HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #28 (2013. Május) 137 perc

Beszélgetnek: Zoly, Gergő, freddyD

Téma:

-Sötétségben: Star Trek
-Mellékhatások
-A hívás
-Gyilkos Vágyak
-Nagy Hal
-Jurassic Park
-Maniac
-District 9

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (125 MB) 127 perc

MEGA
http://www.filefactory.com/file/3kt60mmmbmxb/n/Filmbaratok28_mp3

Csatolmányok:

Alive in Joburg (District 9 előzmény-rövidfilm)

Címkék: filmbarátok podcast

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr905308381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsingiszkán1227 2013.05.21. 17:14:51

A Törvénytisztelő polgárban sincs pozitív szereplő, talán csak öreg jogász. Butlert egy darabig megértem, de túlzásba esik, sőt az előéletét megismerve a maradék szimpátiámat is elvesztette, Jamie Foxx meg egy opportunista, elvtelen szemét, akinek a fejében talán csak egy pillanatra fordul meg, hogy ő is felelős a borzalmakért... És nekem ezért a film sem tetszett, de amúgy egyetértek Freddyvel, nem létfontosságú, hogy a főszereplő szimpatikus legyen (khm... Bukás...).

pokol János 2013.05.21. 17:15:05

Jurassick parknál 3-nál majdnem jól mondja Zoly a kis gyerekes sztorit. Igazából nem egy fán, hanem egy tartálykocsi szerűségben húzza meg magát, és éli túl egyedűl azt a 3 hetet kb, amikor is elmennek a szülei megmenteni a szigetre, és végül megtalálják.
A Raptoros dolog pedig az volt, hogy a vizeletüket használta fel, hogy ne támadják meg más dinók, így szabadon tudott mászkálni a szigeten.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.05.23. 05:59:06

Örülök a Nagy hal-ról alkotott véleményednek Freddy! Annyira imádja mindenki ezt a filmet, hogy már kezdtem azt hinni, hogy én vagyok az egyetlen, akinek nem jött be. Nem s.ggnyalásból mondom, de szinte pontosan azokat a dolgokat emelted ki, amik engem is zavartak. Legalább a változatosság kedvéért most nem Gergő volt a lehúzó ember. :D

freddyD 2013.05.23. 06:00:44

@Powerful900: Na végre! Valaki úgy gondolkodik, mint én! :D

Mr. Schreck 2013.05.31. 15:06:11

A kalózos témához fűznék egy kis szösszenetet. Minél nagyobb méretekben megy a letöltögetés annál kevésbé éri meg filmeket/játékokat/zenéket csinálni nyilván. Viszont amíg ilyen számmal megy a készítésük van azért benne pénz így is, ha pedig nem lesz, akkor előtérbe kerülnek azok akik nem -elsősorban- pénzt akarnak gyártani hanem valami művet. Nagy hőse a dolognak a szememben az Ink.
A mozirip pedig szerintem is a filmes igénytelenség legalja.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.05.31. 22:45:07

le vagyok döbbenve ezen a hipokrata hozzáálláson, ha nem tudom hogy hobbi szinten készítitek ezeket a podcastokat, esküszöm azt hinném ezért valaki fizetett

"a magyarok tolvajok" ez jut eszébe a Disneynek, ti ezt komolyan így gondoljátok? a legtöbb marikai azt se tudja létezünk, és most na bumm Vasember kapcsán egy hét megtorlást kapunk, ki a halál faszát érdekel ez, felőlem jöhet félévvel később is, ahogy a Dredd - érdekes arra is beültem, és azt még csak nem is tőlünk töltötte fel valaki, és mégis ilyen későn jött el, vagy a Scott Pilgrim és sorolhatnám

a Disney meg van lőve, mit tud csinálni, szerintetek bárki - főleg az aki lekamerázta - törődik ezzel? majd lekamerázza más, mondjuk egy román, mert érdekes módon arról senki nem beszél, hogy Románia meg Bulgária, de még Lengyelország is a kalózkodás fellegvára, mi lószarok vagyunk hozzájuk képest, és akkor ott van Oroszország, Ukrajna, sorolhatnám

Disney baszta el, minek kell valamit bemutatni egy héttel hamarabb egy ilyen picsafüst országban, miért ne a hazájában mutatták be? vagy miért nem EVERYWHERE ahogy azt kellene, és akkor kaszálnak rendesen

hülye dilettáns hozzáállás egy egyre inkább szarrágó cégtől, és akkor nagy büntetés egy hét, hát az anyátok, ennél többet nem tehetnek, mert ha túlságosan visszatartják a kritikák majd megteszik a hatásukat nem is kell kamera, de eljönnek ide is, mert éhesek odaát, mert kell nekik az a kevés pénz amit még így is kamerázás ide vagy oda összedobtak rá a hazaiak, úgyhogy szégyellje magát a Disney hogy nem gondolkodott előre

mert én aztán nem fogom valami seggarc miatt aki úgy gondolta ellopja, meg ez a kollektív büntetés is mekkora tirpákság

sőt ÉN mint olyan ki 2000 hufot fizetek egy mozira, kikérem magamnak hogy éjjellátóval vizslasssanak, hogy belenézzenek a táskámba, vagy hogy szóljanak hogy kapcsoljam ki a telefont, mert vagyok annyira intelligens hogy kikapcsolom magamtól

tudom hogy nem miattam van, de felháborítónak tartom, a seggemet nyalják ki, hogy megveszem ilyen kurva drágán a jegyet a szaros filmjükre

egyébként Vas3-at két hete nézte Duna Plázában, full enyém volt a teljes terem, királyság volt, mert még egy embernek is megéri elindítani a termet, leadni a filmet, mert az is finom pénz

