HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Várhatóan páratlan fröcsögés veszi majd kezdetét válogatottunk ellen, holott szerintem tök felesleges. 8:1-re kikapni nyilván nem túl esztétikus (még jégkorongban sem, holott ott több gól szokott születni), de nézzük már meg, ki ellen kaptunk ki. Hollandia, a világ egyik legjobb válogatottja ellen.

Aki nézte a tegnapi meccset, láthatta, hogy néhol már természetfeletti pontossággal lőttek,passzoltak, íveltek, fejeltek. Bámulatos volt. Emellett azért nem kis szerencséjük is volt, gyakorlatilag minden bejött, ami bejöhetett. Lehettünk mi volna akármilyen jó formában, akkor is szarrá vertek volna minket. Az meg hogy 5:1-re vernek minket, vagy 8:1-re, szerintem ebben a helyzetben teljesen mindegy. Nem mindegy, hogy egy elégtelen dolgozatnál 2 pontod van, vagy 6? Még a kettes közelében sem voltál, akkor mit kell idegeskedni? Jobban kell tanulni legközelebbre és kész.

Sokkal jobban fáj a román meccs, ahol egy amúgy nem túl félelmetes ellenfél brillírozhatott ellenünk, de csak azért, mert semmit sem csináltunk. Totál beszarás, semmi foci, lélektelen játék. Azért voltak jók, mert mi tettük azzá. Tegnap erre semmi szükség nem volt, alapból jók voltak és max a vereség mértékét tudtuk volna korlátozni. Ennyi.

Mindenesetre kicsit kellemetlen, hogy pont otthon játszunk még egyszer, nem tudom mennyire lesz ez szerencsés. Az MLSZ meg ilyen történések után legalább ingyen beengedhetné az embereket (ahogy korábban többször is tette amúgy, legalább a diákoknál), mert kicsit vicces, hogy egy Andorra elleni meccsre akár 8000 forintot is el akanak kérni. A legolcsóbb meg 3000 forint.

Mindenesetre ma nekiállok az utolsó Sensible Soccer VB selejtezős videómnak. Meg akartam várni a holland meccs eredményét, hogy reflektálhassak rá. Lesz mire utalgatni...

Címkék: random baromság

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr255564798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szkristof92 2013.10.12. 10:08:44

Őszintén szólva én már évek óta megkímélem magam attól, hogy a válogatott focimeccseket megnézzem. El nem lehet mondani, hogy ezzel mennyi stressztől és idegességtől kímélni meg magát az ember. Azt tudtam, hogy a hollandoktól ki fogunk kapni és nagy arányban (az előző holland-magyar meccsen is azt hiszem négyet kaptunk) de azért nyolc gól már elég gáz.

Sakktanár 2013.10.12. 14:21:42

Sokan ócsárolják a szövetségi kapitányt, meg hónaponként cserélni akarják, de itt igazából szerintem az egyéni teljesítményekkel van a baj. Eléggé szerény most a magyar keret. Dzsudzsák ide vagy oda, nincs egy olyan játékosunk se, aki relatíve nagy klubban játszana. (nem csak csereként.) Még Szlovákiának is van játékosa az elitben, nekünk meg tán Szalai a legnagyobb név a Schalke-ban... Legalább egy focistánk lenne akár a Chealse-ben, vagy Dortmund-ban, de sehol a láthatáron. 17 éves korig elég jók a magyarok, aztán valamit nagyon elszúrnak. Talán nincs bennük a nyugati profizmus, kitartás, ambíció, ami pont az a plusz, ami kéne.

bioLarzen 2013.10.12. 14:22:14

Szerintem csak azok vannak most kiakadva, akik komolyan elhitték, hogy kijutásra esélyes kaliberű csapatunk van.

Az a baj, hogy néha a "szakemberek" és "szakújságírók" is hajlamosak az egyszerű szurker fejével gondolkodni: nincs múlt és jövő, csak a jelen. Ha megver a válogatott egy jó csapatot (mint pölö a svédeket pár éve vagy a törököket tavaly), akkor mi vagyunk az istencsászárok, Dzsudzsák a Messi és Sanyi bá' a Mourinho. Ha pedig nagyon kikapunk egy remek ellenféltől vagy szenvedünk egy gyenge csapat ellen, akkor a miénk a világ legszarabb csapata, Dzsudzsák pénzéhes, falábú kocsitörő, Sanyi bá' pedig még annyit sem ért a focihoz, mint a nagymamám.

