HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Az HBO/BBC Róma sorozatáról beszélek röviden

Címkék: tv sorozat filmbarátok podcast

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr275474500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alerstorm Pirate 2013.08.25. 10:35:04

Ígéretesnek tűnik majd a közel jövőben teszek vele egy próbát.

Most igazából én a Spartacus sorozatra vagyok ráállva és kifejezetten tetszik.
Freddy esetleg láttad -e és ha igen mi róla a véleményed?

freddyD 2013.08.25. 10:36:31

@Alerstorm Pirate: Nem láttam, de most fog itthon hamarosan megjelenni az első évada (DVD-n és BLU-RAYEN(!) is). Szerintem teszek majd vele egy próbát, de szerintem inkább popcornosabb néznivaló, mint a Róma

P. dictus Magister 2013.08.25. 21:01:37

@freddyD: Nekem is kifejezetten tetszett a sorozat. Kár, hogy csak két évadot élt. Nagyon átjött a Róma pompája és mocska közti kontraszt. Annyi biztos, hogy az intrika és a polgárháború Róma szerves része volt. Amennyire én az átlagos tanulmányaimmal fel tudtam mérni, kifejezetten történelmileg hitelesnek tűnt az egész. Nagyon tetszett, ahogy a vallás átszőtte a szereplők mindennapjait.

Shanuss 2013.08.31. 17:21:23

Miután megnéztem a videódat Freddy utána rögtön nekiálltam és 3 nap alatt végignéztem szinte megállás nélkül.
Remek sorozat.. Ritkán köt le egy téma ennyire úgy hogy köszönöm neked , hogy bemutattad ezt a sorozatot.

Egy negatívumom még is csak lenne. A Trónok Harca hasonlatod nem igaz a Rómával kapcsolatban.. Azért egymástól távol áll a két sorozat tartalmilag és minőségileg is.

freddyD 2013.08.31. 17:22:17

@Shanuss: Intrákákat hasonlítottam össze a két sorozat között, semmi mást
süti beállítások módosítása