HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Megint csak helyhiány miatt megválnék egy pár filmemtől, amelyeket csak egyben adném el, budapesti átvétellel. Van közte pár joglejárt is

Ár: 2800 forint (350 forint/film)

ELKELT

Érdeklődni itt lehet: rosszpcjatekok@gmail.com

Iraki Misszió: IMDB: 2,8. Zs-kategóriás háborús film, amin viszont lehet nevetni, mert annyira rossz. Legnagyobb dicsősége, hogy szerepelt a Ski Park Manager bemutatómban

Apokalipszis Most: IMDB: 8,6. Az első fele kötött csak le igazán, utána nálam unalomba fulladt. Megvannak viszont a maga klasszikus pillanatai, de akkor inkább valami másnak adnám át a helyét

Lopakodók: IMDB: 5,9. Első lemezeim egyike, a borítóért vállalom a felelősséget. Elég ronda, tudom. Computer Panorámás melléklet, de nem látszik a DVD-n. Bugyuta mesterlövészes film, de megvannak a rajongói.

Kémek a Sasfészekben: IMDB: 7,6. Volt róla bemutatóm, nekem annyira nem jött be, de a visszhang alapján inkább kisebbségben voltam ezzel. Nem teljesen értem, miért, de lehet neked is tetszene

Őrültek Háza: IMDB: 7,0. Orosz filmdráma, ami egy diliházon keresztül mutatta be a csecsen háború borzalmait. Érdekes film, de már láttam kétszer

Út a sötétbe: IMDB: 5,1. Amerikai low-budget háborús film két dezertőrről, akik elmenekülnek, aztán egy csoport civilhez kerül, akik a nácikkal állnak szemben. Érdekes film, operatőrileg vannak jó húzásai és attól is érdekes, hogy fogyatékos emberekkel is forgattak. Nem egy rossz film, de már háromszor láttam

Dracula 2000: IMDB: 4,7. Gerard Butler elég szokatlan szerepben. Nem egy nagy film, de a vége kellemes meglepetés volt. Érdekes húzás. A borítón látható "Csak erős idegzetűeknek" meg az évszázad túlzása

Egy nehéz nap éjszakája: IMDB: 7,5. Beatles film, ami szerintem egy katasztrófa, de valahogy ezzel is egyedül vagyok. Biztos bennem van a hiba

IMG 4492

Címkék: random baromság

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr25383253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2013.06.29. 12:15:36

Én ezt elvinném, ha nem előztek meg.

algi 2013.06.29. 12:34:00

Csak a bejegyzést nem olvastam el, de sebaj.

RicsiXD 2013.07.01. 09:30:07

EZ jó befektetés, hiszen 2800 forintért nyerhetsz egy milliót :D.
süti beállítások módosítása