HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: film személyes

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr355535093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakktanár 2013.09.27. 06:32:27

Ó már megijedtem a vége felé, hogy nem lesz benne a gyűjteménybe a Pillango, de aztán szerencsére az is feltűnt. Gyerekkorom egyik legrongyosabbra nézett VHS kazettája volt.
Tényleg szerepelt benne az igazi pillangó? Az kemény, nem is tudtam.
"Hé gazemberek, még mindig élek!"

Alerstorm Pirate 2013.09.30. 06:47:27

Én is nagyon imádom Steve McQueent.

Szinte én is majd nem az összes filmjét láttam.

Érdekesség, hogy a Pokoli torony forgatásánál eredetileg McQueen az építész szerepét kapta volna, de ragaszkodott hozzá, hogy ő legyen a tűzoltóparancsnok.

Sanosuke 2013.10.04. 19:30:38

és melyik más színész még a kedvenced ?
melyik színésztől van a legtöbb filmed ?
te régen a VHS kazettákat is gyűjtötted, vagy csak DVD, BD ?

Sanosuke 2013.10.04. 19:30:39

az hogy titokban megölt valakit, csak kamuzott ha jól értem.
hogy a barátja elmondja e a sajtónak.

freddyD 2013.10.04. 20:00:21

@Sanosuke: Russel Crowe még egy nagy kedvencem.
Legtöbb film? Talán vagy McQueen,Crowe vagy Bud Spencer.
VHS-t is gyűjtöttem, de csak kb 2 tucatig jutottam. Összehasonlíthatatlan a mostanival

DrNO 2013.10.04. 21:33:36

Egy nyelvekre specializálódott bemutatónak örülnék :) Amiben speciel a német nyelvre fektetnéd a hangsúlyt. Valamiért háttérben van ez a nyelv, az okát pedig nem értem. Talán te/ti tudjátok az okát :)

Sanosuke 2013.10.06. 12:54:53

csak még valami.
mikor vetted az első DVD filmedet ?

Bandi bá' 2013.10.15. 10:28:22

Olvastam valahol, hogy a Pokoli torony című filmnél a kikötése volt, hogy a főcímben és a plakáton is az ő nevét kell elsőnek feltüntetni, nem Paul Newmanét. McQueen ugyanis nem igazán csípte Paul Newmant, mert az lényegében kitúrta őt a Butch Cassidy és a Sundance kölyök forgatásáról, és McQueen éreztetni akarta vele, hogy a Pokoli toeony forgatásán ő most nagyobb sztár.

freddyD 2013.10.15. 12:09:44

@Bandi bá': Én aról tudok, hogy csak egyenrangúak lehettek. Egyenlő betűméret a plakáton, és szóra ugyanannyit mondhatott az egiyk, mint a másik. Lehet ezt meg is említettem a videóban, már nem emlékszem.

Fura, pedig volt már egy közös filmjük (lásd legelső DVD)

Bandi bá' 2013.10.15. 16:07:31

@freddyD:

Hogy dramaturg szerint hány szót mondanak a filmben, azt eszemben sem volt megszámolni, de el tudom képzelni, hogy ebben is ment az egyenlítősdi.

Anno ezt egy életrajzi dokuban hallottam, de közben már megtaláltam a wikin is, hogy a nevük feltüntetése az eredeti '74-es moziplakáton sajátosan alakult. McQueen mindenképpen magát akarta előre, a stúdió viszont nem akart emiatt balhézni sem vele, sem Paul Newmannel, úgyhogy úgy oldották meg a dolgot, hogy McQueen neve a bal oldalra került, de Newman nevét jobb oldalt kicsit magasabbra írták, így lényegében az emberek olvasási szokásain (balról jobbra, vagy fentről lefelé) múlt, kit tekintettek elsőnek :-)
süti beállítások módosítása