HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: személyes

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr875217315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.12. 05:52:52

Tanulságos kis videó volt, nagyon sok mindenben egyetértettem veletek. Én is anno, még hülye gyerekfejjel belevágtam a videózásba, gondoltam milyen jó móka lesz. Aztán rádöbbentem, hogy semmi tehetségem hozzá, sőt mára már az összes videóm eltávolításra került, kivéve a Szubjektív Szélesvászon című Warzone rádió műsort. Kaptam jó, rossz kritikákat egyaránt, de voltak a negatív véleményeknek egy olyan rétege, amit nem tűrtem el. Ez pedig az az eset, amikor egy illető a videód kapcsán elkezdi a személyiségedet támadni (ahogy FreddyD is mondta az interjúban a szülei halálát kívánva), ezt a fajta véleménynyilvánítást nem tudom elnézni. Ezt igazából mai napig nem értem, hogy valaki miért kezd el egy videós személyiségét sértő dolgokat írni, csak azért, mert eltérő véleményük van egy adott témáról. Hozzon fel ésszerű érveket, építő jellegű kritikát, de az legyen már az első, hogy elküld az anyámba. Azzal semmi problémám nem lenne, ha valaki segítene azzal, hogy leírja a negatív dolgokat.

SarahConnor 2013.04.12. 17:27:53

Freddy, nem mondod komolyan, hogy voltak, akik pl a szüleid halálát kívánták... nem semmi...

Na de biztos a Big Rigs volt a kedvenc játékuk, és ami fáj, az fáj :)

Darwin-várományos banda.

lisztes · http://www.facebook.com/LisztesMegmondjaATutit 2013.04.14. 18:09:52

Amíg bele nem kezd az ember, nem is fogja fel, milyen nehéz jó videókat csinálni. Én nemrég kezdtem, és mivel se felszerelésem, se tapasztalatom, se képzettségem, (se túl sok időm), se "karizmám" nincs, így nagyon nehéz - no de pont ez volt a lényeg, hogy megtanuljak szerepelni, vágni, kamerázni. Ezt persze a youtube közösség nem érti, ők rögtön magas szinten igénylik a dolgokat (pedig építő jellegű kritikákban reménykedtem naivan).
Így 6-7 videó után is sokat tanultam (és remélhetőleg fejlődtem), és arra is rájöttem, mennyivel nehezebb a "gonosz" kommenteket feldolgozni annál, mint gondoltam :)
Grat a kitartásodhoz, remélem egyszer eljutok oda, hogy csináljak veled közös videót :)

Sakktanár 2013.04.14. 21:27:01

+ Az a baj, hogy a minőségi munka önmagában nem garancia a sikerre, ha nem promózzák az embert, (és magát amúgy nem reklámozza pióca módon) akkor kap egy stabil 10-es nézettséget, aztán pihenhet.

Sakktanár 2013.04.14. 21:27:15

Barmok véleményére nem kell adni, aki fenyegetőzik, valószínüleg irígységből teszi, és elkeseredett ember... Egészséges, normális erkölcsű ember nem áll neki pocskondiázni, vagy kikapcsolja időben a videót, vagy valami értelmes kritikát fogalmaz meg. Kár hogy nincs youtube regisztráláshoz kötve valami mini IQ teszt, ami kiszűri azt a réteget, amit már a Forrest Gump-ba is mutattak a statisztikánál. Hasznosabb egy normális néző, mint 100 hülye.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.14. 21:27:41

@lisztes: Tökéletesen igazad van! A videós kommentelők többsége valóban profi színvonalú videókat vár el egy kezdőtől is. Legtöbbjüknek fogalmuk sincs arról, hogy bizony mocskosul nehéz dolog olyat alkotni a videózás berkein belül, ami vicces, egyedi és még érdekfeszítő is. Az utómunkálatokról nem is beszélve. Úgy mint vágás, minőségfinomítás, feltöltés stb. Aztán ha jól megy a szekér, akkor futószalagon várják el az embertől az újabb és újabb részeket. Az utómunkálatok is rengeteg időbe telnek, a magánéletről nem is beszélve. Ezért is értettem meg maximálisan FreddyD döntését, amikor abbahagyta a RCPJS-t. Egyszerűen ezt nem lehet az örökkévalóságig csinálni, belefárad az ember egy idő után. Kritizálni könnyű, megérteni nehéz, jobbat csinálni már megerőltető.

Borosstyán 2013.04.15. 15:39:57

A youtube tényleg terroristának néz vagy ez csak műbalhé? Mert ha tényleg, én a helyedben már rég levettem volna a maszkot és lezártam volna teljesen az rpcj-s múltat - s ezentúl armani öltönyben egy könyvespolc mellett a fotelból közvetíteném didaktív előadásmódban a kritikáimat és gondolataimat :D

freddyD 2013.04.15. 15:42:29

@Borosstyán: Nem szó szerint. Nem értem, miért nem értette ezt ennyi ember :S

De ezzel kapcsolatban majd hamarosan lesz egy szókimondó videó, hogy mi zajlott köztem és a Google között

Borosstyán 2013.04.15. 19:52:55

@freddyD igaz, butaság a részemről ilyet feltételezni hogy valóban terroristának hinnének, ahhoz már tényleg egy szerencsétlen nagy baleknek kell lennie az embernek hogy így legyen. Sőt ha egy filmről készített beszélgetős videóm hanganyagát a Fox letiltaná, én tényleg lehúznám a rolót szégyenemben, míg tudom, mások idehaza komplett amcsi filmeket töltenek fel szerzői jogi afférok nélkül. Ezek a "körök" találtak magunknak valakit akit kényük kedvére csesztethetnek. Sok sikert a videóhoz remélem humoros lesz :)
süti beállítások módosítása