A király az, amikor ezek pár héten vagy hónapon belül jönnek.

Tudomásul kéne venni már végre, úgy harminc év múltán, hogy egy kis, gyenge focival rendelkező ország válogatottjáról beszélnük, amelynek nem a vébére való kijutás a mérce, hanem a középmezőnyben való minél jobb szereplés. A baj csak az, hogy amint jön egy olyan edző, aki ezt tudomásul vszi, és ennek megfelelő takitkát akar játszatni a csapattal - ami a szátrok és igazán erős játékosok nélküli csapatoknál a leginkább gyümölcsöző lehet - akkor rögtön utálja a Magyar Drukker, mert nem megy neki a hollandoknak meg nem próbálja meg ebszorítani a spanyolokat stb... Koeman volt tán a legjobb példa erre. Ő nyilván a hazafoas érzelmektől mentesen, objektyvebben láthatta a helyzetet, és felmérte, hogy igen gyenge a játékosállomány - ezért egy ilyenre optimalizált, vagyis nem látványos, kevés góllal kecsegtető, nem közönségszórakoztató taktikával próbálkozott. Már ezért utálták...

Mindegy, mire jönnek az EB-selejtezők, megint mi leszünk Európa braziljai a Magyar Drukkerek szemében.

bio
bio

szemétpasi 2013.10.12. 23:56:07

Neem, nem keverem ide a politikát... Stadionép...**CSATT CSATT** rossz kezek....

Nah szóval egyetértek az előttem szólókkal és Freddy-vel is. Nagyon gyenge a keret és ezzel még Murinho vagy Guardiola sem nagyon tudna mit kezdeni. Ciki ez a vereség, de hát van ilyen. Szerintem attól, hogy lecserélik a szövetségi kapitányt semmi sem fog megváltozni. Nem realitás a nemzetközi versenyre kijutás, esetleg akkor, ha megemlik a résztvevő csapatok számát.

Ami meg a fiatalokat illeti: Bár én utáltam focizni és közel sem értékelem ezt a sportot annyira mint a magyarok többsége a régi gimimben nagyon nagy divat volt. Sokan jártak edzésre klubbokhoz, és 5-en be is kerültek a NB I. ificsapataiba. Mondjuk 2-re mondanám azt, hogy tényleg tehetséges volt. Mi lett velük? MINDEGYIKÜK elment külföldre. Miért? Mert 19 évesen havi milliós fizetésük (ez ugye havi 3000 euró ami nyugaton nem olyan sok pénz) lehet és mivel csak talomba kellettek a csapatoknak heti 4-5 edzéssel meg van a "munka". És itt kb francia harmadosztályról meg osztrák másodosztályról beszélünk ám. Ha elég sokáig ellavíroznak ott még állampolgárságot is kaphatnak. Hülyék lesznek itthon gürcölni, meg kockáztatni az épségüket, hogy esetleg egy komolyabb csapatba bekerülhessenek. A magyar klubbok nem versenyképesek pénzügyileg, fiatalként nehéz érvényesülni és nem nagyon van kitörési lehetőség. Inkább a könnyebb utat választják. Ezért el lehet ítélni őket, de ha megnézzük, hogy a tényleg jó magyar játékosok mit kapnak az itthoni rajongóktól és sajtótól (lsd Gera) én sem törném magam, hogy megismerjék a nevem.

nemecsek ernő áruló 2013.10.12. 23:56:47

Verhetetlen focis nemzetünknek az épülő stadionok száma alapján minimum döntetlenre kellett volna hoznia a holland meccset az alapján, amennyi pénzt kapnak. Ez természetesen fáj az embereknek, mert közben azt látják, hogy a kórházak fala kirohad, és a segítségre szoruló gyermekek szájából kiveszik az ételt. Ezért, és nem konkrétan a 8-1 miatt van a "fröcsögés". Ideje lenne felébredni.

