HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

A Fegyencjátszma videómra érkezett ez a videó Dancsó Petitől

Nos, erre válaszolok én most

Címkék: vicces projekt

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr605447155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2013.08.06. 14:32:42

Freddy most nem azért,de mennyi idő volt hogy ilyen apró baromságokat észrevégy ? :D

freddyD 2013.08.06. 15:03:23

@Wrathe CN: Egyáltalán nem volt sok idő. Max 25 perc alatt összeállítottam az összes "bizonyítékot". Az ABC-s dolognál pont kijöttek a betűk, sokat nem is kellett variálnom

P. dictus Magister 2013.08.06. 16:21:10

Az anagrammás résznél képet kaptunk róla, hogy miként születnek az összeesküvés elméletek :)

vazzegabi 2013.08.06. 18:57:39

Dancsó Peti videója egyszeri poénnak jó volt, azon jót nevettem. De Freddy ez a videód szerintem gyenge lett, ezek a poénok nagyon erőltetettek, de Peti-vel biztos élvezitek ezt a "háborút" úgyhogy jó szórakozást :D

Capowne 2013.08.07. 07:03:43

@vazzegabi: Nem védekezésből mondom de szerintem Freddy videója azoknak vicces igazán akik már láttak hasonló, röhelyes összesküvés-bizonyító teóriákat... én speciel szórakozásból szoktam hallgatni ilyen jellegű dokumentumfilmeket játék közben, hogy legyen valami ami szól a háttérben, de meg kell hagyni, sokszor már a fejemet fogom az ilyen lehetetlen átkötésektől, dehát pont ezért olyan vicces :D. Szóval nekem nagyon betalált a videó :D

sakkos 2013.08.07. 07:03:48

Kicsit onyan volt ez a bizonyítékgyüjtögetős rész, mint mikor a Nerd bizonyítékokat gyűjtött, hogy a Supermario bros 3 a sátán műve :D Annak is jó végkifejlete lett, ennek is remélem még folytatódik a története.

B!GM4C 2013.08.07. 17:14:00

OMG :D 4 perces tv szereplés 2.5 orára belassitva... Micsoooda? Amúgy tetszik mindkettő videó :) ezek az össze esküvések ... nagyon epic MÉG MÉG MÉG !!!!

bioLarzen 2013.08.07. 17:14:17

vazzegabi,
az ilyen kamuflame-ekben pont az az egyik lényeg, hogy megy oda-vissza az osztás. Persze, lehet jól és rosszul is csinálni (remek példa arra, hogyan kell jól csinálni a Conan O'Brien-Jon Stewart-Stephen Colbert trió által pár éve, leginkább a saját showműsoraikban bemutatott álbalhé, ami arról szólt, melyikük "fedezte fel" az elnökjelöltségért induló politikust, mike Huckabee-t), és mindenki nyilván eldönti, hogy neki tetszett-e ez vagy sem. De az adok-kapok önmagában teljesen indokolt a "műfajban".

bio

vazzegabi 2013.08.07. 20:21:28

@bioLarzen: Ezzel tisztában vagyok, de számomra ez nem szórakoztató, egy idő után unalmas az oda vissza osztás, hiába van a poénokra kihegyezve.

bioLarzen 2013.08.08. 15:11:28

@vazzegabi: OK, ezzel semmi gond nincs. Nekem sem tetszik egy csomó dolog, ami egy csomó más embernek igen.

bio
süti beállítások módosítása