HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: projekt

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr295557452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakktanár 2013.10.08. 22:03:15

De jó régi holland neveket hallani, ők legalább ismertek voltak, nem úgy mint a románok, meg a többi "kis" csapat.
Eddig nem volt még ennyi szabálytalanság, mintha most találtad volna meg a felrúgás gombot :D

freddyD 2013.10.08. 22:51:12

@Sakktanár: Valóban keményebb játékot alkalmaztam a hollandok ellen, hogy valahogy meggátoljam támadásuk lendületét. Félelmetesen gyorsabbak a magyaroknál.

Hozzá kell tenni, hogy általában nem szokott odáig fajulni a dolog, hogy kiállítanak, de most így jött ki. Igazából joggal adott két sárgát, de legtöbbször csak simán szabadrúgást szokott adni, ezért próbálkoztam ezzel a taktikával. Elég mocskos dolog, de nagyon gyengék a magyarok és minden eszközt be kellett vetnem

P. dictus Magister 2013.10.09. 06:26:43

@freddyD: Szerintem a vlogolás és podcastolás mellett érdemes lenne sportriporteri babérokra törnöd.

Ha vége lesz a selejtezőknek akkor hogyan tovább?

bioLarzen 2013.10.09. 06:26:53

Sanyi bá' azért szólhatott volna Klausznak, hogy ha középen kitör, és 100%-os helyzetben van egyedül, nem csak a jobb alsó sarokra lőhet - a végén Van der Sar már előbb vetődött, mint ahogy Klausz lőtt :D

Elfogadnám holnap ezt az eredményt látatlanban...

bio

freddyD 2013.10.09. 21:41:27

@P. dictus Magister: Teljesen alkalmatlan lennék. Nehogy azt hidd, hogy ezt így egyben mondom el...

@bioLarzen: Az a baj, hogy én a DOS-os Sensible Soccerben vagyok igazán jó, az Amigás sokkal nehezebb, ugyanakkor ilyen videóra sokkal alkalmasabb. Játékstílusom ugyanakkor nagyon a DOS-os verzióra van kihegyezve

bioLarzen 2013.10.10. 06:39:40

(Ja, és természetesen hülye vagyok a "holnap délutánnal" kacsolatban, a meccs nyilván nem ma volt, hanem pénteken lesz...)

bio

bioLarzen 2013.10.10. 06:39:47

@freddyD: Remélem, nem hiszed, hogy komoly volt a kritika :)

Amúgy én mindig űberbéna voltam a focis játékokban, úgyhogy ha valaki, hát én nem vagyok jogosult mások játékát fikázni :)

bio

Tamás Lengyel 2013.10.10. 06:39:55

Ha így játszana a magyar válogatott mint freddy a fejünk sem fájna :) ! Van Der Sar eléggé ki védte a szemedet ezen a mérkőzésen :D! Nem hiába valóságban sem volt egy rossz kapus !

bioLarzen 2013.10.10. 21:32:49

@Tamás Lengyel: Csak halkan szólok, hogy freddyvel eddig összesen egy ponttal gyűjtött többet a válogatott, mint valójában, ráadásul rosszabbul állunk a románokkal szemben, mert freddynél mindkétszer kikaptunk tőlük, míg a valóságban csak 3 pontot hoztak rajtunk - úgyhogy - azt feltételezve, hogy a csoport többi eredménye ugyanaz, mint a valóságban valószínűleg már eldőlt volna a 2. hely kérdése (bár az valszín már így is eldőlt...) - és nem a javunkra...

Na, befogom, mielőtt valaki azt hiszi, túl komolyan veszem :)

bio

bioLarzen 2013.10.12. 08:37:59

Bacchus, freddy, ezt is majdnem eltaláltad :D

Ami a meccset illeti: kis szerencsével akár lehetett volna fordított is az eredmény...

bio

P. dictus Magister 2013.10.12. 09:26:34

@freddyD: Hát volt egy sanda érzésem, hogy nem játék közben mondod, de azért így is nagyon jó :) Az, hogy sokat beszélsz a rádióközvetítésekre, vagy épp Szepesi Gyuri bácsira emlékeztet :)A femen poén is ült egyébként.

Ami meg a meccset illeti, mármint az irl 8-1-es zakót azt inkább nem kommentálnám :)

Tamás Lengyel 2013.10.13. 07:55:24

bioLarzen: Te nem veszed a poént :D! Én ezt nem komolyan írtam, ez csak egy játék volt! Amiben több volt a magyar helyzet mint, ahogy az a valóságban szokott lenni! Nem egyből arra gondoltam, hogy FreddyD-t tegyük meg a magyar válogatott edzőjének(Bár szerintem mi poén lenne :D) Csak mivel évek óta néztem Freddy-nek a Rossz PC játékos dolgait ezeket a videóit sem hagyom ki. Szóval ne vedd komolyan. Ui: Csak így tovább Freddy !

bioLarzen 2013.10.13. 18:07:37

@Tamás Lengyel: De, de, vettem a poént - csak ellenpoénnal akartam élni, a jelek szerint gyenge színvonalon :)

Az eredmény ismeretében megállapíthatjuk, hogy freddy kegyesebb volt a válogatotthoz, mint a hollandok :)

bio
süti beállítások módosítása