P. dictus Magister 2013.10.13. 07:56:44

Elég csúnya zakót kaptunk már megint, de én már magamra sem veszem. Szívem szerint szétzavarnám az egész magyar ""profi"" futballista brigádot. Kivenném az összes pénzt a fociból. Na aki ez után is megmaradna és játszana abból lehetne valami. Puskásék még a grundon tanultak focizni, nem a flancos akadémiákon. Olyan jó lenne egyszer megélni nagy magyar foci sikereket, de lehet, hogy én már nem élem meg.Egye fene nézek vízilabdát :)

Freddy, te meg ne hagyd abba swos videókat, csinálhatnál egy bl-es sorozatot is :)

nemecsek ernő áruló 2013.10.13. 10:14:09

Aludtam rá egyet.

Egyébként meg lehet védeni a "szegény szerencsétlen magyar válogatottat", aki az örökös világbajnok hollandok ellen volt kénytelen játszani, de miközben az MKB Veszprém kézilabda csapat gólrekorddal hibátlanul vezeti a csoportját nulla állami támogatással, a magyar foci válogatottnál ilyeneket lehet olvasni:

"21:43 Van Persie belőtte a harmadik gólját. Nem volt nehéz dolga, a legközelebbi magyar védő öt méterre volt tőle, pedig a 16-oson belülről lőtte."

És ez nem az egyetlen ilyen mozzanat volt. Ez pedig nagyon nagyon gáz! Ez azt jelzi, hogy gyakorlatilag egy gimnáziumi futballcsapat is sz*rrá verte volna a magyar válogatottat, ha akarja. Ilyen szempontból a 8-1 még csodának is tekinthető, hogy nem lett nagyobb a vereség. Erre mennek a milliárdok? Komolyan? Minek?

bioLarzen 2013.10.13. 18:07:28

@nemecsek ernő áruló: Hölgyeim és uraim, a ló másik oldalára történő esés szép példája!

Persze, nyilván kikapna a válogatott egy gimis csapattól is... meg a 8:1 hízelgő ránk nézve... persze...

Anno, amikor még suliban tanítottam, néha fociztunk délután pár kollegával meg gyerekekkel. Az egyik gyereknek egy nem igazán neves, az nbI-ből épp akkoriban kiöregedő, és addig sem stabil kezdő spíler volt az apja - az a fajta, akinek csak az ismeri a nevét, aki pont annak a csapatnak szurkol, vagy nagyon ismeri a mezőnyt. Nos, a tag egyszer beállt kicsit közénk... Hát, bacchus, szemmel alig bírtuk követni, nemhogy futva... leszerelni? Elvenni tőle a labdát? Levédekezni? Haha...

És, mondom, ez a tag fénykorában egy nb1-es kiscsapat noname kiegészítőembere volt, ráadásul védekező poszton, ahol nem a nagy driblikirályok játszanak...

Ja, és akkoriban is a béka segge alatt volt a magyar foci és a válogatott.

bio

Bandi bá' 2013.10.13. 18:09:57

Kedves freddyD, én mindent imádok, amit az RPCJ kezdete óta csinálsz, de most felesleges mosogatni ezt a csapatot. Elhiszem én, hogy a hollandok világbajnok válogatott, de akkor is, ezt a zakót nem lehet magyarázni. (Vagy lehet, de nem érdemes). Mindaddig, amíg a magyar foci úgy működik, hogy a tehetség túrót nem ér, mert a lényeg az, hogy vállalkozó apuci ki tudja tokolni a milliókat a kisfia után, hogy az bejusson egy jobb klubba (akkor is, ha a gyerek falábú, kilencven kiló, és a fél szemére vak), addig itt nem lesz változás. A válogatott meg szintén magasról tesz az egészre, ők így is meg úgy is megkapják a millióikat akkor is, ha a belüket kijátsszák a meccsen, meg akkor is, ha két félidőre körbeülnek a pályán és malmoznak.
Hoznak majd egy külföldi edzőt, mert az szaktekintély? Minek? Azon túl, hogy tízszer annyit fog felmarkolni (mert ő nagy név kéremszépen), a sz@rből ő sem fog tudni várat építeni.

