HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Elvileg az én előző bejegyzésemhez akartam volna csatolni, de sikeresen elfelejtettem a dolgot, úgyhogy most kivételesen segítek másnak is a DVD eladásban, külön bejegyzésben.

Van közte jó pár érdekes darab, szintén nem sok pénzért.

A filmeket árusító hölgy megkért, hogy szintén csak budapestiek jelentkezzenek, hogy személyesen át lehessen adni a filmeket.

Itt vannak a filmek, imdb-s pontszámmal:


Madarak 7,8
Marnie 7,2
Téboly 7,5
Szakadt függöny 6,7


Mártírok 7
Halloween 3 boszorkányos időszak 4
Rochester grófja 6,3
Koponyák 5,3
Holtak napja 4,5
Holtak földje 6,5


Mesék a kriptából: Vérbodély 5 és Démonlovag 6,5

Hitchcock filmek egyben: 2800 forint
Mesék a kriptából filmek együtt: 1600 forint (Vérbordély nekem is megvan, elég hihetetlen darab :D )
A maradék együtt 3000 forint

freddyD: filmek

Ha érdekel benneteket valamelyik csomag, írjatok a dreatatt(a)gmail.com címre

Címkék: random baromság

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr515316618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása