)
Mondjuk ezzel: www.youtube.com/watch?v=F-4wUfZD6oc
főleg az elején, amikor a legrégebbi jegyeket mutatod be

Habbobitas 2013.04.01. 07:04:51

Jó videó lett. Legyenek hasonló videók is.
Engem mondjuk érdekelne a könyv gyűjteményed.:)

freddyD 2013.04.01. 07:08:56

@Kolonel: Érdekes kérdés, de nem tudok rá túl okosat mondani. Már akkor is voltak filmek, amikor alig ült benne valaki, meg amikor dugig volt. Ugyanez az eset most is.

Teljesen tömött termet már egy jó ideje nem láttam, de ez köszönhető annak is, hogy elterjedt az internetes rendelés, ahol látod, hogy hány hely van még. Ha csak első sorokba van jegy, akkor valószínűleg nem ülök be rá. Azért kár fizetni érte.

Ennek kapcsán plusz infó, hogy sajtóvetítéseken a Pa-Dö-Dős nő állandóan az első sorból nézte. Nem tudom, miért volt ez jó neki

2013.04.01. 12:03:07

Nem semmi gyűjteményed van. És ugyebár a felvétel óta még gyarapodott is. Tesómnak is elég szép gyűjteménye van mozijegyekből, de ő már 2006 augusztusa óta nem volt moziban (ő meg két haverja nézték a Karib-tenger kalózai 2-t). Mesélte egyszer, hogy amikor a Titanicra ment annak idején még a lépcsőn is ültek, annyian voltak; ugyanabban az évben meg egy olyan filmen, amit nem nagyon szeretett se a kritikusok, se a közönség... (Spice World) rajtuk kívül csak 1-2 ember volt a terembe. Azóta ugye megnőttek a jegyárak és hát... más módot találtunk a legfrissebb mozik beszerzésére. :)

OFF: Ma játszottam egy kis Beach Soccert és az egyik meccsen akkora kapufát rúgtam, hogy hazaadás lett a vége. XD

gorre126 2013.04.01. 19:25:57

2001-2008-ig jártam moziba. Akkor úgy döntöttem, Lucas meg a többi nyomorult többet nem eszik a pénzemből. Mondjuk ki tudja...

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.02. 06:11:49

Szép kis gyűjtemény, gratulálok hozzá! Kiskoromtól fogva én is rengeteget jártam moziba, csak a régi jegyek sajnos mind ki lettek dobva. Arról a jó sok emlékről nincs tárgyi bizonyíték sajna. ('90-es évek-2000-es évek eleji időszak). 2011 óta teszem el folyamatosan a jegyeket. De volt egy nagy tékás korszak is olyan 2004 körül, azokban az években egyáltalán nem moziztam, mindent tékából kölcsönöztem ki.

Én szívesen megnéznék tőled egy DVD gyűjteményes videót is. Sok külföldi csinál ilyen videót. Annyi a lényeg, mint ebben a videóban: egyesével végigmegy az illető a gyűjtemény darabjain, mond egy tömör, rövid véleményt az adott filmről. Én megnéznék tőled egy ilyet, legyen akármilyen hosszú videó is. :)

Hypto 2013.04.02. 06:11:57

Szép gyűjtemény! Egyébként ha hiszed, ha nem az Avatart ugyanabban az időpontban, ugyanabban a teremben néztük meg :D

pdpd 2013.04.02. 06:12:22

@freddyD: Igaz, én ha egy évben 5-10x megfordulok egy moziban, de amikor utoljára voltam (a Pi életén) akkor itt csak az első sorban volt hely. Igaz, ez itt Tatabányán van, nem pesten, ahol szerintem jóval nagyobbak a termek, meg premier is volt, de azért meglepő volt, hogy egy ilyen filmen nem lesz hely. Természetesen hamár elmentünk, akkor csak nem jövünk haza, szóval beültünk az eslő sorba. És hogy őszinte legyek elég érdekes volt. Itt csak egy mozi van ugye, és itt a 3D elég pocsék. Viszont most, hogy az első sorból néztem jobban kijött a 3D, mint mondjuk amikor a 10. sorból nézem. Szóval ilyen szempontból azért azt az első sort sem kell lenézni :). Persze a film után megfájdult mindenem, meg a pozíció is fura volt, de egyszer ki lehetett bírni.

FaKe.beL1eVe 2013.04.02. 17:34:34

Szép kis gyűjtemény! :)
Nem is gondoltam korábban erre a hobbira, de meghoztad rá a kedvem, és én is belevágok a szorgos gyűjtögetésbe (Persze ha és amennyiben időm és pénztárcám engedi). :)
Az tetszik ebben egyébként, hogy nagyon jól esik az embernek egy kis nosztalgiázás, hogy anno mennyibe is került, meg milyen kivitelben voltak ezek a jegyek. Kár, hogy az eddigi mozijegyeim már eltűntek a süllyesztőben, de mostantól beindul az ipar nálam is.. :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2013.04.02. 20:49:03

Ez remek videó volt, jó kis nosztalgia. Anno én is gyűjtöttem egy darabig a jegyeket, de végül felhagytam vele. Inkább a vox-gyűjteményemet szoktam felütni, és néha magam is elborzadok, hogy milyen szörnyűségekre ültem be kiskoromban.
A rajzolt jegyek viszont mindent ütnek!

Egyvalami viszont böki a szemem: Mi az hogy reggel 10 óra??? Az barátok között is bőven délelőtt! :)

Kolonel 2013.04.04. 06:10:29

@freddyD: Értem.

Azért kérdeztem egyébként, mert pár éve több helyen is olvasni lehetett, hogy a mozi halálát vizionálják, mert üresen konganak a termek, viszont tavaly többéves kihagyás után újra beültem párszor, és úgy láttam, egyáltalán nem ez volt a helyzet.

Azt nem mondom, hogy sokan voltak, de 2-3 sor azért mindig megtelt. (Bár lehet csak nem néztem olyan filmet, amire kevés volt az érdeklődés.)

freddyD 2013.04.04. 06:14:08

@Kolonel: Egyszer voltam mozigépészes túrán (írtam is róla egyszer blogon) ahol azt mondták nekem, hogy 23%-os kihasználtságnál nem veszteséges egy előadás. Hát, őszintén szólva, általában nem hinném, hogy az összejött azokon a vetítéseken, ahol én voltam

blogolkodom.blog.hu/2010/09/17/nagy_elmenyben_volt_reszem

Lavmitendor 2013.04.04. 17:23:30

Jó érzés volt megnézni. Pár filmet amiknek megtartottad a jegyét nekem is volt szerencsém moziban látni és mindegyikre emlékszem mintha tegnap lett volna (pedig van olyan amelyik nem éppen ebben az évtizedben volt).
süti beállítások módosítása