Sanosuke 2013.10.13. 21:20:48

én azt a sok milliárdot szétosztanám a kézilabdások, vizilabdások, úszók és tornászok és atléták között, jobban megérdemelnék.

argo001 2013.10.13. 21:20:49

Sem a válogatott, sem a szakmai stáb nem alkalmas arra, hogy csapatunk az európai középmezőnyhöz tartozzon. Ha lenne egy Trapattonink... ő például kijuttatta a botlábú íreket az EB-re. :)
Nem kell mosdatni a csapatot. Nem vártam győzelmet, de ilyen játékkal 8-1-re kikapni szégyen. Szégyen volt a románok elleni produkció, szégyen volt ez is. Én 3-0-t tippeltem előzetesen a hollandoknak - én, és a kincstári optimizmusom...

nagymate17 2013.10.15. 12:06:55

teljesen egyetértek itt 1-2 emberrel. azt a sok milliárd forintot ha már a sportolók között akarja szétosztani mindenképpen a viktor,akkor olyanoknak adja,akik a legjobbak között vannak világszínvonalon pl: kézi,vizisportok,kendósok. Amúgy meg én is az egészségügybe pumpálnám,mert borzasztó,hogy mi megy ott. Nem csak a kórházak állapotai rosszak,de a havi "műtétpénz" is elég csekély.
Másfelől megközelítve : nem lesznek jobb focisták azért,mert lesz pár stadion. Aki jól focizik,annak tökmindegy,hogy egy régi vagy új stadionban de,az nem is fog itthon maradni,mikor külföldön 100szor akkora fizetést kap. Szóval az új stadionnal nem fog több meccspénz járni,ami itt tartaná őket.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.10.15. 16:07:47

nekem viszont pont tetszik ez a hozzáállás, Ez hiányzik a legtöbb hazaiból, az amit a faszbukon levágtak az ismerőseim (mémek, meg köpködés) már majdnem annyira undorító mint a politikai megosztások, mindenki győzni akar, szerintem se gáz Hollandiától kikapni a Románoktól annál inkább, az az ország jobban el van adósodva mint mi, nincsenek utak, és jobban fociznak? nevetséges

amikor 10 vagy 15? éve a válogatottunk elverte a szintén Holland Ajaxot emlékszem még micsoda eufória volt és mindenki csodáról beszélt, európából egyből megkeresték a jobb focistákat akik jól le is léptek) a visszavágón persze már megint szarrávertek minket

itt mindenki azt akarja, hogy az aranykorszak jöjjön vissza, meg nem engedtem volna Egervári se hogy lemondjon, az tök olcsó menekülés, szedje csak gatyába a csapatot és addig kevesebb lóvét kap

bioLarzen 2013.10.15. 22:10:18

@scal: "amikor 10 vagy 15? éve a válogatottunk elverte a szintén Holland Ajaxot emlékszem még micsoda eufória volt és mindenki csodáról beszélt, "

Hmmm... ez biztos? Nem emlékszem, hogy akkoriban a válogatott klubcsapatokkal játszott volna...

Akkoriban amúgy az Ajax egyetlen magyar csapattal játszott, 95-ben a BL-ben a fradival kétszer: a fradi szempontjából 1:5 és 0:4...

A hollandokkal a válogatottunk tétmeccsen a 86-os VB selejtezőiben játszottunk, Rotterdamban 2:1 ide, a Népstadionban (nekünk már tét nélküli meccsen, mert akkor már kijutottunk... édes istenem, ilyen is volt :D) 1:0 a hollandoknak. Utána még volt egy barátságos meccs a (hál istennek rövid)Verebes-érában, 7:1 nekik (pedig még vezettünk is :D).

bio

bioLarzen 2013.10.15. 22:10:52

Bcso, hogy itt reagálok twitteres bejegyzésre - de nem regisztráltam ott, és csak egy komment miatt nem is szeretnék :)

Szóval: freddy, egyetértek veled, méghozzá mélyen Knézy-ügyben. Az egy dolog, hogy szegénykém akár be is szarhat az erőlködéstől, akkor sem fogja mégcsak megközelíteni sem apja legrosszabb teljesítményét sem. De, amit most művel, az szerintem kriminális. Bacchus, játsszunk bármilyen szarul egy bármilyen szar ellenfél ellen, a riporter nem azért közvetít, hogy végig fikázza a csapatot. Egyiket sem - depláne nem a "saját" csapatát. Nerm dícsérni kell őket persze, és nem kell vaknak sem lenni és nem észrevenn azt, ha valami rpéssz - de basszus, amit ez a faszi csinál, az nem ez, hanem full-on fikázás. Ezt tegye otthon a képernyő előtt vagy kocsmában a haverokkal - de riporterként nem ez a munkája...

bio

freddyD 2013.10.15. 22:20:58

@bioLarzen: Ilyet még életemben nem láttam, amit ez az őrült művelt. Nem arról van szó, hogy kommentátor nem kritizálhatja a saját csapatát. De ez amit itt művelt, az egy totálisan populista vicc volt, hogy megfeleljen a negatív hangulatnak és ezzel növelje megítélését. Semmi más.