Jurassic Park témához - meg se vagyok lepve hogy egyikőtök se nézte meg a 3D-s verziót, pedig ennek pont az volt az értelme, direkt 2D-re elmenni, én szerintem vétózni fogok hogy a 3 emberből most már legyen valaki aki szereti a 3D-t is, kibaszott jól megcsinálták a filmet, egy 20 éves film jobb 3D-t produkált int sok mai, azonfelül most először lehetett DTS-ben hallani a filmet, mert ez olt a világ első ilyen filmje és amikor nálunk adták még egy mozi se tudta ezt a hangot produkálni

4K -nyomatják a 4K-t van Siófokon, az Eurocenterben, meg ha jól tom már a Westendben is úgyhogy van 4K de amíg úgy hirdetnek valamit, hogy 4K-s bemutató, aztán a Queen 25 éves koncertje a premier szemcsés képpel még felújítva is akkor addig persze hogy azt se tudja a néző mire vált jegyet

valaki épp azon sírt nem rég, hogy a hazai IMAX csak 2K és nem 4K

viszont Zolyt meg kell dicsérjem, mert egész jó elmélet ez a Star Trek reprezentatív film a Star Warshoz, és tényleg

bioLarzen 2013.06.01. 12:28:54

@scal: Nem a lényeget érinti, de bacchus, nem lehetsz ennyire lusta, hogy a nagy kezdőbetűkhöz szükséges shift-lenyomást, illetve a mondatvégi írásjelekhez szükséges billentyűlenyomást lespórolod... Most komolyan?

Milyen szintű igénytelenség már ez?

Remélem, az így megspórolt, mintegy 4-5 másodpercet hasznosan és/vagy kellemesen töltötted.

bio

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.06.01. 16:21:52

@bioLarzen: te az életben is ilyen hebrencs vagy? :D finchernek nem akarsz levélbombát küldeni, mert kisbetűzi a NAGY színészeket? ahol kell ott kiemelek, ahol nem ott élek az élet nyújtotta szabadsággal, Te így érzed jól magad, Én meg így, peace ;)

algi 2013.06.01. 19:19:08

@bioLarzen: Text of wall tl;dr: Nem tetszik neki a rendszer.

bioLarzen 2013.06.02. 06:37:53

@scal: Aha. Szóval előbb jól kiosztod freddyt, mert nem úgy "érzi jól magát", mint te, aztán nem tetszik, amikor én is ugyanezt teszem veled.

Végül is... miért is ne? Szabad világban élünk, azt tesszük, amit szabad.

bio

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.06.02. 17:28:08

@bioLarzen: felőlem azt csinálsz amit akarsz, sehol nem írom hogy nem tetszik ;) szövegértelmezési problémáid vannak?
Freddyt se osztottam ki, mindössze annyit írtam szerintem icurka-picurkát eltúlozták ezt a Vasemberes dolgot
ennek semmi köze ahhoz ki hogy érzi jól magát

bioLarzen 2013.06.02. 20:42:50

@scal:
"Freddyt se osztottam ki, mindössze annyit írtam szerintem icurka-picurkát eltúlozták ezt a Vasemberes dolgot"

Lássuk csak, miként tetted:

"le vagyok döbbenve ezen a hipokrata hozzáálláson, ha nem tudom hogy hobbi szinten készítitek ezeket a podcastokat, esküszöm azt hinném ezért valaki fizetett"

Tényleg, igazad van, tényleg csak annyit írtál, hogy szerinted icurka-picurkát eltúlozták ezt a Vasemberes dolgot.

bio

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.06.03. 16:30:29

@bioLarzen: mondom hogy szövegértelmezési problémái vannak :D
igen eltúlozták, bocsánat hogy van saját véleményem és kommentelek,
majd most beszúrok egy olyat mint amivel TE nyitottál
mi a francnak írod alá hogy bio? hát fönt a link mellett már lehet látni ki vagy? (na ez a baszogatás, hogy kb. olyasmibe kötök bele amit magas ívből leszarok)

bioLarzen 2013.06.06. 05:46:58

@scal: Királyul nyomod ;)

bio

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.06.07. 22:41:13

@bioLarzen: én ezt tudom :D de tőled is király hogy észrevetted ;)
süti beállítások módosítása