Apja is jó pár blamázst végigközvetített, de soha nem süllyedt le ilyen színvonalra. Undorító ellendrukkerkedést művelt, olyan szavakat és kifejezéseket használva, hogy ilyet egy kezdő riporter nem engedhetne meg magának a kosárlabda Megye II-ben.

Hogy kiosztotta Csankot, csak néztem. Ki ő, hogy kritizálja Csank közhelyeit, amikor ő ennél sokkal nagyobbakat mondogatott a meccsen és mégis milyen konkrétumokat várhat el Csanktól, hogy az itt per pillanat megváltsa a magyar focit? Elment az esze?

Szóval én ezt a riporterszakma 1:8-ának nevezném azzal a különbséggel, hogy itt nem volt ellenfél, hanem saját magát égette be.

Lehet még levelet is írok az MTV-nek, mert ez baromira feldühített. Nem azért, mert a magyarokat szidta, hanem mert ez a félnótás nulla alázattal végezte a munkáját és szégyent hozott még apjára is. Basszus én jobban megerőltettem magam a kis gagyi Sensible Soccer selejtezőimnél

argo001 2013.10.16. 07:02:56

Szerintem meg teljesen igaza volt Knézynek a meccsen.

bioLarzen 2013.10.16. 07:02:58

@freddyD: Egyetértek. Szólni kellett volna neki, hogy ő szpíkerként nagyjából pontosan azt a szintet hozza, amit a válogatott az uccsó két meccsen...

Mindegy, mire jönnek az EB-selejtezők, megint mindenki azt fogja hinni, hogy most majd jól kijutunk...

... aztán megint mohács lesz a végén... és aztán megint nem történik semmi érdemleges.

bio

nagymate17 2013.10.16. 12:20:46

szerintem is igaza volt. csak eddig nem merte senki se felvállalni ezeket,de most szalai miatt megnyílt ő is. mert szerintetek az nem vicces,mikor órákon keresztül elemzik meccs előtt a holland válogatott játékát,és végül arra jutnak,hogy " a holland csapat az egyik legkiszámíthatóbb ",meg "a hollandoknak a védelmük pocsék" és a végén még meg is verhetjük őket,mert milyen szarok. Ugyan már kérem.Aki ezeket komolyan gondolta,az nem való ebbe a szakmába,és szerintem ezt mindenki más tudja is,csak nem meri mondani,mert hogy nézne ki,ha azt mondanák,hogy semmi esélyünk. És igen, Csank se mondott semmi értelmeset. Elhiszem,hogy nehéz megszólalni,meg hogy nehéz a kamerába mondani az igazságos,hogy szar a magyar csapat,de én megbecsülöm azokat,akik ezt felvállalják,és nem megsunynak,és mondják a hülyeséget. amikor már a csapat legjobb embere is úgy gondolja,hogy minden el van rontva,akkor ott tényleg minden el van rontva

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.10.16. 12:20:59

BioLazern - basszus már olyan rég lett volna, akkor nem válogatott hanem a Fradi :D annyira sose voltam focista de arra emlékeztem hogy ott mennyire büszkék voltak hirtelen a magyar játékosokra (pedig nyilván abból eredt a vereség, hogy az Ajax nem tekintette ellenfélnek a magyarokat, aztán a visszavágóra keményen felszívták magukat)

Ezt a közvetítést nem láttam, de az apja max ilyesmiket mondott: Hát fiúk ez nem volt szép. vagy Ezt azért mégse kellett volna. de nem emlékszem hogy fikázott volna, bár az is lehet kapott instrukciókat hogy növelje a meccs nézettségét, ki tudja lehet ez a jövő mi meg már dinoszauruszok vagyunk

bioLarzen 2013.10.16. 21:59:04

@scal: "Ezt a közvetítést nem láttam, de az apja max ilyesmiket mondott: Hát fiúk ez nem volt szép. vagy Ezt azért mégse kellett volna. de nem emlékszem hogy fikázott volna"

Hihi - én igen :) Mechelen-MTK kupameccs (asszem UEFA-kupa), valamikor a 90-es évek közepe felé lehetett. Kint reménytelen játékkal 5:0-ra égett az MTK, a végére az öreg Knézy egész tüchtig kis agyvérzést kapott :) "Ebbe a magyar fociba egy büdös fillért nem szabad betenni, ez így értéktelen" stb... :)

De ő emellett le is közvetítette a meccset, nem azzal töltötte a munkaidejét, hogy full-on fikázza a magyar válogatottat.

bio

bioLarzen 2013.10.16. 21:59:31

@nagymate17: Hatalmas a különbség akritika és az echte fikázás és ellendrukekrkedés miatt. Amit Knézy megengedett magának tegnap, az egyszerűen undorító volt. Nem feltétlen a tartalom, hanem a forma és stílus.

... ja, és egyébként Knézy például mennyire volt "józan", amikor a válogatottnak ment a szekér? Én nem emlékszem arra, hogy csitítgatta volna a ekdélyeket és reményeket például a törökök elleni 3:1 után... Akkor ő is pont olyan volt,mint a drukkerek....

Knézy egy korlátolt tehetségű kommentátor, aki valószínűleg sosem vitte volna körzeti tévézsnél többre, ha nem az a neve, ami. Az apjától fényévekre van - mitöbb, még a Palik-Héder-Hajdú B. - Faragó generációtól is.

Erről sztem ennyit.

bio

bioLarzen 2013.10.16. 21:59:40

@scal: Szia,
a gond csak annyi, hogy, ahogy írtam is, mindkét meccset az Ajax nyerte, az elst az Üllőin 5:1-re, a másikat kint 4:0-ra.

Amire te vaszín emlékszel, az az, hogy a csoportkör első meccsét a Fradi idegenben nyerte 3:0-ra a Gasshoppers ellen, és tényleg nagy volt akkoriban a csindradatta - már pusztán amiatt, hogy a fradi az Anderlecht ellen kiharcolta a BL-be jutást. Aztán jött a Grashoppers elleni 3:0 - és sokan téyleg elhitték, hogy a fradinak van esélye az akkor Európa egyértelműen legjobb csapata - az Ajax - ellen lehet bármi esély.

bio

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.10.17. 06:26:38

@bioLarzen: jaaaj tényleg csak keverem ezeket a szúnyogirtó neveket, milyen jó hogy ebben profi vagy :D tényleg először volt az Anderlecht, aztán a Grashopper és az Ajax meg bedarálta őket de nagyon durván, na köszi szépen a helyesbítést, így már helyreugrott az egész, de mocskos régen volt el se hiszem

bioLarzen 2013.10.17. 18:11:00

@scal: Na ja, majd' 20 éve... Tényleg nehéz elhinni...

bio

nagymate17 2013.10.17. 18:11:03

@bioLarzen: jó igazad van,tényleg nem illene ilyent csinálnia. Bár nekem személy szerint tetszett,de lehet csak azért,mert én nem szoktam focit nézni,csak ezeket a "fontosabbakat",és ezeket is általában csak röhögni szoktam,mert abszolút lenézem a magyar válogatottat. Szóval nekem azért tetszik csak a knézy,mert néha tudok rajta röhögni. (inkább női kézit szeretem,valószínűleg ha az eto-val csinálta volna ezt,akkor nem röhögök rajta,bár én is elszoktam küldeni őket a picsába,amikor minden döntőbe kikapnak,addig meg veretlenek.)

algi 2013.10.20. 08:57:48

Apropó: Létezik jó magyar közvetítés bármelyik sportban, bármelyik adón (legyen az tévé vagy rádió)?

bioLarzen 2013.10.20. 16:43:29

@algi: Persze. Javaslom Horti Gébor bármelyik közvetítését a Sport 1-2-n. Ha még nm röhögtél véágig meccset a kommentátor miatt (és nem azért, mert annyira szar, hanem mert annyira poénos), élvezni fogod ;)

bio

Robb20 2013.10.21. 18:00:44

@algi: Szintén Sport 1-2-őn az NBA-közvetítések szerintem abszolút színvonalasak és szórakoztatóak :)

bioLarzen 2013.10.29. 22:34:42

@westhammer: OK, kösz a javítást!

bio
süti beállítások módosítása